MökkiCon14: GoldenDie

Säännöt, foorumin tiedotteet ja Mökkicon suunnittelua.

MökkiCon14: GoldenDie

ViestiKirjoittaja Blue_Hill » 22 Huhti 2014, 23:21

Your mission, if you choose to accept it,

On taas se aika vuodesta kun kesä lähestyy ja katseet kääntyvät kohti lämpimiä päiviä ja loputtoman mittaisia iltoja auringon pysyessä yhä pidempään taivaalla. Toisille tämä tarkoittaa auringossa paistattelua ja siitä nauttimista.. Sitten on Saamattomat, jotka kasaavat kaikki mahdolliset pelinsä pariin autoon ja hurauttavat Sahalahdelle mökkeilemään, istumaan lauta-, kortti- ja roolipelien äärelle keskelle lähes koskematonta metsää. Hyvät herrat, tehtävänne, jos päätätte ottaa sen vastaan, on osallistua tähän vuosittaiseen tapahtumaan, jonka Saamattomat järjestävät omaksi ilokseen ja toisten kiusaksi.

~~

Eli tästä lähtee liikkeelle tämän vuoden MökkiConin suunnittelu, aikataulutus ja yleinen keskustelu. Ota osaa keskusteluun jos olet vähääkään kiinnostunut tulemaan paikalle pelailemaan ja viettämään aikaa porukalla. Näin osoitat tietäväsi tästä retkestä ja voit kertoa mitä itse haluat reissulta. Mitä lauta- ja korttipelejä haluat pelata? Olisiko mielessäsi sopiva roolipelisetti tälle porukalle jonka haluaisit vetää? Tai onko joku peli jota haluaisit jonkun vetävän Mökillä? Tässä ketjussa kaikki toiveet ja unelmat tutkitaan ja mietitään toteuttamiskelpoisuutta.

Tärkein asia tässä heti kättelyssä on se, että milloin ollaan menossa? Työkiireet ja muut jutut varmaan painaa tätä reissua viikonloppupainotteiseksi mutta kuten aiemminkin, voi olla että osa porukasta pääsisi jo arjen puolella paikalle. Eli kerro millainen aikataulu sulla on niin saadaan homma liikkeelle. Takaraja omien aikataulujen ilmoittamiseen ja niistä keskusteluun on 7.5 asti, noin kaksi viikkoa siis.

Antti out, MökkiCon14 suunnittelu on lähtenyt käyntiin.
In War, Victory.
In Peace, Vigilance.
In Death, Sacrifice.

If the only thing that is good about the game is its license, it's a bad game.
Avatar
Blue_Hill
Hand of the King
 
Viestit: 1031
Liittynyt: 26 Elo 2011, 23:52
Paikkakunta: Kangasala

Re: MökkiCon14: GoldenDie

ViestiKirjoittaja Pyry » 22 Huhti 2014, 23:29

Hiiohoi, vuoden kohokohta lähestyy!

Itselläni ei näillä näkymin vielä ole töitä, joten päivämäärä on itselleni suhteellisen sama atm.
Omat pelit, joita voin ensimmäistä kertaa tuoda siis ihan ITSE mökille, ovat:
-Wizard (tuttu peli jo melkeimpä kaikille)
-Aye! The Dark Overlord (Tässä pelissä yksi on suuri paha ja muut tämän alaisia. Kyseessä on peli joka vaatii enemmän ilmaisu-ja näyttelemistaitoa kuin muuta. Kaikkien tarinoiden kliseisen pääpahiksen suunnitelmat ovat menneet päin mäntyä, ja alaisten[minions] täytyy sitten selitellä, miksi suunnitelmat menivät mönkään. Se häviää, kuka lopulta saa syyt niskoilleen!)
"The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts."
Pyry
Knight
 
Viestit: 184
Liittynyt: 27 Elo 2011, 19:20

Re: MökkiCon14: GoldenDie

ViestiKirjoittaja Blue_Hill » 22 Huhti 2014, 23:41

Mun aikataulut on kesän suhteen tosi rajoittavat, erityisesti viikonloppujen kohdalla, johtuen kesätöistäni Hämeenkyrön seurakunnassa. Olen ainoa nuorisotyötä tekevä kesäihminen, joten olen töissä kaikilla ripareilla ja kehitysvammaisten leirillä, yhteensä siis neljä leiriä. Leiriputki alkaa juhannuksen jälkeen (24.6) ja käytännössä mulla ei ole yhtäkään täysin vapaata viikonloppua tuon jälkeen kuin vasta elokuussa (15.8-17.8).

Yllä olevasta syystä mulle parhaimmat viikonloput kesällä ovat: 6.6-8.6 (viikolla 23), 13.6-15.6 (viikolla 24), (juhannusviikonloppu)* ja sit leirien jälkeen 15.8-17.8 (viikolla 33).

Tämä on nyt tämän vuoden todellisuus mun töiden ja vapaiden osalta, johon saan/saatte tottua mitä enemmän teen seurakunnassa töitä tulevaisuudessa: perjantait ja viikonloput töissä, arkipäivinä vapaalla.

*(musta olis siistiä viettää erilainen juhannus ja pitää MökkiCon tuolloin, ainakin jos mikään muu vaihtoehto ei toimisi)
In War, Victory.
In Peace, Vigilance.
In Death, Sacrifice.

If the only thing that is good about the game is its license, it's a bad game.
Avatar
Blue_Hill
Hand of the King
 
Viestit: 1031
Liittynyt: 26 Elo 2011, 23:52
Paikkakunta: Kangasala

Re: MökkiCon14: GoldenDie

ViestiKirjoittaja Pyry » 22 Huhti 2014, 23:49

Blue_Hill kirjoitti:*(musta olis siistiä viettää erilainen juhannus ja pitää MökkiCon tuolloin, ainakin jos mikään muu vaihtoehto ei toimisi)


Koska en harrasta alkoholismia enkä muutenkaan juhlista Jussia erityisemmin, niin itselleni sopisi loistavasti! muutenkin Jussi on hyvä ajankohta, sillä yleensä vapaata tuolloin ihmisillä. Tiedä sitten miten muilla saamattomilla on juhannusmenoa.
"The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts."
Pyry
Knight
 
Viestit: 184
Liittynyt: 27 Elo 2011, 19:20

Re: MökkiCon14: GoldenDie

ViestiKirjoittaja Visa » 23 Huhti 2014, 18:32

Maaritilta tuli vahva EI juhannusconille. Mitenkäs muille käy tuo kesäkuun toinen viikonloppu? Plussana silloin ei varmaan ole hyttysiä vielä. Ei kyllä varmaan ole lämmintäkään.

Jos ei saada kaikkia halukkaita kasaan samana viikonloppuna niin voisihan sitä pitää alkukesäconin ja syysconin mikäli mökki-isännillemme sopii.

Mitä sisältöön tulee, niin tuota minion-korttipeliä haluan pelata varsinkin koska veljeni sai sen minulta :D

Kokemus on osoittanut että kauhean suuret viritykset esimerkiksi pitkien rope-sessioiden tai isojen BB-turnausten muodossa ei ole ehkä sitä parasta mökkicon-toimintaa ellei ole jotain mihin kaikki haluavat osallistua. Jokin lyhyempi viihdearvoltaan suurikokoinen rope-peluutus voisi olla ihan jees. Muuten itselleni kelpaa ihan vaan vapaamuotoinen pelailu ja rillailu.
If its not broken, youre not innovating.
-Old asuran saying
Visa
Bishop
 
Viestit: 701
Liittynyt: 27 Elo 2011, 16:52
Paikkakunta: Tanpesteri

Re: MökkiCon14: GoldenDie

ViestiKirjoittaja Rosgakori » 23 Huhti 2014, 19:40

Mulle käy käytännössä mikä vain; se vain pitää päättää hyvissä ajoin että voin sopia työaikataulut sen mukaan (nyt kun kerrankin on kesällä töitä).

Mikolla lienee peli nimeltä Dalmuti, jota voitaisiin pelata koko porukalla, yksi parhaimpia pelejä mitä on tullut pelattua :D Toi 6.6 saattaa olla heti kiinni meikäläiseltä, varmistan sen tosin Kimiltä vielä. Jos en ole töissä tuolloin, niin sitten mieluiten tuo että pääsisin Hyvinkäälle 14.6 Hypeconiin.

AtteEdit Sain tiedon, ei haittaa näitä päivämääriä paitsi tota Heinäkuuta. Eli 6.6 vkl olisi ideaalinen, mutta hampaat kirskuen käy tuo 14.6 viikonloppukin :D
Kuva
Avatar
Rosgakori
Atte the Gathering
 
Viestit: 557
Liittynyt: 27 Elo 2011, 01:32
Paikkakunta: Suomen Turku

Re: MökkiCon14: GoldenDie

ViestiKirjoittaja Blue_Hill » 24 Huhti 2014, 21:24

Visa kirjoitti:Kokemus on osoittanut että kauhean suuret viritykset esimerkiksi pitkien rope-sessioiden tai isojen BB-turnausten muodossa ei ole ehkä sitä parasta mökkicon-toimintaa ellei ole jotain mihin kaikki haluavat osallistua. Jokin lyhyempi viihdearvoltaan suurikokoinen rope-peluutus voisi olla ihan jees.

Mulla olisi roolipeli-idea, joka sopisi mökkeilyyn oikein hyvin (tai oikeastaan parikin ideaa). Ainakin toinen olisi sellainen missä helposti voisi olla kaikki Saamattomat mukana, sellainen wanhan ajan tappajaluolasto käyttäen LotFP:in sääntöjä*. Mie teen hahmot, varustan ne, lähetän luolastoon, annan teille ja sitten katsotaan miten pitkään mahtavat elää. Kun jonkun/joidenkin hahmot kuolevat, uudet hahmot saapuu jostain nurkan takaa paikalle ja homma jatkuu. Pelataan niin kauan kuin hyvältä tuntuu tai luovutatte. :P LotFP on sopivan kevyt säännöiltään* ja nopeasti opetettavissa.

Tällästä ajattelin tarjota roolipelipuolelta näin kättelyssä. Toisesta ideasta en puhu vielä mitään, koska se vaatisi paljon enemmän työtä ja sääntöjen opettelua kuin tämä.

*(Otan kaikki vapaudet muuttaa sääntöjä mieleisikseni, jotta pelin henki säilyy sopivana)
In War, Victory.
In Peace, Vigilance.
In Death, Sacrifice.

If the only thing that is good about the game is its license, it's a bad game.
Avatar
Blue_Hill
Hand of the King
 
Viestit: 1031
Liittynyt: 26 Elo 2011, 23:52
Paikkakunta: Kangasala

Re: MökkiCon14: GoldenDie

ViestiKirjoittaja Visa » 25 Huhti 2014, 22:13

Blue_Hill kirjoitti:
Visa kirjoitti:Kokemus on osoittanut että kauhean suuret viritykset esimerkiksi pitkien rope-sessioiden tai isojen BB-turnausten muodossa ei ole ehkä sitä parasta mökkicon-toimintaa ellei ole jotain mihin kaikki haluavat osallistua. Jokin lyhyempi viihdearvoltaan suurikokoinen rope-peluutus voisi olla ihan jees.

Mulla olisi roolipeli-idea, joka sopisi mökkeilyyn oikein hyvin (tai oikeastaan parikin ideaa). Ainakin toinen olisi sellainen missä helposti voisi olla kaikki Saamattomat mukana, sellainen wanhan ajan tappajaluolasto käyttäen LotFP:in sääntöjä*. Mie teen hahmot, varustan ne, lähetän luolastoon, annan teille ja sitten katsotaan miten pitkään mahtavat elää. Kun jonkun/joidenkin hahmot kuolevat, uudet hahmot saapuu jostain nurkan takaa paikalle ja homma jatkuu. Pelataan niin kauan kuin hyvältä tuntuu tai luovutatte. :P LotFP on sopivan kevyt säännöiltään* ja nopeasti opetettavissa.

Tällästä ajattelin tarjota roolipelipuolelta näin kättelyssä. Toisesta ideasta en puhu vielä mitään, koska se vaatisi paljon enemmän työtä ja sääntöjen opettelua kuin tämä.

*(Otan kaikki vapaudet muuttaa sääntöjä mieleisikseni, jotta pelin henki säilyy sopivana)


Kuullostaahan tuo Lotfp aika hyvältä. Toisaalta puhut tuosta toisesta pelistä niin salamyhkäiseen sävyn että ainakin itse palan halusta kuulla enemmän... :D
If its not broken, youre not innovating.
-Old asuran saying
Visa
Bishop
 
Viestit: 701
Liittynyt: 27 Elo 2011, 16:52
Paikkakunta: Tanpesteri

Re: MökkiCon14: GoldenDie

ViestiKirjoittaja Miksalvarez » 27 Huhti 2014, 19:19

Noniiin! Vuoden kohokohtaa odotellessa ^^
Kokemus on osoittanut että kauhean suuret viritykset esimerkiksi pitkien rope-sessioiden tai isojen BB-turnausten muodossa ei ole ehkä sitä parasta mökkicon-toimintaa ellei ole jotain mihin kaikki haluavat osallistua. Jokin lyhyempi viihdearvoltaan suurikokoinen rope-peluutus voisi olla ihan jees.

Aivan kuin omia ajatuksia veli Visalta, joku ystävyysottelu lautabowlia maistuisi kyllä oikeinkin hyvin mutta isot sessiot on osoittautuneet ehkä ei-niin-hyväksi systeemiksi (puhumattakaan munckukilpailuista ;D )

Antin ehdottamalle Ropelle +1, itse voin johtaa (broken record) DA:ta jos porukkaa kiinnostaa pienen setin verran, lautapelejä lähtee mukaan ja ruuat ovat varmasti kohdillaan. Eli jees!

Ajankohdasta, itse liputan kahden conin puolesta vahvasti :) Juhannus on no go meikäläiselle ja siihen asti olen intissä, mutta eiköhän sieltä joku kesäkuun alku vkl irtoa jos niikseen porukalle parhaiten käy. Elokuussa kaikki kortit on auki :)

Jos vielä saisi mielipiteitä lopuiltakin herroilta!
"Et sinä tule, viimein sen hyväksyn
mut kuinka yksin yöstäni selviydyn?
Et sinä tule, olkoon se päätös sun
on silti rikki, maailma tänään mun,,,"
san. Upi L.
säv. Pablo de R.
Avatar
Miksalvarez
Setlementti I
 
Viestit: 455
Liittynyt: 27 Elo 2011, 15:55
Paikkakunta: Tanpere

Re: MökkiCon14: GoldenDie

ViestiKirjoittaja Visa » 27 Huhti 2014, 20:45

Juu ystävyysottelu kelpaa kyllä jos keretään! Ja Agricola kelpaa kanssa mutta toisaalta Eclipseäkin olisi kiva ja siinä on jo pari erittäin pitkää pelirupeamaa. Jos nyt toista kuitenkin kerettäis?

Kesäkuun 9.-11. siis jos muu väkikin liputtaa tuon puolesta. Kattellaan sitten syssymmällä saadaanko toinen reissu kasaan. Itse varmaan pidän lomaa syyskuussa mutta varmaan ollaan Myös Maaritin kanssa reissussa silloin viikon verran jos hyvin menee.

EDIT: Pelattiin Jalkasen kanssa maanantaina sellasta gladiaattori-figupeliä. Se oli hauska peli jota voisi myös mökillä pelata ainakin jos Mikko pääsee paikalle. Siihen sopivia figuja löytynee kaikilta ja niitä voi pelata vaikka 1v1 jos tahtoo. Opettelupeli 2v2 tiimeillä kesti tunnin ja seuraava peli vähän vähemmän. Jos tykkää perverssisti siitä kun gladiaattorit mutiloituvat pahasti ja usein, niin tuo on loistava peli. Tätä voi pelata myös vaikka neljän pelaajan voimin (liittoumia ja selkäänpuukotusta!).
If its not broken, youre not innovating.
-Old asuran saying
Visa
Bishop
 
Viestit: 701
Liittynyt: 27 Elo 2011, 16:52
Paikkakunta: Tanpesteri

Re: MökkiCon14: GoldenDie

ViestiKirjoittaja Blue_Hill » 04 Touko 2014, 22:07

Visa kirjoitti:Toisaalta puhut tuosta toisesta pelistä niin salamyhkäiseen sävyn että ainakin itse palan halusta kuulla enemmän...

Heh, sen verran voin paljastaa, että tämä "toinen peli" olisi HEIMOT-peli, jossa pelaajahahmot muodostavat yhden aluksen miehisön/osan siitä. Pelin tapahtumat sisältävät tutkimusta ja seikkailuja ympäri Heimojen avaruutta, mitä sitten ikinä vastaan tuleekaan. Heimojen avaruus on kova paikka: alus tuo töitä, ase auttaa pitämään sen. Jos tv-sarja Firefly on tuttu, tietää mitä peli likimain tulisi sisällään pitämään. Tämä on toisaalta mun pitkä aikainen kamppishaaveeni ollut, siksi tuossa ylempänä olin tästä hiljempaa. Lamentations on mökille parempi peli kuin Heimot (säännöt, pelaajamäärä/jne puhuu LoftFP:in puolesta).

Miksan kanssa nähtiin tuossa viikolla ja tästä reissusta hieman puhuttiin. Ilmeisesti tuo 13.-15.6 viikonloppu olisi Miksalle parempi kuin tuo edeltävä. Mutta loputkin voisivat sanoa jotain aikataulusta, kolme päivää aikaa ennen asettamaani takarajaa.
In War, Victory.
In Peace, Vigilance.
In Death, Sacrifice.

If the only thing that is good about the game is its license, it's a bad game.
Avatar
Blue_Hill
Hand of the King
 
Viestit: 1031
Liittynyt: 26 Elo 2011, 23:52
Paikkakunta: Kangasala

Re: MökkiCon14: GoldenDie

ViestiKirjoittaja Rosgakori » 06 Touko 2014, 11:09

D: Kyllä tuo 13-15.6 käy, paremmin olis käynyt se edellinen viikonloppuvaihtoehto. Otan myös mökille mukaan Pathfinder Society- seikkailun tai kaksi, voi sitten pelata niitä jos iskee mahdollisuus ;)
Kuva
Avatar
Rosgakori
Atte the Gathering
 
Viestit: 557
Liittynyt: 27 Elo 2011, 01:32
Paikkakunta: Suomen Turku

Re: MökkiCon14: GoldenDie

ViestiKirjoittaja Waldo » 06 Touko 2014, 16:54

Ehdottomasti paras on se 6-8 kesäkuuta, koska siitä seuraavana viikonloppuna olen varmastikkin reissussa. Sen lisäksi juhannus kävis tosi hyvin mutta se kalitettiin jo. Mennään vaan syksyllä uudestaan D: tai elokuussa siis. Ei ollut viestien perusteella kellään 6-8 :tta vastaan kun Attekin pääsee töiden puolesta, niin olisiko se hyvä?
"Couldn't swing a dead cat round here without hitting a giant spider... Maker!" - Old Barlin
Avatar
Waldo
Setlementti II
 
Viestit: 171
Liittynyt: 27 Elo 2011, 23:01
Paikkakunta: Raumandello

Re: MökkiCon14: GoldenDie

ViestiKirjoittaja Rosgakori » 15 Touko 2014, 00:25

No mites tuon päivämäärän kanssa? Pitäisi varmaan päätöskiä tehdä. Itselle käy molemmat, mutta mielluummin tuo 6-8.6 viikonloppu. Jos se ei käy teille muille tai Järviniemille, niin sitten mulle käy kyllä tuo toinenkin vaihtoehto.
Kuva
Avatar
Rosgakori
Atte the Gathering
 
Viestit: 557
Liittynyt: 27 Elo 2011, 01:32
Paikkakunta: Suomen Turku

Re: MökkiCon14: GoldenDie

ViestiKirjoittaja Pyry » 20 Touko 2014, 13:07

Aijaijai, seitsämäs päivä olen rämpyttämässä bassoa turussa, joten mökkiconeilut jää tuona kyseisenä päivämääräänä vähän basistittomaksi. Pitänee katsoa siis toinen päivämäärä. Jos alkaa näyttää siltä että meikäläisen keikkailun takia ei saada hyvää viikonloppua tekemälläkään, niin toteen vaan että mökkicon ei yhtä basistia kaipaa!
"The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts."
Pyry
Knight
 
Viestit: 184
Liittynyt: 27 Elo 2011, 19:20

Re: MökkiCon14: GoldenDie

ViestiKirjoittaja Visa » 21 Touko 2014, 18:06

No prrrkl :(

No, tätä varten pidetään syysconi sitten aikanaan.

Eiköhän tuo viikonloppu lyödä lukkoon, Juhani ilmoitti hyvissä ajoin että tuo 6. päivän viikonloppu on hänelle ainoa vaihtoehto eikä muut ilmoittaneet vahvaa mielipidettä niin mielestäni se on sitten se. Attekin kiittää. Kunhan käy isäntäväelle, tästä ei ole taidettu Mikolta päin ottaa kantaa suuntaa tai toiseen. Oletko lomilla?
If its not broken, youre not innovating.
-Old asuran saying
Visa
Bishop
 
Viestit: 701
Liittynyt: 27 Elo 2011, 16:52
Paikkakunta: Tanpesteri

Re: MökkiCon14: GoldenDie

ViestiKirjoittaja Blue_Hill » 22 Touko 2014, 12:12

Päivämääristä:
Mulle sopii kumpi tahansa näistä kahdesta [6.6-8.6 (viikolla 23), 13.6-15.6 (viikolla 24)] ja näyttäisi siltä, että ensimmäinen viikonlopup saa enemmän kannatusta kuin jälkimmäinen (Pyry tietty poikkeus). Toisaalta Miksa mielestäni totesi joskus, että jälkimmäinen viikonloppu olisi hänelle parempi (pidempi loma) mutta hän tulkoot itse kertomaan tilanteestaan. Joka tapauksessa, meillä on alle kuukausi näihin molempiin päivämääriin joten olette oikeassa, pitäisi päästä jo lyömään lukkoon. Syysreissu kuulostaa myös hyvältä vaihtoehdolta kun kaikki ei kesällä pääse paikalle.

Lähtijät:
Oletetaan, että lähdemme tuolloin 6.6-8.6 viikonloppuna: minä, Atte, Juhani, Visa, Miksa. Pyry ei pääse [ :( ], Ismo ja Jalkanen eivät ole ilmaissut itsestään mitään. Mikä on tilanne? Lähinnä ruokapohdintoja helpottaisi tietää tarkka lähtijämäärä.

Pelit:
Kyll pelejä löytyy.
In War, Victory.
In Peace, Vigilance.
In Death, Sacrifice.

If the only thing that is good about the game is its license, it's a bad game.
Avatar
Blue_Hill
Hand of the King
 
Viestit: 1031
Liittynyt: 26 Elo 2011, 23:52
Paikkakunta: Kangasala

Re: MökkiCon14: GoldenDie

ViestiKirjoittaja Visa » 23 Touko 2014, 18:21

Jalkanen sanoi että ilmoittelee jos on lähdössä mukaan eli ei häntä varmaan sitten saada reissuun.

Ismo oli unohtanut ilmoittaa kannastaan, ilmoitti tulevansa.

Tuohan on tosiaan jo kahden viikon päästä! :)
If its not broken, youre not innovating.
-Old asuran saying
Visa
Bishop
 
Viestit: 701
Liittynyt: 27 Elo 2011, 16:52
Paikkakunta: Tanpesteri

Re: MökkiCon14: GoldenDie

ViestiKirjoittaja Blue_Hill » 04 Kesä 2014, 12:54

Antti FB:ssä kirjoitti:Perjantaina mökille siis! Suunnitelmissa olisi sellainen ratkaisu, että kun Mikko on vasta viiden aikaan Hämeenkyrössä niin yksi auto lähtee jo aiemmin kohti mökkiä tekemään vähän valmisteluja/käymään kaupassa/jne jottei mene aivan yöhön ennen kuin päästään aloittelemaan pelejä. Tämä tietty vain jos saadaan avaimet mökille etukäteen.

Tässä ennakkoautossa olisi ainakin mie, Atte ja Ismo. Yhdelle periaatteessa olisi paikka mutta Renaulti tulee olemaan aika täynnä sillon (pelit, yöpymiskamat, ruokaa). Mikon kyydillä tulevat sitten loput sankarit paikalle.

Ilmoitelkaa preferenssiä autosta/ajasta. Mun suunnitelma olisi lähteä kohti Sahalahtea joskus kolmen aikaan.

Juhani: onko sulla auto vai tuutko jonkun kyydillä?


Lamentations-seikkailu ei ole vielä valmis mutta valmistunee mökille. Ajattelin peliajaksi perjantai-iltaa, pelataan niin kauan/vähän kuin jaksetaan. Tarkoitus olisi siis tehdä sellainen tappajaluolasto missä ei turvaverkkoa ole. Hahmot on tason 5 Lamentations hahmoja jotka teen teille valmiiksi (useita vaihtoehtoja joista valita).

Mukaan otettavia lautapelejä saa ehdottaa.
In War, Victory.
In Peace, Vigilance.
In Death, Sacrifice.

If the only thing that is good about the game is its license, it's a bad game.
Avatar
Blue_Hill
Hand of the King
 
Viestit: 1031
Liittynyt: 26 Elo 2011, 23:52
Paikkakunta: Kangasala

Re: MökkiCon14: GoldenDie

ViestiKirjoittaja Visa » 05 Kesä 2014, 18:31

Eclipse? Agricola? Se numerokorttipeli? Catan? Brandy dog?

Paljon pelejä, vähän aikaa...
If its not broken, youre not innovating.
-Old asuran saying
Visa
Bishop
 
Viestit: 701
Liittynyt: 27 Elo 2011, 16:52
Paikkakunta: Tanpesteri

Seuraava

Paluu Ilmoitukset

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa

cron