Re: [SD] Kommentit pelikerroista
Lähetetty: 12 Elo 2012, 11:02
Noniin, saatiin taas pelattua pitkästä aikaa Mökkiconin kustannuksella, hyvä näinkin.
Pienestä satunnaisesta sekavuudesta oli hyvä pelikerta ja hahmot sai jotain aikaankin
lopulta.
Sekavan alun ja melko tapahtumaköyhän matkan (nuijapääetanoita lukuunottamatta) jälkeen
selvittiin itse tapahtumapaikkalle, joka olikin vähän erilainen tai ainakin isompi (n. Pirkanmaan
kokoinen) maaläntti.
Mustan veren maa on siisti paikka ja sitä asuttavat mönkiäiset vielä jännenpiä. Jos Gah´nen
selviää täältä hengissä, tulee hän palaamaan tänne tutkimaan sen faunaa. Musta veri sinänsä
ei häntä kiinnosta mutta eihän sitä ikinä tiedä...
Jäänee ikuiseksi mysteeriksi, miksi maan henki ohjasti meidät drow-lukin suuhun vaikka varmasti
tiesi drowien oikeasta suunnitelmasta. Toisaalta tuhansia vuosia vanha maan henki varmaan
näkee maailman hieman eri tavalla kuin nuoret haltiat. Drow-lukeista puheenollen... älä ikinä
ole vaarallisin henkilö huoneessa jos vihollisen kyvyistä ei ole mitään tietoa. Tämän
huomioimatta jättäminen oli joskus maksaa myös erään Minthaksen hengen...
Lukki oli ehkä aavistuksen tylsä vihollinen vaikka on toki myönnettävä, että pelaajahahmot käyttävät
kovia loitsuja ihan yhtälailla. Jos se disintegraatio olisi esimerkiksi osunut sitä lonkeromöttiä vastaan,
olisi taistelu ollut varmasti pari kierrosta lyhyempi. Että sikäli ihan reilu peli. Kurjaa toki näin pelaajana,
jonka hahmo muutettiin tomukasaksi sen kummempia kyselemättä Onneksi tästä (vielä) selvittiin.
Se kristallipaikka oli jännä ja sen vartija oli jännempi. Tässä on viimeaikoina tullut vietettyä aika paljon
aikaa grapplessa, ehkäpä tässä oppisi pysymään poissa pahoista paikoista ja hankkimaan sen dimension
doorin pahimman varalta. Devianin suoritus oli komea, tämä antoi suurta luottamusta myös lopputehtävän
onnistumista kohtaan.
Pienestä satunnaisesta sekavuudesta oli hyvä pelikerta ja hahmot sai jotain aikaankin
lopulta.
Sekavan alun ja melko tapahtumaköyhän matkan (nuijapääetanoita lukuunottamatta) jälkeen
selvittiin itse tapahtumapaikkalle, joka olikin vähän erilainen tai ainakin isompi (n. Pirkanmaan
kokoinen) maaläntti.
Mustan veren maa on siisti paikka ja sitä asuttavat mönkiäiset vielä jännenpiä. Jos Gah´nen
selviää täältä hengissä, tulee hän palaamaan tänne tutkimaan sen faunaa. Musta veri sinänsä
ei häntä kiinnosta mutta eihän sitä ikinä tiedä...
Jäänee ikuiseksi mysteeriksi, miksi maan henki ohjasti meidät drow-lukin suuhun vaikka varmasti
tiesi drowien oikeasta suunnitelmasta. Toisaalta tuhansia vuosia vanha maan henki varmaan
näkee maailman hieman eri tavalla kuin nuoret haltiat. Drow-lukeista puheenollen... älä ikinä
ole vaarallisin henkilö huoneessa jos vihollisen kyvyistä ei ole mitään tietoa. Tämän
huomioimatta jättäminen oli joskus maksaa myös erään Minthaksen hengen...
Lukki oli ehkä aavistuksen tylsä vihollinen vaikka on toki myönnettävä, että pelaajahahmot käyttävät
kovia loitsuja ihan yhtälailla. Jos se disintegraatio olisi esimerkiksi osunut sitä lonkeromöttiä vastaan,
olisi taistelu ollut varmasti pari kierrosta lyhyempi. Että sikäli ihan reilu peli. Kurjaa toki näin pelaajana,
jonka hahmo muutettiin tomukasaksi sen kummempia kyselemättä Onneksi tästä (vielä) selvittiin.
Se kristallipaikka oli jännä ja sen vartija oli jännempi. Tässä on viimeaikoina tullut vietettyä aika paljon
aikaa grapplessa, ehkäpä tässä oppisi pysymään poissa pahoista paikoista ja hankkimaan sen dimension
doorin pahimman varalta. Devianin suoritus oli komea, tämä antoi suurta luottamusta myös lopputehtävän
onnistumista kohtaan.