Saamattomien lautapelipäivät

Säännöt, foorumin tiedotteet ja Mökkicon suunnittelua.

Re: Saamattomien lautapelipäivät

ViestiKirjoittaja Miksalvarez » 15 Joulu 2012, 17:32

ja itse lautapelikysymykseen, mieluusti olen mukana milloin tahansa loppuvuoden puolella ! (itsestäänselvät juhlapäivät nyt poislukien :) )
"Et sinä tule, viimein sen hyväksyn
mut kuinka yksin yöstäni selviydyn?
Et sinä tule, olkoon se päätös sun
on silti rikki, maailma tänään mun,,,"
san. Upi L.
säv. Pablo de R.
Avatar
Miksalvarez
Setlementti I
 
Viestit: 455
Liittynyt: 27 Elo 2011, 15:55
Paikkakunta: Tanpere

Re: Saamattomien lautapelipäivät

ViestiKirjoittaja Blue_Hill » 16 Joulu 2012, 05:30

Visa kirjoitti:Hoi Saamattomat, koskas pelailtais taas näissä merkeissä (tai edes jossain merkeissä)? Onko väki menossa välipäivinä vai mikä on tilanne?

21.12-13.01 olen näillä näkymin lomaani Pirkanmaalla viettämässä joten tuolla välillä aktiviteetit sopii oikein hyvin. Muutama pyhäpäivä ja työpäivä tuohon välille mahtuu jolloin on vähän heikompaa mutta niitä on ihan vaan vajaa kourallinen (ellen ny aivan innostu). Sopii siis! Pelipaikkaa saapi ehdotella, Heiska ko ei ole pitkään aikaan ollut mahdollinen enää meille. Mikä on paikka jossa 5+ äijjää pystyy kokoontumaan ilman vaara tukehtua ilman saastumiseen?
In War, Victory.
In Peace, Vigilance.
In Death, Sacrifice.

If the only thing that is good about the game is its license, it's a bad game.
Avatar
Blue_Hill
Hand of the King
 
Viestit: 1031
Liittynyt: 26 Elo 2011, 23:52
Paikkakunta: Kangasala

Re: Saamattomien lautapelipäivät

ViestiKirjoittaja Viiksu » 16 Joulu 2012, 16:18

Messissä ollaan ja päivällä ei juurikaan ole väliä. Paikka vaan pitää miettiä. Itselläni ei juurikaan ole tosin ehdotuksia ainakaan tässä kohtaa.
Avatar
Viiksu
Knight
 
Viestit: 323
Liittynyt: 27 Elo 2011, 16:45
Paikkakunta: Herwood

Re: Saamattomien lautapelipäivät

ViestiKirjoittaja Blue_Hill » 07 Helmi 2013, 20:13

Viikolla 8 oon hiihtoloma/etäviikkoilemassa Hämeenkyrössä. Lautapelien määrä on kasvanut kivasti tässä viime aikoina ja pelattavaksihan ne on tehty. Ikävä kyllä tuo on koulua ja töitä tuo viikko monelle mutta ehkä jossain välissä? Myös viikon 8 ympärillä olevat viikonloput on bueno.
In War, Victory.
In Peace, Vigilance.
In Death, Sacrifice.

If the only thing that is good about the game is its license, it's a bad game.
Avatar
Blue_Hill
Hand of the King
 
Viestit: 1031
Liittynyt: 26 Elo 2011, 23:52
Paikkakunta: Kangasala

Re: Saamattomien lautapelipäivät

ViestiKirjoittaja Blue_Hill » 10 Huhti 2013, 22:34

Olen toukokuun puoleen väliin Hämeenkyrössä ja olisi jopa ylimääräistä aikaa käytössä. Saataisko esimerkiksi toukokuun alkuun lautapelipäivä aikaiseksi? Mulla olis pelipaikka tiedossa, Koskilinnasta saadaan iso luokkahuone lähes koska vaan käyttöömme. Sinne saa eri kokoisia pöytiä melki mihin muotoon vaan joten pelejä voi levitellä miten tahtoo ilman pelkoa ettei mahtuisi.

Ajatuksia? Kuitenkin varmaan vasta vapun jälkeen koska teekkari-Visa. (:
In War, Victory.
In Peace, Vigilance.
In Death, Sacrifice.

If the only thing that is good about the game is its license, it's a bad game.
Avatar
Blue_Hill
Hand of the King
 
Viestit: 1031
Liittynyt: 26 Elo 2011, 23:52
Paikkakunta: Kangasala

Re: Saamattomien lautapelipäivät

ViestiKirjoittaja Visa » 15 Huhti 2013, 08:59

Jaa no en mä varmaan niin railakasta wappua pidä ettenkö pelaileen kerkeäisi. Tosin tuossa heti wapun jälkeen on aimo kasa erinnäisiä deadlineja enkä ole ihan varma saanko ne hoidettua ennen wappua. Toisaalta itselläni alkaa 2.5. työt ja pitäisi kyetä klaaraamaan aika monta tenttiä siinä töiden lomassa, joten ei tuo toukokuun alku välttämättä ratkaisevasti parempi ole.

Sopikaa joku kiva päivä ja tulen sitten paikalle jos pääsen. Lauantait ovat itselleni lähes aina parempia kuin sunnuntait koska bussiyhteydet. Tai sellainen muistikuva itselläni olisi asiasta.
If its not broken, youre not innovating.
-Old asuran saying
Visa
Bishop
 
Viestit: 701
Liittynyt: 27 Elo 2011, 16:52
Paikkakunta: Tanpesteri

Edellinen

Paluu Ilmoitukset

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa

cron