Seuraavat kekrit?

Säännöt, foorumin tiedotteet ja Mökkicon suunnittelua.

Seuraavat kekrit?

ViestiKirjoittaja Jalakanen » 23 Marras 2015, 12:20

Niin. Mitenkäs onkos sunnitelmas kokoontuas joskus lomiens aikaans jonnekins pelaamaans?
Toki niinku toki lähtökohtaisesti toki haasteellista toki niinku toki sitä kautta toki niinku toki enään toki hässäkkä toki.
And something smart here in english. It's in english - not in finnish - so of course it's smart.
Avatar
Jalakanen
Bishop
 
Viestit: 407
Liittynyt: 04 Syys 2011, 11:17
Paikkakunta: Nahkalippis-City

Re: Seuraavat kekrit?

ViestiKirjoittaja Miksalvarez » 23 Marras 2015, 16:22

No joo!! Lomat alkaa 11.12 ja päättyy kuukauden päästä siitä, sille välille aikalailla kaikki käy! Millaisia päiviä muille sopii, lähdetäänkö siitä rakentamaan? Kaikki mukaan, tietenkin!
"Et sinä tule, viimein sen hyväksyn
mut kuinka yksin yöstäni selviydyn?
Et sinä tule, olkoon se päätös sun
on silti rikki, maailma tänään mun,,,"
san. Upi L.
säv. Pablo de R.
Avatar
Miksalvarez
Setlementti I
 
Viestit: 455
Liittynyt: 27 Elo 2011, 15:55
Paikkakunta: Tanpere

Re: Seuraavat kekrit?

ViestiKirjoittaja Visa » 24 Marras 2015, 22:35

Itellä taitaa olla tänäkin vuonna välipäivinä duuneja mutta eiköhän sitä pelaamaan keretä. Sikäli ajankohdalla ei ole suurta väliä ainakaan tässä vaiheessa.
If its not broken, youre not innovating.
-Old asuran saying
Visa
Bishop
 
Viestit: 701
Liittynyt: 27 Elo 2011, 16:52
Paikkakunta: Tanpesteri

Re: Seuraavat kekrit?

ViestiKirjoittaja Blue_Hill » 01 Joulu 2015, 17:54

Kuulostaa hyvältä. Sopivan tilan löytäminen lienee isoin ongelma, ainakin jos Visalle ei päästä pelaamaan. Ai miten niin tykästyin teidän kämppään kovin kovasti? ;) Mutta mä olen joulukuussa hyvin vapaalla viikonloppuisin ja joulun välipäivät on parasta pelaamisaikaa. Oikeastaan ainoa juttu mikä "rajoittaa" on loppusuoralla oleva Riimuvaltian Nousu-kamppis mutta sitä pelataan vahvasti maanantaisin ja keskiviikkoisin eli ei rajoita juurikaan viikonloppuja. Kampanjan päätös on varmaan joulun välipäivinä, mutta siis nämä "kekrit" kuulostavat hyvältä.

Millaista pelailua tuonne halutaan? Totta kai saapuvan joukon koko ja pelipaikka vähän rajoittaa mutta utealiaan toiveekkaasti kyselen silti.

Pahoittelen omaa hiljaisuuttani, marraskuu oli todella kiireinen töiden ja muun kanssa.
In War, Victory.
In Peace, Vigilance.
In Death, Sacrifice.

If the only thing that is good about the game is its license, it's a bad game.
Avatar
Blue_Hill
Hand of the King
 
Viestit: 1031
Liittynyt: 26 Elo 2011, 23:52
Paikkakunta: Kangasala

Re: Seuraavat kekrit?

ViestiKirjoittaja Miksalvarez » 03 Joulu 2015, 18:12

Kyllä sitä porukka saadaan jonnekin mahdutettua, vaikka tosiaan meille jos ei muuten ^^ Kun vaan saisi vähän ideaa että mitkä päivät kävisivät porukalle (ja kaikki kävis huutelemassa ;) ) niin voisi alkaa miettiä paikkaakin !
"Et sinä tule, viimein sen hyväksyn
mut kuinka yksin yöstäni selviydyn?
Et sinä tule, olkoon se päätös sun
on silti rikki, maailma tänään mun,,,"
san. Upi L.
säv. Pablo de R.
Avatar
Miksalvarez
Setlementti I
 
Viestit: 455
Liittynyt: 27 Elo 2011, 15:55
Paikkakunta: Tanpere

Re: Seuraavat kekrit?

ViestiKirjoittaja Jalakanen » 04 Joulu 2015, 21:18

Mulla on sama tilanne kuin Visalla eli töissä pitäisi käydä, mutta kyllähän sen jälkeen kekreille vähäksi aikaa saattaa jaksaa, jos Tampereella ovat. 30.päivä on reissupäivä, mutta muuten täällä.
Toki niinku toki lähtökohtaisesti toki haasteellista toki niinku toki sitä kautta toki niinku toki enään toki hässäkkä toki.
And something smart here in english. It's in english - not in finnish - so of course it's smart.
Avatar
Jalakanen
Bishop
 
Viestit: 407
Liittynyt: 04 Syys 2011, 11:17
Paikkakunta: Nahkalippis-City

Re: Seuraavat kekrit?

ViestiKirjoittaja Blue_Hill » 09 Joulu 2015, 00:56

/off
Laitoin tämän tuonne Saamattomien FB_huuteloon mutta jaetaan tieto nyt täälläkin:

Ilmoitettakoon Saamattomien väelle, että ainakin ensi vuoden ajan saatte nauttia mun seurasta totuttuun tapaan. Sain töitä, eikä tarvinnut vielä lähteä kuin Kangasalle asti. (: Tosin vain ensi vuodeksi mutta kuitenkin. ^^


/off

Samaisessa keskustelussa myös mainittu, että tänne kannattaa tulla kirjoittelemaan, jos lautapeli-istunnosta on kiinnostunut. Ehkä joku tarttuu syöttiin.
In War, Victory.
In Peace, Vigilance.
In Death, Sacrifice.

If the only thing that is good about the game is its license, it's a bad game.
Avatar
Blue_Hill
Hand of the King
 
Viestit: 1031
Liittynyt: 26 Elo 2011, 23:52
Paikkakunta: Kangasala

Re: Seuraavat kekrit?

ViestiKirjoittaja Rosgakori » 09 Joulu 2015, 16:12

Ehkä on helpompaa pistää koska olen töissä:
-12.12 10-16, sen jälkeen voin pelata
-13.12 12-16, sen jälkeen voin pelata
-19.12 10-18
-20.12 12-16, sen jälkeen voin pelata
-21.12 12-18
-22.12 12-18
-23.12 12-18
-2.1 10-15, sen jälkeen voi pelata
Eli arkena onnistuu kaikki, ja tämän viikon viikonloppuina aivan hyvin. 19.12 kyllä onnistunee, silloin menee itselle aloitus vain myöhään. Eipä toisaalta tämä sota yhtä Attea kaipaa. Joululomalla ei ole mitään syytä olla pelaamatta.
Kuva
Avatar
Rosgakori
Atte the Gathering
 
Viestit: 557
Liittynyt: 27 Elo 2011, 01:32
Paikkakunta: Suomen Turku

Re: Seuraavat kekrit?

ViestiKirjoittaja buffalo » 09 Joulu 2015, 18:58

Olen lomalla joten kaikki käy, jos ei jotain muuta yllättävää satu kyseiselle ehtoolle.
buffalo
Goblin
 
Viestit: 18
Liittynyt: 15 Heinä 2015, 11:34

Re: Seuraavat kekrit?

ViestiKirjoittaja Miksalvarez » 10 Joulu 2015, 13:37

Tein doodlen tapahtumalle inspiroituneena Aten ulosannista työpäivien suhteen.
http://doodle.com/poll/d7v3u2xw6hs3z977
Eli jos et muuta jaksa, käy ruksaamassa päivät jotka käy tänne oman nimimerkin alle :)
"Et sinä tule, viimein sen hyväksyn
mut kuinka yksin yöstäni selviydyn?
Et sinä tule, olkoon se päätös sun
on silti rikki, maailma tänään mun,,,"
san. Upi L.
säv. Pablo de R.
Avatar
Miksalvarez
Setlementti I
 
Viestit: 455
Liittynyt: 27 Elo 2011, 15:55
Paikkakunta: Tanpere

Re: Seuraavat kekrit?

ViestiKirjoittaja Blue_Hill » 10 Joulu 2015, 14:09

Kävin vastaamassa. Mun tammikuu näyttää Doodlessa "huonolta", koska en yhtään tiijä mitä Kangasala on mun päänmenoksi keksinyt tuonne ekalle viikolle. Luultavasti siellä jotain on ja en kehtaa lähteä arpomaan niin pidän mieluummin tyhjänä kuin joudun perumaan oman tulemiseni näihin kekreihin. Samoin jos muuttohommaa tulee niin se vähän vaikuttaa tuolla kuun vaihteessa mutta niistä sit myöhemmin. Jos vaan muille jotka vastaavat käy niin mulle paras olisi joulukuun puolella (hieman tuota su 27.päivää katsoisin sillä silmällä).

Käykää näpyttelemässä muutkin.

Saamattomien Luola, parhautta.
In War, Victory.
In Peace, Vigilance.
In Death, Sacrifice.

If the only thing that is good about the game is its license, it's a bad game.
Avatar
Blue_Hill
Hand of the King
 
Viestit: 1031
Liittynyt: 26 Elo 2011, 23:52
Paikkakunta: Kangasala

Re: Seuraavat kekrit?

ViestiKirjoittaja Andom » 11 Joulu 2015, 18:50

Pistin Doodleen kans itselleni sopivat päivät.

Oon myös puhunut Turkulaisen kaverin kanssa, että kävisin siellä joulun välipäivinä, mutta sille ei ole vielä päivää sovittu.
Kuva
Andom
Rook
 
Viestit: 72
Liittynyt: 20 Heinä 2015, 00:37

Re: Seuraavat kekrit?

ViestiKirjoittaja Jalakanen » 11 Joulu 2015, 19:45

Mun ei oikeastaan kannata vastata doodleen, kun en oikein osaa sanoa juuta en jaata. Joko mulle käy tai ei. Jos on töitä, jaksan tulla tai en. Päättäkää vaan päivä te muut.
Toki niinku toki lähtökohtaisesti toki haasteellista toki niinku toki sitä kautta toki niinku toki enään toki hässäkkä toki.
And something smart here in english. It's in english - not in finnish - so of course it's smart.
Avatar
Jalakanen
Bishop
 
Viestit: 407
Liittynyt: 04 Syys 2011, 11:17
Paikkakunta: Nahkalippis-City

Re: Seuraavat kekrit?

ViestiKirjoittaja Miksalvarez » 11 Joulu 2015, 19:55

Äkkiseltään kun tähän mennessä vastanneita katsoo niin hyviä vkl päiviä näyttäisi olevan sunnuntait 20. , 27. ja 3. päivä. Vielä tietysti osa puuttuu mutta ehkä joku noista?
"Et sinä tule, viimein sen hyväksyn
mut kuinka yksin yöstäni selviydyn?
Et sinä tule, olkoon se päätös sun
on silti rikki, maailma tänään mun,,,"
san. Upi L.
säv. Pablo de R.
Avatar
Miksalvarez
Setlementti I
 
Viestit: 455
Liittynyt: 27 Elo 2011, 15:55
Paikkakunta: Tanpere

Re: Seuraavat kekrit?

ViestiKirjoittaja Blue_Hill » 15 Joulu 2015, 23:14

Ehdotan kokoontumista sunnuntaina 27.12. (ja varavaihtoehtona 2.1/3.1). Ketkä pääsisivät paikalle ja missä oltaisiin? Aikaa on ollut reagoida ja osa onkin näin tehnyt, hyvä niin. Nyt päivää ja asioita hiomaan tuonne, Järviniemen kanssa puhuttiin, että mietitäis tuolla myös tulevia roolipelikamppiksia. Miltä kuulostaa?
In War, Victory.
In Peace, Vigilance.
In Death, Sacrifice.

If the only thing that is good about the game is its license, it's a bad game.
Avatar
Blue_Hill
Hand of the King
 
Viestit: 1031
Liittynyt: 26 Elo 2011, 23:52
Paikkakunta: Kangasala

Re: Seuraavat kekrit?

ViestiKirjoittaja Miksalvarez » 16 Joulu 2015, 14:44

Sopii meikäläiselle, voin kysyä olisiko meillä Tampereella / ehkä Pirkantiellä vapaata mutta muitakin paikkoja saa ja pitää miettiä!
"Et sinä tule, viimein sen hyväksyn
mut kuinka yksin yöstäni selviydyn?
Et sinä tule, olkoon se päätös sun
on silti rikki, maailma tänään mun,,,"
san. Upi L.
säv. Pablo de R.
Avatar
Miksalvarez
Setlementti I
 
Viestit: 455
Liittynyt: 27 Elo 2011, 15:55
Paikkakunta: Tanpere

Re: Seuraavat kekrit?

ViestiKirjoittaja Visa » 17 Joulu 2015, 19:14

27. päivä kuullostaa ihan hyvältä, alustavasti olen ainakin jonkun aikaa paikalla. Epäilen että meille ei pääse, ei viitsi Maarittia ajaa pois :D
If its not broken, youre not innovating.
-Old asuran saying
Visa
Bishop
 
Viestit: 701
Liittynyt: 27 Elo 2011, 16:52
Paikkakunta: Tanpesteri

Re: Seuraavat kekrit?

ViestiKirjoittaja Blue_Hill » 18 Joulu 2015, 17:16

/off
Blue_Hill kirjoitti:Ilmoitettakoon Saamattomien väelle, että ainakin ensi vuoden ajan saatte nauttia mun seurasta totuttuun tapaan. Sain töitä, eikä tarvinnut vielä lähteä kuin Kangasalle asti. (: Tosin vain ensi vuodeksi mutta kuitenkin. ^^

Korjaus, sijaisuus kestääkin kaksi vuotta ja näillä näkymin muutan Kangasalan keskustaan seurakunnan vuokraamaan asuntoon, eli melko pitkään olen sittenkin kuvioissa ilman pelkoa katoamisesta johonkin (ellei nyt jotain ihan kummallista tapahdu). ^^"
/off

Jos 27.12 on nyt lyöty lukkoon niin tapahtumapaikka lienee aika olennainen tieto seuraavaksi. Mikko, miten pian saisit tuosta päivästä tietää onko teillä tilaa Tampereella ja/tai Pirkantiellä näille kekreille?
In War, Victory.
In Peace, Vigilance.
In Death, Sacrifice.

If the only thing that is good about the game is its license, it's a bad game.
Avatar
Blue_Hill
Hand of the King
 
Viestit: 1031
Liittynyt: 26 Elo 2011, 23:52
Paikkakunta: Kangasala

Re: Seuraavat kekrit?

ViestiKirjoittaja Miksalvarez » 20 Joulu 2015, 11:48

Pirkantie ei ainakaan näillä näkymin ole käytössä :/ Uskon että Teiskontie sen sijaan on, mutta kuten mainittua pöytätila tulee sielä vastaan aika nopeasti eli jos sinne päädytään tarvitsee sen suhteen miettiä ratkaisuja :D
"Et sinä tule, viimein sen hyväksyn
mut kuinka yksin yöstäni selviydyn?
Et sinä tule, olkoon se päätös sun
on silti rikki, maailma tänään mun,,,"
san. Upi L.
säv. Pablo de R.
Avatar
Miksalvarez
Setlementti I
 
Viestit: 455
Liittynyt: 27 Elo 2011, 15:55
Paikkakunta: Tanpere

Re: Seuraavat kekrit?

ViestiKirjoittaja Jalakanen » 20 Joulu 2015, 14:34

Meillä on se yksi pöytä irroitettavilla jaloilla. Ei nyt mikään hehtaarin kokoinen, mutta kyllä siihen isonkin lautapelin levittelee. Tietenkin täytyy autokyydillä siirtää.
Toki niinku toki lähtökohtaisesti toki haasteellista toki niinku toki sitä kautta toki niinku toki enään toki hässäkkä toki.
And something smart here in english. It's in english - not in finnish - so of course it's smart.
Avatar
Jalakanen
Bishop
 
Viestit: 407
Liittynyt: 04 Syys 2011, 11:17
Paikkakunta: Nahkalippis-City

Seuraava

Paluu Ilmoitukset

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa

cron