Pyry kirjoitti:Vähän pelaajille myös(itseni mukaan lukien): Ei ole helppo pysyä hahmossa koko aikaa ja taitaa olla yleinen juttu muissakin kamppiksissa jne, että yhdessä pohdimme pelin sisällä juttuja, lipsahtaen hahmosta pelaajaan. Wis, int ja cha vaikuttavat kanssakäymiseen, eikä sitä toki ole helppo pitää koko aikaa yllä, mutta ehdotan, että koitetaan tässä parantua. Voi ottaa haasteena itselleen, kuinka hyvin pysyy hamon sisällä tilanteesta riippumatta :)
Hahmot ovat kyllä semmoinen merry band of misfits että se on huikeaa!
----
Kaikki hahmot vaikuttavat mielenkiintoisilta, sekä tuovat tähän ryhmään melkoista värikkyyttä.
------
Nyt on kyllä semmonen saamattomien kauniit ja rohkeet kokoonpano että oksat pois. Vaikkei oltaiskaan porukan kauniimpia (Upi), fiksuimpia (Grag) tai viisaimpia (Akariel) niin eiköhän me selvitä tällä porukalla kunhan ne zombit ei krittaile enään.
Rohkar meni Upin iskusta -1 hipariin, Pablo paransi 7 pistettä. Toimintakunto oli siis olemassa.
Miksalvarez kirjoitti:Heldrenistä, harmittaa näin pelaajana että ei Heldreniä ole ihan hirveästi enempää ehditty tutkimaan, siellä tuntuisi olevan mielenkiintoista hahmoa vaikka kuinka mutta tavallaan pelin edistymisen kannalta se on sitä kuuluisaa "mähkettä". Katsotaan jos tilaisuuksia tulisi esimerkiksi sen selvittämiseen miksi sitä kätevää maahista (Tengzil?) niin harmittaa..
Miksalvarez kirjoitti:Oli hauska Pablolla tarttua näkyyn vähän tarkemmin ja haastaa Akarielia, tykkäsin itsekin ropepuolella kovasti!
Itse jäin miettimään, että olisiko Nadya ollut mahdollista saada jäämään kylään odottamaan meidän paluuta, nyt jäi vähän sellainen tunne että ei ollut mahdollista saada häntä jäämään kylään
Hahmo joka ei ole missään suojassa/saa concealmentia mistään, ei voi piileskellä hahmolta joka katsoo alueelle jossa "piileskelijä" on. Obscuring Mist-loitsun ei näe 5 jalkaa kauemmaksi, millään näöllä, ellei ole jotain sumun läpäisy-hissatsua. 5 jalan päässä olevan kohteen näkee joten kuten mutta siltä voi yrittää pysyä piilossa koska sumu antaa concealmentin. Eli sumussa et huomaa ennen kuin 5 jalan päästä jos joku on tulossa sinua kohti (eli vasta kun kaveri seisoo vieressä).
Blindsightillinen hahmo tietää tarkasti missä asiat ovat, siltä ei voi pysyä piilossa (BS ignoroi invisibilityn ja concealmentin) ja sen ei katsota olevan "sokea" esim pimeässä tai sumussa. Blindsense taas antaa tiedon missä kohde on mutta kärsii edelleen haitoista jotka sumusta/pimeydestä/vihollisen näkymättömyydestä seuraa (miss chance, liikkuu kuin sokea, menettää DEX:n AC:sta näkymättömien iskuja vastaan).
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 5 vierailijaa