Ismo kirjoitti:Omasta mielestä ehkä kamppiksen taso laski "vain inasen" kun päästiin kolmanteen kirjaan. Ihan vaan sen takia kun se nyt vaan on matkustusta. Itse kaipaisin enemmän ropetusta karavaanin sisällä, mutta hyvin on kyllä mennyt tähän asti.
Sääli, että näin pääsi käymään. Toisaalta näen itse missä kohdin ja miten näin kävi, koitetaan parantaa tulevilla pelikerroilla. Atte tuossa jo sanoikin tuosta ropetuksesta, koitin jättää tilaa teidän omille, henkilökohtaisille jutuille joista haluatte tehdä ns. kohtauksia matkan aikana. Selvästi emme nyt ainakaan Ismon kanssa oleet samalla viivalla tämän suhteen. :P Kyllähän noilla eph:illa on omia juttuja joita ne vois jakaa teidän kanssa (kuten Ulffin miekkastoori) mutta tässäkin kohtaa on parempi, että aloite niihin tulee teiltä. Näin siis mun mielestä. Mutta katsotaan mitä tulevat pelikerrat tuo tullessaan, tämä oli tärkeää palautetta. Tässä tuli juuri se ongelma vastaan: pelataanko jokainen päivä erikseen ja kulutetaan monta pelikertaa erämaassa pyörimiseen vai karsitaanko päiviä (ja tapahtumia) ja pidetään pelissä tiettyä tahtia yllä.
Rosgakori kirjoitti:Jotenkin tuo autio tyhjyys tuolla jäätiköillä tekee tuosta paikasta jotenkin paljon karmivamman, ei tuntuisi samalta jossain etelän metsissä. Hirviöt eivät ole ainoa asia jotka koittavat tappaa-ympäristö on kaikkein vaarallisin vihollinen...
Ismo kirjoitti:Paikka on osoittanut kyllä karuutensa aikas mukavasti, itse oon tykänny siitä miten varusteet on kokoajan vähissä ja silleen. Kunnon survival meininkiä :)
Tämä oli tarkoituskin. ^^
Ismo kirjoitti:lohari panssarin löytäminen, ainakin musta tuntui että pelaaja käytännössä loottas se eikä pelihahmo.
Rosgakori kirjoitti:Tottakai hän innostuu jos löytää jotain niin hienoa kuin lohikäärmeen suomuista tehdyn haarniskan!
Sanotaan näin, että mie näin asian kuten Atte: Halla innostui lohikäärmepanssarista, toivoen saavansa sen itselle. Tilanne on kuitenkin se, ettei se ole mahdollista (ts. haarniska siirtyy myytäväksi/jollekkin muulle hahmolle). Musta on ihan kiva, että lootin suhteenkin voidaan roolipelata ja reagoida pelin sisällä, eikä vain mekaanisesti jakaa ja metailla, että kuka hahmo voi käyttää ja kuka ei. Tilannehan kuitenkin päättyi niin, että kaikki saitte tietää mikä haarniska on kyseessä ja mitä ominaisuuksia sillä on (vaikkain nämä ominaisuudet tuli off-game tietona) ja Halla tietää, ettei hän voi käyttää noin paljoa metallia, johan siinä lauluääni lähtee kun pitää puuskuttaa raskas panssari päällä. Hetken huumaa hienosta haarniskasta (huomasitte varmaan, etten lootteihin ees laittanut Hallan nimeä haarniskan perään koska tulkitsin tilanteen kuten Atte sen tarkoitti).
Kiitoksia näistä kommenteista, toivottavasti päästään jatkaan ASAP.