Sivu 2/2

Re: Käärmeen Kallo: Yleiset

ViestiLähetetty: 14 Syys 2016, 22:00
Kirjoittaja Miksalvarez
Lootteja muutamalta pelikerralta:

Suolakaivokset, Sininen Soturi
+1 Heavy Pick (myyty jo?)

Yöllinen ansa
Eloko kello, pieni ruosteinen kello
Standard action soittaa sitä, 60ft. säteellä kaikki jotka voivat kuulla kellon äänen DC 14 Will save (Mind affecting, sound based, compulsion) tai pakko etsiä äänen lähdettä enintään 7 kierroksen ajan.
Jos ääni vie etsijän vaaralliseen paikkaan, uusi save. 5 käyttökertaa jäljellä. Myyntiarvoakin on.

Raogru, Ydersiuksen hammas
+1 Hide Armor, +1 Heavy Mace (Tiennäyttäjien Resize-palvelu käytössä)
Figurines of wondrous power (golden lions)

Decapuksen kaivo
+1 Shocking Scythe "Ukkos-arpi"

Tazion, Vajavaiset Kärmeskansalaiset
2x mwk Greatsword
+1 Greatsword (Kahva kaksi toisiinsa kietoutuvaa käärmettä, joiden päät muodostavat väistin)

Issilar, Tazionin Vartija
+1 Dagger, Ring of Protection +1
salalokerosta: Shatterspike
Lisäksi reliikkejä / rahaa / jne. jokaiselle 1500gp edestä.
Vielä jakamaton on tuo alla oleva Ravintosormus?
Potioneita, climber's kittejä, thieves' toolseja jne. on jaettu jo pelikerroilla. Puuttuuko mielestänne jotain isompaa?

Re: Käärmeen Kallo: Yleiset

ViestiLähetetty: 29 Syys 2016, 20:45
Kirjoittaja Rosgakori

Re: Käärmeen Kallo: Yleiset

ViestiLähetetty: 09 Loka 2016, 18:01
Kirjoittaja Miksalvarez
Mieliin palauttelua liittyen Saventh-Yhiin (Savithin Hauta)

- Teillä on tukikohta, tällä hetkellä joen rannalla joka johtaa käyttämäänne sisääntulopaikkaan. Tukikohdalla on kolme arvoa, Puolustus, Tutkimus ja Varustus jotka kaikki vastasivat osaltaan faktionne ominaisuuksiin. Tällä hetkellä tärkeimmät lienevät Puolustus ja Varustus, mutta kun varmistatte paikan kaupungista leirille, nousee Tutkimuksen arvo varmasti ja kenties aarteitakin alkaa löytyä ja faktiot tienata matkaan sijoitettua pääomaa takaisin.

- Kaupunki itsessään todella on Seitsemän Seipään Kaupunki, jaettuna seitsemään alueeseen jota jokaista hallitsee Ziggurat jonka päällä "monoliittimainen" rakennelma. Seipäät ovat selvästi taiallisia ja vastaavat alueen käyttötarkoitukseen, antavat voimia alueen asukkaille ja kenties ovat aktivoitavissa jollain tavalla jonka jälkeen ne tekevät/antavat/mahdollistavat...?

- Alueet itsessään ovat Sodankäynnin-, Käsityöläisten-, Levon/Kansan-, Temppelien-, Kaupankäynnin-, Maanviljelyksen- ja Hallituksen Alueet. Sodankäynnin aluetta asutti Keihään Lapset niminen Charau-ka heimo angazhani-johtajansa Olumnjin johdolla. Roskva voitti hienossa kaksintaistelussa Charau-ka-championin mutta jouduitte jättämään alueen tutkimuksen kesken. Taas Kaupankäynnin alue oli ilmeisen tyhjä, lukuun ottamatta apinansyöjä-Kechejä ja valtavaa lepakkoa. Saitte vähän kuvaa jo alueen Seipäästäkin ja sen mieleen vaikuttavasta voimasta.

Muu on vielä tuntemattoman peitossa, mutta Olumnji käski teidän käydä Käsityöläisten alueella tappamassa Säteilevän Muusan jonka jälkeen saisitte hänen yhteistyönsä Sodankäynnin alueen tutkimiseen.
Tiedätte myös Sirkkojen kiinnostuksen Achaekekin temppeliin, joka ainakin neuvotteluvaiheessa oli heidän "ainoa kohteensa"
Myös Sotatribuuni Mustan Auringon-spesialisteillaan varustettuna on takananne. Seuraava pelikerta näyttää mitä tapahtuu!

Re: Käärmeen Kallo: Yleiset

ViestiLähetetty: 23 Huhti 2017, 14:59
Kirjoittaja Miksalvarez
Laitetaanpas hyvästä aikaa loottiloita tännekin. Viime (eilinen) pelikerta:

Hämähäkkiluola:
+1 Flaming Burst Throwing Warhammer (Roskva)

Kärmeskartano:
Kullakin Morlock Barbaarilla (tapoitte yhteensä 5)
mwk greatclub
+1 hide armor

(Nämä varmaan myyntitavaraa, kunhan vaan pääsette jonnekin myymään, aikalailla 3700gp läjä myyntihinnalla)

Ixolan:
Morningstar of venom (kuin Dagger of venom) (ostohinta 8308gp)
+1 Breastplate
mwk kukri
Amulet of natural armor +1