Kiitoksia pitkistä ja asiarikkaista kommenteista, aina ilo lukea tällasta määrää tekstiä. Nappailin joitain kommentteja ja kommentoin takaisin. Niputin teeman mukaan samanlaisia kommentteja yhteen ja vastasin niihin kerralla. :)
Visa kirjoitti:Juu se alku oli hyvä, tykkäsin harhailusta kaupungissa, sellasta sopivaa survival-tunnelmaa
Pyry kirjoitti:Pidin kyllä kovin, alussa yksin jääminen oli omasta mielestä hyvin vedetty. Kaikki pääsi sooloilemaan, mutta kukaan ei joutunut kuitenkaan odottelemaan omaa vuoroansa vuosisatoja, vaan nopeasti aina siirryttiin seuraavaan pelaajaan.
Ismo kirjoitti:Hmm alotus oli hyvä, koko Celwyanin menneisyyden tutkiminen oli ihan nastaa ja tunnelma oli kohdallaan. Mukavalla nopeudella päädyttiin sitten yhteen, tosin olisin toivonu inasen enemmän ropetusta kyseisessä mestassa.
Kiva kuulla, että alku toimi. Lainasin ideaa toisesta kamppiksesta mutta jätin doppelgangerit pois, toiseen kertaan käytettäväksi. ;) Tykkäsin tosta "haahuilusta" itekkin, sai vähän tunnelmointia alkuun ja myös vähä tollasia taustasysteemejä tuotua esille. Jos tuntuu siltä, että haluaa vielä kokea Kaiun tapahtumia, tutustua menneisyyteen ja nähdä maailman taas tuhoutuvan niin se on mahdollista kun teillä on
varjoavain hallussanne. Vaarallinen paikka edelleen, varjojen maailmantason vaikutus ei ole kadonnut minnekkään.
Pyry kirjoitti:Taistelu heti observatorion eteishallissa(?) oli hyvä!
Ismo kirjoitti:Drowi papitarta ja lakeijoita vastaan olevassa mätössä oli kieltämättä oma hektisyytensä ("dam you hold person!") mutta ihan hyvin siitä selvittiin. Taas rikottiin todennäköisyyksiä nopanheitossa.
Hyvä, että tykkäsitte. Käytännössä ainoa "helppo" taistelu tällä pelikerralla joten lieni oivallisessa kohtaa. Hold Person-kikka toimi kuin toimikin, mikä loi totta kai oman tunnelmansa kohtaukseen. Valierin henki oli jo tuossa kohtaa hiuskarvan varassa. Sikäli Devian ja Orval tekivät oikean ratkaisun kun eivät tiputtaneet aseita, se drow olisi napaissut miekkansa Valierin kaulan läpi samalla hetkellä kun aseet olis kolahtanu maahan. :) Jostain syystä ne drowit on vähä tommosia.
Ismo kirjoitti:Tajusin just että 75% tappeluista kyseisellä pelikerralla oli lentäviä möttejä vastaan.
Joo tää oli miun moka. Olin ihan innoissani Incubuksista ko näin ne Bestiary kolmosessa (musta succubukset on tylsiä?) ja halusin kohtaamisen niiden kanssa. En tajunnu, että pelikerralle tuli näin kauheasti lentäviä vihollisia. Vaihtoehto olis löytyny Lords of Chaos-kirjasta, ei lentäviä mättäjiä mutta ehän mie tajunnu. Koitan tulevaisuudessa pitää silmällä sitä, ettei tule liikaa samanlaisia taisteluita.
Pyry kirjoitti:Taistelu oli rankka, mikä on tottakai ymmärrettävää, kun lohhari on aena lohhari.
Tästä kommentista olen iloinen. Lohikäärme nautti kerrankin ansaitsemaansa kunnioitusta. Se on ikoninen vihollinen, vaarallinen taistelussa ja älykäskin vielä, sitä tuleekin kunnioittaa ja pelätä vihollisena. Huvittavaahan oli se, että Sirppisarvi ei ole edes 50 vuotta vanha. :P Mutta tää oli just hyvä!
Ismo kirjoitti:Kaerishielilla..........siis KENRAALI Kaerishielilla pelaaminen oli kyllä mukava kokemus, herras haltia on melko kova luu kieltämättä. Saikohan se puolet Azrinain healtista ekalla kiepillä?
Hyvä, että miellytti. Aina ikävä kun hahmo tippuu leikistä pois ennen huippukohtaa joten päätin, että Kaerishiel on paremmassa kunnossa kun sen pitäis olla (kirjan mukaan sillä on STR 3, CON 3 kun se löytyy. Drowit osaa kyllä kiduttaa) ja annoin sen sulle pelattavaksi. Kenraali kyllä näytti miten homma toimii Shin'Rakorathin kanssa: veit noin 80% Nolveniksen hipareista siinä ekalla kierroksella, johonka päälle viel näkymättömien hyökkäykset. Kumma juttu, että näkymättömyys+kivi-iho oli velhon seuraava siirto? ;)
Visa kirjoitti:Lopputaistelu oli aikamoinen vääntö loppuun asti, itseäni pelaajana (ja hahmoani ehkä myös) turhautti se, että loitsut oli loppu
Pyry kirjoitti:Viimeinen taistelu oli paha. Meinaan oikeasti. siinä olis voinut käydä paljon pahemminkin, enkä ollut varma, että selvitäänkö hengissä, eikä ollut Devianikaan.
Epic battle is EPIC. Nolveniksen piti olla tiukka vihollinen ja sitähän se myös oli. Huomasin, että ootte aika pahasti alivoimaisina menossa sinne mutta en sanonu mitään, teette itse omat päätöksenne. Yksi vaihtoehto olis ollu paeta observatoriosta Kaerishielin kanssa, levätä ja miettiä suunnitelma uusiksi ja taistella tie uudestaan sisällä. Mutta ette sitä käyttäneet. Huomasin, että ajatus siitä että "Kaerishiel pitää pelastaa mahdollisimman nopeasti" sai teiät tekeen melkosen itsetuhoisen keikan, kun kerran loitsut ja hiparit oli lopussa. Oma valintanne ja kieltämättä sellane "kiireen" fiilis saattoi Shalelulta jäädä päällimmäiseksi aatokseksi. Toisaalta Shin'Rakorathin oppeihin olis sopinu myös seuraava: "kenraalilla ei oel väliä jos saamme drowien johtajan tapettua, tällöin sota Celwynvianista päättyy. Kaerishielin uhrausta/panosta kunnioitetaan kuten muiden jäsenten." ;) Ihan vaan ajatukseksi tulevaisuutta varten, ainakin meiän evil-herroille tuo olisi ollut ihan looginen ajatus.
Pyry kirjoitti:Kaiken kaikkiaan loistava pelikerta!
Ismo kirjoitti:Kiinnostaa kyllä mitä seuraavaksi tapahtuu.
Molemmat kommentit nostattavat hymyn suupieliini, kiitoksia pelikerrasta ja kiinnostuksesta tulevan suhteen. Hienoja juttuja viel luvassa, ei huolta, ei huolta. ;)