MökkiCon12

Säännöt, foorumin tiedotteet ja Mökkicon suunnittelua.

MökkiCon12

ViestiKirjoittaja Blue_Hill » 11 Touko 2012, 16:21

Hyvät herrat, on tullut aika lähteä suunnittelemaan jo perinteeksi muodostunutta Saamattomien mökkireissua uhkaavaan ja synkkään Sahalahden metsään. Edelliset vuodet ovat tarjonneet lauta-, kortti- ja roolipelejä joten eiköhän noissa liene jo syytä lähteä jo kolmannen kerran kohti korpea, silläkin uhalla että mun autosta hajoaa taas jotain. Kahden edellisen vuoden ajatuksia ja mökkeilyn satoa voi lukea täältä ja täältä.

Ajankohta lienee taas tärkein miettiä ensimmäisenä kuntoon. Tavallisesti (siistiä käyttää tollasta sanaa puhuttaessa MökkiConista) ollaan lähdetty Sahalahdelle vasta Ropeconin jälkeen, koska elokuussa kaikilla on yleensä jonkun verran vapaata, verrattuna kesä- tai heinäkuuhun jollon reissataan tahi ollaan töissä. Omat työt painottuu erityisesti viikonlopuille ja kun työt tosiaan loppuu heinäkuun lopussa niin olen itse elokuun kannalla. Myös Juhki on vapautunut armeijasta tuolloin. Elokuun alussa on kaksi viikonloppua ennen koulujen alkua: 3.-5 ja 10.-12. Itse näkisin, että tuo ensimmäinen on parempi, varsinkin jos meinataan taas useampi päivä tuolla viettää.

Eli tärkein kysymys: miten herrojen Saamattomien kesä etenee ja mikä olisi paras ajankohta MökkiConille? Tästä lähdetään liikkeelle ja aletaan miettiä ruokahuoltoa, sekä ohjelmaa.

Hyvät herrat, Saamattomien kesäkausi on alkanut.
In War, Victory.
In Peace, Vigilance.
In Death, Sacrifice.

If the only thing that is good about the game is its license, it's a bad game.
Avatar
Blue_Hill
Hand of the King
 
Viestit: 1031
Liittynyt: 26 Elo 2011, 23:52
Paikkakunta: Kangasala

Re: MökkiCon12

ViestiKirjoittaja Blue_Hill » 19 Touko 2012, 19:49

Ei vastauksia päivän suhteen, noh koitetaan jos sitten ohjelmaan liittyvät kysymykset saavat väen heräämään. Eli mitä te, me, halutaan tehdä Mökkiconissa? Aiemmin ohjelmassa on ollut esimerkiksi:
-lauta- ja korttipelejä
-Blood Bowl-turnaus
-roolipelejä (Pathfinder Society, Me ollaan Hiisiä!-moduuli)
-tikanheittoa
-uimimista/saunomista
-pientä rillaamista

Aika kivan näköinen lista, eikös? Jottei mennä ihan samalla kaavalla kun viime vuonna niin ehdotuksia ja ideoita saa esittää ohjelmaan. Itse toivoisin totta kai, että roolipelattaisiin enemmän. Kaksi (periaatteessa kolme) peliä on mielestäni aika vähän, pystytään me parempaankin! Toisaalta, tähän vaikuttaa kiinnostuneiden pelaajien määrä (näitä löytyy) sekä pelinjohtajia, jotka on valmiita johtamaan peliä. Peliporukkahan jakautuisi näppärästi kahteen PJ&3 pelaajaa-soluun, jotka voi jo hyvin pelailla lähes mitä vain peliä. Haaste ehkä lieneekin juuri tuo jakautuminen ja se, että on kaksi peliä jota pelata. Yksi tarjolla oleva peli tarkoittaa joko sitä, että kaikki on siinä (peli hajoaa käsiin) tai että muutama Saamaton jää pois pelistä eikä välttis pääse pelaamaan ollenkaan.

Jos siis koet, että voisit johtaa roolipeliä Mökkiconissa niin ilmoittaudu! Voidaan koittaa setviä vähän millasia pelejä olis tarjolla ja millaisella aikataululla voitaisiin johtaa peliä. Ajatuksissani pyörii myös idea siitä, että peleihin ilmottaduttaisiin täällä foorumilla/mökillä ennen peliä ja näin nähtäisiin miten porukka jakaantuu peleihin.

Mutta siis, Mökkicon-keskustelu avattiin jo viikko sitten, nyt tuli multa toinen viesti tähän. Joku muu voisi nyt vuorostaan kirjoitella ajatuksiaan ajankohdasta ja ohjelmasta.
In War, Victory.
In Peace, Vigilance.
In Death, Sacrifice.

If the only thing that is good about the game is its license, it's a bad game.
Avatar
Blue_Hill
Hand of the King
 
Viestit: 1031
Liittynyt: 26 Elo 2011, 23:52
Paikkakunta: Kangasala

Re: MökkiCon12

ViestiKirjoittaja Visa » 20 Touko 2012, 16:09

Jaa en mä ollu huomannukkaan koko ketjua :D

Noh, onneksi tiedän jo työvuoroni etukäteen. Lomilla olen heinä-elokuussa:

1.-6.7
21.-26.7.
10.-15.8.

Ja viimenen vuoro on 29.8. Vaikka 27. päivä alkaa koulu niin voin kyllä mökkeilläkkin vielä tuossa, koko talvi on aikaa
taas opiskella sitten.

Tosin itselläni noilla lomilla varmaan aina eka päivä on toipumista yövuorosta, jolloin nukun (tänään nukuin kolmeen) ja
vikana päivänä pitäs olla viimestään kuuden bussissa kohti Raumaa. Mahdollista on, että saan tuon vikan yövuoron muutettua
illaksi, jolloin voisin olla joskus päivällä siellä päin.

Ja mitä ohjelmaan tulee...

Bowli on hauskaa mutta jos ja kun minäkään en luultavasti ehdi olemaan neljää päivää mökillä niin henkilökohtaisesti passaisin
ainakin isomman turnauksen.

Joku rope olis fine, Lamentationissa hahmot vissiin kuolee aika äkkiä joten eikö olisikin sopiva mökkirope? :D Muukin kelpaa,
itse en varmaan Mökkiconissa rupea mitään pelejä johtamaan ellei yleisö vaatimalla vaadi kerppiä mutta en tiiä onko
uuden (vanhan) ja ei kovin intuitiivisen pelisysteemin (uudelleen)opettelu Mökkiconissa tarkoituksenmukaista. Tosin,
talvella kun pelattiin oioin hieman sääntöjä tuollaiseen vapaampaan suuntaan parissa kohtaa ja hienosti meni.

Rope-foorumillahan on ollut vaikka kuinka paljon puhetta mahdollisista peleistä. Mikolla (Jalk.) taisi olla joku
Cyberpunk-idea, kelpaisi mainiosti. Itseäni myös Dragon Ages ja se Tähtien Sota-rope kiinnostavat edelleen.

Voin kysellä Makelta, jos se lainaisi Arkhamiaan. Tosin mökin pöytä voi olla hieman liian pieni siihen. Muuten vanhat tutut
lauta- ja korttipelit kelpaavat varsinkin, jos tänä vuonna pelataan useampi kuin yksi rope. Bangissä ja Catanissa on ihan
riittämiin uudelleenpelattavaa. Niin ja Dominioniakaan en oo tainnu viime Conin jälkeen pelata.

Joten ei meillä (taaskaan) tekeminen lopu.
If its not broken, youre not innovating.
-Old asuran saying
Visa
Bishop
 
Viestit: 701
Liittynyt: 27 Elo 2011, 16:52
Paikkakunta: Tanpesteri

Re: MökkiCon12

ViestiKirjoittaja Jalakanen » 20 Touko 2012, 20:11

Ajankohdat lienevät osaltani ok. Siis vaikea vielä tässä vaiheessa sanoa olisiko mahdollisesti jotain muuta, mutta kun nyt ottaa tähtäimeen Conin jompana kumpana noista viikonlopuista, niin silloinhan se on selvä ettei mitään muuta menoa ole. :D

Nuo ropet ovat sen verran valmistelua vaativia juttuja, että niistä kannattaa sopia etukäteen. Muuten ohjelma muotoutunee ilman sen suurempaa suunnittelua: syödään silloin kun on nälkä tai vaikka ei olisikaan, ei nukuta vaikka kuinka väsyttäisi, uimaan ainoastaan vaatteet päällä. Ehkä sellaista peliä ei kannata raahata turhaan paikalle, jota kukaan ei halua pelata! :idea:

Omalta osaltani en sano ropetukseen vielä mitään. Paranoian opiskelu on vielä kesken, enkä välttämättä haluaisi sitä mökillä peluuttaa vaikka olisinkin valmisteluissa niin pitkällä. Hahmoja voidaan kyllä luoda mikäli innostusta on. Bowl-turnaus ei oikein innosta. Mikäli saisin skarpattua Helldoradon suhteen, (siivosin juuri maalauspöydän) sitä voisi kokeilla. Muita mahdollisia figupelejä olisivat Uncharted seas ja Battleground. Lauta- ja korttipeleissä on vara valita, joten niitä en ala luettelemaan.
Toki niinku toki lähtökohtaisesti toki haasteellista toki niinku toki sitä kautta toki niinku toki enään toki hässäkkä toki.
And something smart here in english. It's in english - not in finnish - so of course it's smart.
Avatar
Jalakanen
Bishop
 
Viestit: 407
Liittynyt: 04 Syys 2011, 11:17
Paikkakunta: Nahkalippis-City

Re: MökkiCon12

ViestiKirjoittaja Visa » 20 Touko 2012, 20:13

Niin joo tota Battlegroundia vois kokeilla jos siihen on useampia armeijoita Mikolla.

Helldorado oli hauska peli, itse en saa kyllä ennen syksyä mitään aikaiseksi mutta lainajoukoilla voisin innostua pelaamaan.
If its not broken, youre not innovating.
-Old asuran saying
Visa
Bishop
 
Viestit: 701
Liittynyt: 27 Elo 2011, 16:52
Paikkakunta: Tanpesteri

Re: MökkiCon12

ViestiKirjoittaja Rosgakori » 23 Touko 2012, 20:34

Hiphei! Kamerani tuo kirottu mökkireissu vei!

Itse voisin tänä vuonna vaikka johtaa kiinnostuneille pienen pathfinder-seikkailun, ykköstason hahmoilla ilman mitään ressiä. Sellaista peruskamaa tai sitten vähän erillaisempaa settiä, eli joko Ikilieskan krypta tai Murhaajan merkki, kumpi sopii paremmin.. Myös Deathwatch onnistunee tarpeen tullen. Bowliturnaus olis hauska, mutta katsoo sitä vaikka sitten kun tietää kuinka kauan olemme mökillä. Pieni ja yksinkertainen turnee olis kiva, saisin niihin vaikka ne kaaoskyykät maalattua! Ruokapuolella ajattelin panostaa, mielessä on monia hauskoja grilliruokia joita soveltaa! Ja lauta-ja korttipelit goes for granted.

Mitä nopeammin saamme tuon ajan sovittua sen parempi niin voin sen lomani ajoittaa niille tiimoille.
Kuva
Avatar
Rosgakori
Atte the Gathering
 
Viestit: 557
Liittynyt: 27 Elo 2011, 01:32
Paikkakunta: Suomen Turku

Re: MökkiCon12

ViestiKirjoittaja Miksalvarez » 25 Touko 2012, 16:41

Loistavaa ! Kesä tulee ja kohta roperillataan! Ja paskat vitsit sikseen, nyt on tosi kyseessä!
Itse en tiedä vielä kesän työvuoroistani (ei ole työsopimustakaan, lupasivat ennen toukokuun loppua... saa nähdä miten käy) mutta niiden tulemisen jälkeen osaan paremmin sanoa koska tarkalleen sopii.
Kumminkin ajattelin jo ennen laittaa edes jotain että tulee ilmi että ehdottoman innoissaan ollaan täälläkin mukana!
Lauta ja korttipelit, shaissenjauhanta, saunominen, grillaus, pienistä asioista tulee se kaikkein paras pohja! Tätä porukkaa näkee kuitenkin aina liian harvoin. Siihen päälle ropetouhut niin avot! Itse voisin tarjota pöytään lautapelien lisäksi mahdollisuuden pelata vihdoin tuota DA-pöytäropea.. Saataisiin siihenkin tu(u)lta siipien alle. Bowliturnaus, tai edes pelit kuulostaisivat nätiltä myös! Joku lyhyempi turnee voisi olla paikallaan. Jokatapauksessa loisto homma jos tähän löytyy kiinnostusta!
"Et sinä tule, viimein sen hyväksyn
mut kuinka yksin yöstäni selviydyn?
Et sinä tule, olkoon se päätös sun
on silti rikki, maailma tänään mun,,,"
san. Upi L.
säv. Pablo de R.
Avatar
Miksalvarez
Setlementti I
 
Viestit: 455
Liittynyt: 27 Elo 2011, 15:55
Paikkakunta: Tanpere

Re: MökkiCon12

ViestiKirjoittaja Visa » 28 Kesä 2012, 15:01

Herätellääs tätäkin taas. Pitäiskö tuon päivämäärän suhteen tehdä jotain alustavia päätöksiä?

Itse ehdottaisin tuota 10-12.8. Tai ainakin itse pääsisin tuolloin illalla viimeistään mökkeilemään
Toinen, mikä minulle sopisi, olisi tuo elo-syyskuun vaihde 31.7.-2.8.

Huudelkaahan sitten, mikä teille muille sopii.
If its not broken, youre not innovating.
-Old asuran saying
Visa
Bishop
 
Viestit: 701
Liittynyt: 27 Elo 2011, 16:52
Paikkakunta: Tanpesteri

Re: MökkiCon12

ViestiKirjoittaja Rosgakori » 28 Kesä 2012, 23:41

Tuo käy kyllä molemmat.

Jalkasen kanssa puhuttiin isosta Britit vs. Saksalaiset-pelistä kolmen juokkueissa Mökkiconissa. Siinä ainakin on ohjelmaa yhdeksi illaksi! Myös mietin että ketä kiinnostaisi pelata Societya/random 1-tason moduulia minun vetämänä. Mutta entäs se Bowli? Olis kyllä hauskaa pelata taas sitäkin.
Kuva
Avatar
Rosgakori
Atte the Gathering
 
Viestit: 557
Liittynyt: 27 Elo 2011, 01:32
Paikkakunta: Suomen Turku

Re: MökkiCon12

ViestiKirjoittaja Waldo » 29 Kesä 2012, 19:29

Hyvä Visa! Kumpikin käy, kun töitä en itelleni kesäksi järjestänyt ja onhan vaarnalla kuitenkin meidän Con :) Jos alan oleen jotain mieltä niin sanotaan että aikaisempi on parempi. Antin toukokuussa listaama ohjelmisto on takuuhyvä, siinä meillä on vankka runko. Bowliturneen kannalla oon tänäkin vuonna, kuten myös runsaanlaisen ruokapuolen. Aiemmin kesällä kävi mielessä villi idea Pathfinder-seikkailusta, jonka kirjoittaisin ja johtaisin kolmelle legendatason hahmolle ja jonka tarkoituksena olisi mm. purkaa hävyttömimpiä munchkausaatteita ja yleistä tarvetta juustopullien hautomiseen. Homma on vielä kuitenkin täysin auki enkä uskalla lähteä veikkaamaan sen toteutumisesta yhtään mitään.. Moni fiksu sanoo toki että johda ekana pelinäs yksinkertainen modulaatti matalan tason hahmoilla, mutta tämä on ideana vähintään puoliksi umpihasardi ja toteutuessaankin samaa sarjaa, pj:tä myöten, joten oltaisiin silti tietoisesti hämmenyksen asialla. Jos joku esittää mielenkiintoa tälläistä mahdottomuutta kohtaan niin saatan viedä homman ajatusta pidemmälle D: Itteäni kiinnostaa 'finderin peluu muotoon tai määrään katsomatta, mutta jos reissu jää kolmepäiväiseksi niin voi sen osalta näyttää laihalta...(?)

Tulkoon MökkiCon!
"Couldn't swing a dead cat round here without hitting a giant spider... Maker!" - Old Barlin
Avatar
Waldo
Setlementti II
 
Viestit: 171
Liittynyt: 27 Elo 2011, 23:01
Paikkakunta: Raumandello

Re: MökkiCon12

ViestiKirjoittaja Miksalvarez » 03 Heinä 2012, 10:26

Visalle propsit! On vielä Saamatonta väkeä jotka ei ole tänne kirjoittaneet ollenkaan, mielipiteitä herrat esille! :D
Omalta osaltanihan kesä"loma" on h*vetin työpainotteinen, maanantai ja tiistai lomaa ja muuten ke-su töitä. Tämän en salli kuitenkaan
olla mikään este conittamiselle koska ollaan sen verran lähellä, jos conipäivät on työpäiviä olen conissa aamusta, illasta ja yöstä. Ja sitten
tarvittaessa töihin nukkumaan ropekrapulaa pois :D mutta päivien suhteen ei ole mulle niin nuukaa, kunhan vaan löytyy sellainen että
kaikki muut on tyytyväisiä niin tyytyväinen olen minäkin

Pitäisikö tehdä ohjelmakoontia?
"Et sinä tule, viimein sen hyväksyn
mut kuinka yksin yöstäni selviydyn?
Et sinä tule, olkoon se päätös sun
on silti rikki, maailma tänään mun,,,"
san. Upi L.
säv. Pablo de R.
Avatar
Miksalvarez
Setlementti I
 
Viestit: 455
Liittynyt: 27 Elo 2011, 15:55
Paikkakunta: Tanpere

Re: MökkiCon12

ViestiKirjoittaja Visa » 03 Heinä 2012, 12:59

Vissiin päädytään pitämään taas conia niin, että väkeä tulee ja menee? Kunhan viikko saadaan lyötyä lukkoon niin hienoa.

Ohjelmasta:

Jos päädytään olemaan enempi aikaa, niin voihan pienen bowliliigankin ottaa. Kahteen päivään kolme peliä tms. rupeaa olemaan jo liikaa.

Antin Lamentations peluutukseen tahdon mukaan, oli sen verran muikeaa settiä edellinen ja se sen skenun nimikin on aika hilpeä. Jos siihen
kylkeen vielä vaikka yksi society tai moduulisetti niin olen ropejen suhteen erittäin tyydytetty. Siihen tietysti sitten kaikki vakio-ohjelma
päälle. Ehkä seuraavassa conissa sitten sitä kerppiä...

Mutta mikäs tuo Britit vs- Saksalaiset-homma oli? Siis puhutaanko nyt käpysodasta, pikku-ukkosodasta vai larppaamisesta? Vai näiden yhdistelmästä?
If its not broken, youre not innovating.
-Old asuran saying
Visa
Bishop
 
Viestit: 701
Liittynyt: 27 Elo 2011, 16:52
Paikkakunta: Tanpesteri

Re: MökkiCon12

ViestiKirjoittaja Blue_Hill » 03 Heinä 2012, 13:20

Britit vastaan saksalaiset lienee Flames of War/Battleground figupeluutus.

Mulle conin paras ajankohta olis elokuun eka viikonloppu koska en ole enää töissä silloin eikä koulukaan ala vielä. Oma kouluni siis jatkuu 13.8 ja aamusta eli sunnuntaina olis jo lähdettävä kohti Grania, ainakin näillä näkymin.

Ohjelmasta voisin kirjoittaa pitkästi mutten puhelimella jaksa. Kohan kotiudun niin jatkan aiheesta.
In War, Victory.
In Peace, Vigilance.
In Death, Sacrifice.

If the only thing that is good about the game is its license, it's a bad game.
Avatar
Blue_Hill
Hand of the King
 
Viestit: 1031
Liittynyt: 26 Elo 2011, 23:52
Paikkakunta: Kangasala

Re: MökkiCon12

ViestiKirjoittaja Visa » 03 Heinä 2012, 16:04

Josko vaan tehdään Doodle-kikkare tästä ja valitaan eniten käyvät päivämäärät? :D
If its not broken, youre not innovating.
-Old asuran saying
Visa
Bishop
 
Viestit: 701
Liittynyt: 27 Elo 2011, 16:52
Paikkakunta: Tanpesteri

Re: MökkiCon12

ViestiKirjoittaja Rosgakori » 03 Heinä 2012, 16:09

Juuri sitä Battlegroundia tarkoitin. Tai sitä toista.

No jos kokoan tähän mahdollisia Ohjelmanumeroita:

-Battleground/flames of War-megabattle.
-Lamentations of Flame Princess-Antti goes weird-tyyliin. Tämä lienee aika helppo nakki kun on nopea ja säännöt oppii helposti. Silloin kun ei pelaa tuota, voi pelata...
-Pathfinder Society -Atte tuntee Golarioninsa. Näppäriä 1-3 tierin moduuleita. Pathfinderhan on tuttu kaikille, ja societymoduulit on nopeita.
-Juhanin skenaario eeppisyydessään.
-Blood Bowl-turnaus. Samanlainen kuin viime vuonna vai julmempi häviät->tiput-henkinen?
-Lautapelejä. Lautapelejä kaikkialla. Arkham horror. Kill doctor Lucky. Munchkin. Epidemia. Plus aika saatanan monta muuta.
-Saunomista ja uimista ja sekä tietysti Paskanpuhumista.

RUOKAA. Makkaraa, perunoita, pihvejä, naposteltavaa, juotavaa ja saarioisen kinkkupitsoja. Näillä syntyy tulosta. Itselle on pari ruokahommelia mitä tahron koittaa.

Aikataulusta: Minulla käy tosiaan kaikki paitsi Ropecon-viikonloppu. Elokuun ensimmäinen ja toinen viikonloppu ovat nyt ne puhutuimmat.
Kuva
Avatar
Rosgakori
Atte the Gathering
 
Viestit: 557
Liittynyt: 27 Elo 2011, 01:32
Paikkakunta: Suomen Turku

Re: MökkiCon12

ViestiKirjoittaja Miksalvarez » 04 Heinä 2012, 15:48

Hyviä pointteja herrat, aloitan omani vaikka bowliturneesta. Mikäli suurimmalla osalla porukkaa innostusta löytyy moiseen, voisin suunnitella jonkun huumoriskenaario (Squigbowl?) tyylisen pikkuturnauksen joka ei veisi liikaa aikaa. Roolipeli rintamalla näyttää erittäin hyvältä, kaikkea ei ehditä varmaan millään mutta autossahan tamineet kulkevat ja paikalla saattaa yllättävästikin pelaaminen maistua enemmänkin mitä odotti. Rosqalta taas hyviä ruokapointteja, nimitys mökkiconien viralliseksi Grillimestariksi voisi olla paikallaan :) lauta ja korttipelejä kaikki kantanevat mukaan miten vain omistavat, niille on hyviä yön pimeitä tunteja ja paskanjauhannan sivutuotepaikkaa. Tässähän alkaa aivan innostua, mä ainaki odotan tätä jo perinteeksi muodostuvaa touhua todella ! Vaikka väki tulee ja menee ei anneta sen haitata, naatitaan!
"Et sinä tule, viimein sen hyväksyn
mut kuinka yksin yöstäni selviydyn?
Et sinä tule, olkoon se päätös sun
on silti rikki, maailma tänään mun,,,"
san. Upi L.
säv. Pablo de R.
Avatar
Miksalvarez
Setlementti I
 
Viestit: 455
Liittynyt: 27 Elo 2011, 15:55
Paikkakunta: Tanpere

Re: MökkiCon12

ViestiKirjoittaja Visa » 05 Heinä 2012, 11:20

http://www.doodle.com/y3qnukz79besa9t6

Tuonne nyt sitten laittakkee päiviä, jolloin pääsisitte mökkeilemään.

EDIT: niin tosiaan, itse saatan pystyä venymään noista omista päivistäni yhden (1) päivän johonkin suuntaan mikäli saan sopivasti vuoroja vaihdeltua. Mutta mieluummin noin merkitseminäni päivinä olisin mökillä.

2. edit: Mikon kanssa puheltiin ja hänelle kävisi parhaiten nuo loppukuun ajat. Mitenkäs täällä oikein on väellä kouluja, töitä, harjoitteluja tms.?
If its not broken, youre not innovating.
-Old asuran saying
Visa
Bishop
 
Viestit: 701
Liittynyt: 27 Elo 2011, 16:52
Paikkakunta: Tanpesteri

Re: MökkiCon12

ViestiKirjoittaja Blue_Hill » 15 Heinä 2012, 22:18

Hieman oli puhetta Hopeinen Sirppi-poppoolla, että Mökkicon olisi tuossa 10.-12. viikonloppuna, vaikka monella alkaakin koulu sitten heti maanantaina. Tämä siksi, että Visalla on sillon ylipäätään tsäänssi päästä mukaan rientoihin. Mikäli kukaan/ketkään ei laita kovasti vastaan JA mökille sopii tuona aikana mennä niin mielestäni voimme lyödä tämän lukkoon?

Muutama kysymys:
    -Miksa, mihin asti oot töissä? Eli olisitko tuolloin jo vapaalla jalalla hommistasi?
    -Menemmekö vain pe-su väliksi, vai meneekö taas osa porukkaa jo aiemmin paikalle, esim. torstaina?
    -Millä kyydeillä menemme paikalle? Tähän tietty vaikuttaa edellinen kysymys melkoisesti. Mun auton ihmisraja on 4 (mie, Atte, 2 muuta)+kamat, mökkitie on kohdellut historian aikana mun autoja tosi huonosti eli jos ny ei Renua hajotettaisi..
    -Haluatteko oikeasti tappaa Lamentations hahmonne Death Frost Doomissa?

Sellaista, taas pieni herättely tälle aiheelle. :)
In War, Victory.
In Peace, Vigilance.
In Death, Sacrifice.

If the only thing that is good about the game is its license, it's a bad game.
Avatar
Blue_Hill
Hand of the King
 
Viestit: 1031
Liittynyt: 26 Elo 2011, 23:52
Paikkakunta: Kangasala

Re: MökkiCon12

ViestiKirjoittaja Visa » 15 Heinä 2012, 22:51

Voiski kokeilla saada torstain vapaaksi niin voisi tulla ajoissa kans jos homma natsaa :D

Kiinnyin kovast hahmooni johon keksin vahingossa liikaa taustaakin. En ole varma haluanko tapattaa hänet :?
If its not broken, youre not innovating.
-Old asuran saying
Visa
Bishop
 
Viestit: 701
Liittynyt: 27 Elo 2011, 16:52
Paikkakunta: Tanpesteri

Re: MökkiCon12

ViestiKirjoittaja Rosgakori » 15 Heinä 2012, 23:56

Kyllä käy! Ja useampikin päivä käy, mulla on vapaita jäljellä niin voin ottaa viikkolyhennyksiö taas! Ja ei Nicodaemus mihinkään kuole. Ei Välttämättä.
Kuva
Avatar
Rosgakori
Atte the Gathering
 
Viestit: 557
Liittynyt: 27 Elo 2011, 01:32
Paikkakunta: Suomen Turku

Seuraava

Paluu Ilmoitukset

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa

cron