Käärmeen Kallo: Yleiset

Keskustelut roolipeleistä ja pelatuista peleistä

Re: Käärmeen Kallo: Yleiset

ViestiKirjoittaja Miksalvarez » 14 Syys 2016, 22:00

Lootteja muutamalta pelikerralta:

Suolakaivokset, Sininen Soturi
+1 Heavy Pick (myyty jo?)

Yöllinen ansa
Eloko kello, pieni ruosteinen kello
Standard action soittaa sitä, 60ft. säteellä kaikki jotka voivat kuulla kellon äänen DC 14 Will save (Mind affecting, sound based, compulsion) tai pakko etsiä äänen lähdettä enintään 7 kierroksen ajan.
Jos ääni vie etsijän vaaralliseen paikkaan, uusi save. 5 käyttökertaa jäljellä. Myyntiarvoakin on.

Raogru, Ydersiuksen hammas
+1 Hide Armor, +1 Heavy Mace (Tiennäyttäjien Resize-palvelu käytössä)
Figurines of wondrous power (golden lions)

Decapuksen kaivo
+1 Shocking Scythe "Ukkos-arpi"

Tazion, Vajavaiset Kärmeskansalaiset
2x mwk Greatsword
+1 Greatsword (Kahva kaksi toisiinsa kietoutuvaa käärmettä, joiden päät muodostavat väistin)

Issilar, Tazionin Vartija
+1 Dagger, Ring of Protection +1
salalokerosta: Shatterspike
Lisäksi reliikkejä / rahaa / jne. jokaiselle 1500gp edestä.
Vielä jakamaton on tuo alla oleva Ravintosormus?
Potioneita, climber's kittejä, thieves' toolseja jne. on jaettu jo pelikerroilla. Puuttuuko mielestänne jotain isompaa?
"Et sinä tule, viimein sen hyväksyn
mut kuinka yksin yöstäni selviydyn?
Et sinä tule, olkoon se päätös sun
on silti rikki, maailma tänään mun,,,"
san. Upi L.
säv. Pablo de R.
Avatar
Miksalvarez
Setlementti I
 
Viestit: 455
Liittynyt: 27 Elo 2011, 15:55
Paikkakunta: Tanpere

Re: Käärmeen Kallo: Yleiset

ViestiKirjoittaja Rosgakori » 29 Syys 2016, 20:45

Kuva
Avatar
Rosgakori
Atte the Gathering
 
Viestit: 557
Liittynyt: 27 Elo 2011, 01:32
Paikkakunta: Suomen Turku

Re: Käärmeen Kallo: Yleiset

ViestiKirjoittaja Miksalvarez » 09 Loka 2016, 18:01

Mieliin palauttelua liittyen Saventh-Yhiin (Savithin Hauta)

- Teillä on tukikohta, tällä hetkellä joen rannalla joka johtaa käyttämäänne sisääntulopaikkaan. Tukikohdalla on kolme arvoa, Puolustus, Tutkimus ja Varustus jotka kaikki vastasivat osaltaan faktionne ominaisuuksiin. Tällä hetkellä tärkeimmät lienevät Puolustus ja Varustus, mutta kun varmistatte paikan kaupungista leirille, nousee Tutkimuksen arvo varmasti ja kenties aarteitakin alkaa löytyä ja faktiot tienata matkaan sijoitettua pääomaa takaisin.

- Kaupunki itsessään todella on Seitsemän Seipään Kaupunki, jaettuna seitsemään alueeseen jota jokaista hallitsee Ziggurat jonka päällä "monoliittimainen" rakennelma. Seipäät ovat selvästi taiallisia ja vastaavat alueen käyttötarkoitukseen, antavat voimia alueen asukkaille ja kenties ovat aktivoitavissa jollain tavalla jonka jälkeen ne tekevät/antavat/mahdollistavat...?

- Alueet itsessään ovat Sodankäynnin-, Käsityöläisten-, Levon/Kansan-, Temppelien-, Kaupankäynnin-, Maanviljelyksen- ja Hallituksen Alueet. Sodankäynnin aluetta asutti Keihään Lapset niminen Charau-ka heimo angazhani-johtajansa Olumnjin johdolla. Roskva voitti hienossa kaksintaistelussa Charau-ka-championin mutta jouduitte jättämään alueen tutkimuksen kesken. Taas Kaupankäynnin alue oli ilmeisen tyhjä, lukuun ottamatta apinansyöjä-Kechejä ja valtavaa lepakkoa. Saitte vähän kuvaa jo alueen Seipäästäkin ja sen mieleen vaikuttavasta voimasta.

Muu on vielä tuntemattoman peitossa, mutta Olumnji käski teidän käydä Käsityöläisten alueella tappamassa Säteilevän Muusan jonka jälkeen saisitte hänen yhteistyönsä Sodankäynnin alueen tutkimiseen.
Tiedätte myös Sirkkojen kiinnostuksen Achaekekin temppeliin, joka ainakin neuvotteluvaiheessa oli heidän "ainoa kohteensa"
Myös Sotatribuuni Mustan Auringon-spesialisteillaan varustettuna on takananne. Seuraava pelikerta näyttää mitä tapahtuu!
"Et sinä tule, viimein sen hyväksyn
mut kuinka yksin yöstäni selviydyn?
Et sinä tule, olkoon se päätös sun
on silti rikki, maailma tänään mun,,,"
san. Upi L.
säv. Pablo de R.
Avatar
Miksalvarez
Setlementti I
 
Viestit: 455
Liittynyt: 27 Elo 2011, 15:55
Paikkakunta: Tanpere

Re: Käärmeen Kallo: Yleiset

ViestiKirjoittaja Miksalvarez » 23 Huhti 2017, 14:59

Laitetaanpas hyvästä aikaa loottiloita tännekin. Viime (eilinen) pelikerta:

Hämähäkkiluola:
+1 Flaming Burst Throwing Warhammer (Roskva)

Kärmeskartano:
Kullakin Morlock Barbaarilla (tapoitte yhteensä 5)
mwk greatclub
+1 hide armor

(Nämä varmaan myyntitavaraa, kunhan vaan pääsette jonnekin myymään, aikalailla 3700gp läjä myyntihinnalla)

Ixolan:
Morningstar of venom (kuin Dagger of venom) (ostohinta 8308gp)
+1 Breastplate
mwk kukri
Amulet of natural armor +1
"Et sinä tule, viimein sen hyväksyn
mut kuinka yksin yöstäni selviydyn?
Et sinä tule, olkoon se päätös sun
on silti rikki, maailma tänään mun,,,"
san. Upi L.
säv. Pablo de R.
Avatar
Miksalvarez
Setlementti I
 
Viestit: 455
Liittynyt: 27 Elo 2011, 15:55
Paikkakunta: Tanpere

Edellinen

Paluu Roolipelit

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 3 vierailijaa

cron