MökkiCon13

Säännöt, foorumin tiedotteet ja Mökkicon suunnittelua.

Re: MökkiCon13

ViestiKirjoittaja Blue_Hill » 20 Touko 2013, 22:01

Juhani A kirjoitti:Pojat hei. Jos on aikaa niin pelataan sitä yhtä ropea jonka nimeä en muista! Natsi-zombeja siinä humpattiin ja taisi olla suomalainen peli.

Edit: Aivan, E.N.O.C. En muista millä porukalla joskus pelattiin mutta on tietyllä tavalla paras rope mitä olen pelannut...

Onpas hauska saada palautetta yli kahden vuoden takaisesta pelistä tässä muodossa. :D Voisin haluta kuulla mitkä elementit teki juuri tästä pelistä "parhaan ropen jota Juhani olet pelannut". (:

E.N.O.C on kyllä mainio, mua harmittaa ettei siihen ole julkaistu mitään virallista jatkoa eli kotikutoista settiä pittäis kehitellä. Mikäli tälle pelille on kannatusta niin voin koittaa jotain raapia kasaan. Samoin Ironspinen toinen (samaa mekaniikkaa käyttävä) peli Generian Legendat. Averagen kaupunki tarvitsee seikkailijoita keräämään ja etsimään lumotatteja, kaupungin ainoita valon lähteitä!

Onko meillä lähtö siis perjantaina vai jo esimerkiksi torstaina? Ajatuksia?
In War, Victory.
In Peace, Vigilance.
In Death, Sacrifice.

If the only thing that is good about the game is its license, it's a bad game.
Avatar
Blue_Hill
Hand of the King
 
Viestit: 1031
Liittynyt: 26 Elo 2011, 23:52
Paikkakunta: Kangasala

Re: MökkiCon13

ViestiKirjoittaja Waldo » 29 Touko 2013, 10:42

Nooo Enocissa vähän kaikki oli oikeestaan hyvää! Pelimekaniikka miellyttävä, sisältö jännittävä ja tuliaseiden käyttö ei mene överiksi. Oon aina tykännyt realistinen maailma + yliluonnollinen -konseptista. Sitä oli hienoo jymäyttää tuollon aikoinaan D:

Generian Legendat kuulostaa hyvältä sekin :) Jos saan töistä vapaata niin voisin tulla torstaina jos joku muu on menossa :D
"Couldn't swing a dead cat round here without hitting a giant spider... Maker!" - Old Barlin
Avatar
Waldo
Setlementti II
 
Viestit: 171
Liittynyt: 27 Elo 2011, 23:01
Paikkakunta: Raumandello

Re: MökkiCon13

ViestiKirjoittaja Blue_Hill » 29 Touko 2013, 14:49

Off//
Juhani A kirjoitti:Oon aina tykännyt realistinen maailma + yliluonnollinen -konseptista.

Siinä tapauksessa Dresden Files on aivan sun juttu. ;) Toki erilainen peli ja maailma mutta perusajatus on, että meidän maailman kanssa lomittain on olemassa yliluonnollinen maailma josta vain harvat ovat tietoisia. Samaan tapaan abstrakti taistelumekaniikka, itseasiassa vielä abstraktimpi kuin E.N.O.C:ssa.
//Off

Miksa ottaa selville voidaanko mökille lähteä jo ennen perjantaita, meitä on paljon jannuja vapaalla jotka vois lähteä jo esimerkiksi torstaina.
In War, Victory.
In Peace, Vigilance.
In Death, Sacrifice.

If the only thing that is good about the game is its license, it's a bad game.
Avatar
Blue_Hill
Hand of the King
 
Viestit: 1031
Liittynyt: 26 Elo 2011, 23:52
Paikkakunta: Kangasala

Re: MökkiCon13

ViestiKirjoittaja Blue_Hill » 24 Kesä 2013, 22:43

Eli siis perjantaina lähdemme?

Mun viikonloppua on pilaamassa Tampereen srk:n työt, olin tosiaan heidän riparilla ohjaajana ja leirin konfirmaatio osuu Mökkicon viikonlopulle. Perjantaina on konfirmaatioharjoitus klo 17 Messukylän kirkossa, sunnuntaina on konffis samassa paikkaa, mun pitää ilmaantua klo 12 paikalle. Eli jos perjantaina mennään niin mä tuun sieltä mökille/meen mökiltä sinne/jotain ja lähden lauantaina illasta Hämeenkyröön, koska en tuo pukua mökille ja sillee. Konffis kestää puoltoista tuntia (alkaa klo 13) ja sitten ajellaan juhlia läpi jos niitä on. Eli joskus sunnuntaina illasta olisin takaisin mökillä, jos sillon vielä jotain muuta on jäljellä kuin siivoamista.
In War, Victory.
In Peace, Vigilance.
In Death, Sacrifice.

If the only thing that is good about the game is its license, it's a bad game.
Avatar
Blue_Hill
Hand of the King
 
Viestit: 1031
Liittynyt: 26 Elo 2011, 23:52
Paikkakunta: Kangasala

Re: MökkiCon13

ViestiKirjoittaja Visa » 30 Kesä 2013, 18:18

Kiitokset kaikille, Coni oli hyvää ja sitä oli sopiva määrä! Ensi kesänä taas uusiks!

Agricola on kova peli. Ja brändidog kans.
If its not broken, youre not innovating.
-Old asuran saying
Visa
Bishop
 
Viestit: 701
Liittynyt: 27 Elo 2011, 16:52
Paikkakunta: Tanpesteri

Re: MökkiCon13

ViestiKirjoittaja Blue_Hill » 01 Heinä 2013, 23:03

Joo tää oli mukava reissu vaikka ite jouduinkin lähteen aiemmin pois. Lauta-/korttipelit oli hyvin edustettuina, tietty olis vähän isompaa variaatioita toivonut pelien suhteen (monta hyvää jäi pelaamatta) mutta näin tällä kertaa. Roolipelaaminen jäi tällä kertaa kokonaan pois: omaan panostukseen vaikutti paljon se, että oli tuota riparihässäkkää niin ollut aikaa istua alas ja pohtia mitä sitä saisi aikaiseksi. Mutta tulipas pelattua brändidogia ja paria muutakin peliä, mikä oli ehdottoman positiivista. Toivottavasti kaikki muutkin saivat pelata riittävästi?

Itseä hieman häiritsi ossittelut, bordellot ja muut hokemat. En niitä tässä mittakaavassa ollut vielä kokenut joten välillä tuli pahasti korvista ulos. Mie en vaan nähnyt niiden hauskuutta tai arvoa missään vaiheessa. En sanonut mitään koska koin, että siitä tuskin olisi ollut apua.

Perjantainen yllätys lahjapelin ja cd:n muodossa, Pyryn mainiota puhetta unohtamatta, oli yksi tämän vuoden parhaita juttuja. En voi sanoa, että tuli täytenä yllätyksenä juuri siinä hetkessä (puhuitte aika kovaan ääneen kun istuskelin keinussa yksin) mutta totta kai ajatuksen tasolla oli iso yllätys. Facebook-ryhmän olisi voinut kuka tahansa laittaa pystyyn, samoin foorumin joten vaikka jotain myyttisen sankarin tahi perustajan viittaa tarjottaisiin niin yhdessä tässä hommia tehdään ja kehitellään harrasteita. Moni muukin ansaitsisi puheen ja lahjan kuin minä. Mutta nöyrästi kiitän saamastani huomiosta ja pidetään Saamattomat yhtä aktiivisenä kuin se on ollut tähänkin asti. (Voin paljastaa, että joskus olen pohtinut peliporukan nimen vaihtamista mutta taitaa olla jo niin pinttynyt ettei se liene mahdollista tahi tarpeellista ;) )

Jep jep. Kaikista aikataulujen muutoksista ja työkeikoista huolimatta oikein mainio viikonloppu. Ensi vuonna uudestaan, toivottavasti muutaman päivän pidempänä reissuna.

Kuva
In War, Victory.
In Peace, Vigilance.
In Death, Sacrifice.

If the only thing that is good about the game is its license, it's a bad game.
Avatar
Blue_Hill
Hand of the King
 
Viestit: 1031
Liittynyt: 26 Elo 2011, 23:52
Paikkakunta: Kangasala

Re: MökkiCon13

ViestiKirjoittaja Jalakanen » 02 Heinä 2013, 18:23

Vai että meni hokemat yli. Ilmeisesti ihan kunnolla, sillä normaalistikin niiden käyttöaste on varsin korkea. Itseäni silloin tällöin nyrppii sanan vammainen jatkuva hokeminen muussa kuin alkuperäisessä merkityksessään, mihin se ei oikeastaan myöskään nykyisin kovin hyvin sovi. Enpä ole asiasta pahemmin huomautellut, mutta kertahan se olisi ensimmäinenkin. Eräässä opinahjossa tosin pyysin luokkatoveriani tarkentamaan, onko hänen tietokoneensa cp-vammainen, down vai kenties jokin muu, kun kone kuulema oli "ihan vammanen". :|
Toki niinku toki lähtökohtaisesti toki haasteellista toki niinku toki sitä kautta toki niinku toki enään toki hässäkkä toki.
And something smart here in english. It's in english - not in finnish - so of course it's smart.
Avatar
Jalakanen
Bishop
 
Viestit: 407
Liittynyt: 04 Syys 2011, 11:17
Paikkakunta: Nahkalippis-City

Re: MökkiCon13

ViestiKirjoittaja Visa » 06 Heinä 2013, 08:25

Vammasta läpändeerosta!

Joo no olihan tuolla sellasta ylenmäärästä huutelua ja hokemista, itseäni se ei haitannut muuten kuin kovimmilleen yltyessään mutta kurjempi homma jos jotakuta muuta häiritsee (minkä ymmärrä).
Ropettamaan ei keretty, itseäni ei sillee haitannut koska itselläni sillä ei ollut reissun suhteen erityisprioriteettiä ja luulen vähän, että olisi ollut hankala löytää kaikkia miellyttävä peli johon
kaikki ropea halunneet olisi mahtuneet kerralla. Aten tilapäivityksestä päätellen rattokruunulaiset oli saanu isolla kädellä ropea tossa joku päivä joten ehkä kaikki ovat nyt tyytyväisiä. Paitsi
Antti joka joutui lähtemään kesken pois.

Toivottavasti kaikki viihtyivät. Isäntä saa päivittää meitä sorsien tilanteesta jatkossa.

Niin, ja kyllä me ollaan Saamattomia :D
If its not broken, youre not innovating.
-Old asuran saying
Visa
Bishop
 
Viestit: 701
Liittynyt: 27 Elo 2011, 16:52
Paikkakunta: Tanpesteri

Edellinen

Paluu Ilmoitukset

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa

cron