Jadevaltias: Yleinen Keskustelu [spoilereita]

Keskustelut roolipeleistä ja pelatuista peleistä

Re: Jadevaltias: Yleinen Keskustelu [spoilereita]

ViestiKirjoittaja Miksalvarez » 27 Elo 2012, 18:46

Keskiviikko se sitten lienee (Atte?) kun vaan saa koulun jälkeen läksyt jotenkin kondikseen! Viikonloppu tosiaan on mulla vähän täynnä, lauantaina en ehdi mihinkään mutta sunnuntaina voi olla johonkin saumaa. Perjantai taas kävisi, mutta Atella taisi olla silloin menoa?
"Et sinä tule, viimein sen hyväksyn
mut kuinka yksin yöstäni selviydyn?
Et sinä tule, olkoon se päätös sun
on silti rikki, maailma tänään mun,,,"
san. Upi L.
säv. Pablo de R.
Avatar
Miksalvarez
Setlementti I
 
Viestit: 455
Liittynyt: 27 Elo 2011, 15:55
Paikkakunta: Tanpere

Re: Jadevaltias: Yleinen Keskustelu [spoilereita]

ViestiKirjoittaja Rosgakori » 27 Elo 2012, 19:59

Keskiviikko-käy! Perjantai-olen iltapäivän tampereella, mutta illasta käy kyllä (kuuden, seitsemän aikaan.)
Kuva
Avatar
Rosgakori
Atte the Gathering
 
Viestit: 557
Liittynyt: 27 Elo 2011, 01:32
Paikkakunta: Suomen Turku

Re: Jadevaltias: Yleinen Keskustelu [spoilereita]

ViestiKirjoittaja Blue_Hill » 27 Elo 2012, 20:33

Eli näinkö käy, että saamme kaksi pelikertaa tälle viikolle ilman, että Raatokruunu jää jalkoihin. Mahtavaa. Eli siis pelaamme keskiviikkona ja perjantaina. Olisko keskiviikkona aloitus vaikka 18.30 niin a)mie ehin kotio b)lukiolaiset ehtii tehä läksynsä? Perjantaina voisi aloittaa samoihin aikoihin. Miltäs kuulostaa? Jos Ismo sulle sopii niin mielellään pelattais sun luona, sano jos ei sovi sillon mennään muualle. :)

Jes! Muistakaa tehä tasonousut. Ajattelin seuraavalla pelikerralla tarkistaa kaikkien hahmolomakkeet, jotta oon vähän kartalla mitä sieltä löytyy. :)
In War, Victory.
In Peace, Vigilance.
In Death, Sacrifice.

If the only thing that is good about the game is its license, it's a bad game.
Avatar
Blue_Hill
Hand of the King
 
Viestit: 1031
Liittynyt: 26 Elo 2011, 23:52
Paikkakunta: Kangasala

Re: Jadevaltias: Yleinen Keskustelu [spoilereita]

ViestiKirjoittaja Blue_Hill » 02 Syys 2012, 22:56

Seuraava pelikerta toivottavasti ensi viikonloppuna/viikon alussa. Mulle käy päivät 8.9 eteenpäin kaikki, viikolla vähän riippuen millon olen työharjoittelussa. Ehdottaisin, että viikonloppuna pelattaisiin joko lauantaina (riippuen vähän RK:sta, sen mennessä etusijalle lauantain suhteen) tai sunnuntaina ja sitten viikolla vähän aikatauluista riippuen. Perjantai olis tosi hyvä päivä pelaamiselle jos ei olis nahkabileitä ja mulla nuorteniltaa pidettäväksi.. Mutta siis joko 8.9 tai 9.9 seuraava pelikerta, koettakaas saada tänne jotain viestin näköistä aiheesta.

Loottia viime pelikerralta tuli Iqaliatin ystävyyskorun verran. ;)

Mua kiinnostais myös kuulla Mikon yo-rupeamasta. Milloin alkaa, mihin kestää ja miten pelaaminen onnistuu tänä aikana?
In War, Victory.
In Peace, Vigilance.
In Death, Sacrifice.

If the only thing that is good about the game is its license, it's a bad game.
Avatar
Blue_Hill
Hand of the King
 
Viestit: 1031
Liittynyt: 26 Elo 2011, 23:52
Paikkakunta: Kangasala

Re: Jadevaltias: Yleinen Keskustelu [spoilereita]

ViestiKirjoittaja Miksalvarez » 03 Syys 2012, 18:57

Hola! Viikon päästä alkaa mun yo-touhut enkun kuuntelulla ja siitä viikon verran on niitä, minkä jälkeen alkaa koeviikko...
Puhuttiin tossa Ismon kanssa tänään, että toi 14-16 päivä viikonloppu voi olla vähän huonoa aikaa pelillisesti yllämainituista syistä, joten ennen sitä olis hyvä päästä mättämään!
"Et sinä tule, viimein sen hyväksyn
mut kuinka yksin yöstäni selviydyn?
Et sinä tule, olkoon se päätös sun
on silti rikki, maailma tänään mun,,,"
san. Upi L.
säv. Pablo de R.
Avatar
Miksalvarez
Setlementti I
 
Viestit: 455
Liittynyt: 27 Elo 2011, 15:55
Paikkakunta: Tanpere

Re: Jadevaltias: Yleinen Keskustelu [spoilereita]

ViestiKirjoittaja Blue_Hill » 03 Syys 2012, 19:40

Miksalvarez kirjoitti:Hola! Viikon päästä alkaa mun yo-touhut enkun kuuntelulla ja siitä viikon verran on niitä, minkä jälkeen alkaa koeviikko...
Puhuttiin tossa Ismon kanssa tänään, että toi 14-16 päivä viikonloppu voi olla vähän huonoa aikaa pelillisesti yllämainituista syistä, joten ennen sitä olis hyvä päästä mättämään!

Mites arkena? Koeviikko lienee huono (17.-->?) mutta sit muuten? Kun mulla alkaa 10. päivä harjoittelu niin illat on luultavasti vähintään kohtuullisia pelaamiselle (luultavasti tulen tekeen pitkältä aamu- ja iltavuoroja harkassa). Mulle ei ole väliä pelataanko arkena vai viikonloppuna, arkipelit Jadevaltiaassa helpottais tietty niin Raatokruunu kuin Hopeisen Sirpin aikataulutusta viikonlopuille.

Eli tän pohjalta voisi sanoa siis niin, että jos ensi viikonloppuna ja ensi viikolla pääsis pelaamaan vaikka pari kertaa niin olis hyvä niin yo- ja koe-jutut ei sotkis pahasti tahtia.. Millanen koeviikko teillä kahdella lukiolaisella on tiedossa? Miten "paha"? Ismolla on ainakin ruotsia.. :P

Edit: Kylmäkäärmeen kohtalo eli toissa pelikerta löytyy nyt kokonaisuudessaan Mekanismissa. Piakoin myös viimeisin pelikerta.
In War, Victory.
In Peace, Vigilance.
In Death, Sacrifice.

If the only thing that is good about the game is its license, it's a bad game.
Avatar
Blue_Hill
Hand of the King
 
Viestit: 1031
Liittynyt: 26 Elo 2011, 23:52
Paikkakunta: Kangasala

Re: Jadevaltias: Yleinen Keskustelu [spoilereita]

ViestiKirjoittaja Miksalvarez » 04 Syys 2012, 23:14

Tuhannen viestin roolipeliketju! AUUU!
Niin peliajoista.. Vähän Bluen kanssa jo jutskattiin, ehkä ensi viikon maanantai olisi arkipelin paikka?
Koeviikko ei näytä kauhean pahalta, kiitos kolmosvuosi. Määrällisesti kokeita on mutta oikeestaan vaan matikka
ja kemia vaatii ennakkovalmistautumista.. niin ja biologia.. Mutta kyllä sinnekin jonkun kerran mun puolesta saa?
"Et sinä tule, viimein sen hyväksyn
mut kuinka yksin yöstäni selviydyn?
Et sinä tule, olkoon se päätös sun
on silti rikki, maailma tänään mun,,,"
san. Upi L.
säv. Pablo de R.
Avatar
Miksalvarez
Setlementti I
 
Viestit: 455
Liittynyt: 27 Elo 2011, 15:55
Paikkakunta: Tanpere

Re: Jadevaltias: Yleinen Keskustelu [spoilereita]

ViestiKirjoittaja Blue_Hill » 05 Syys 2012, 21:22

Miksalvarez kirjoitti:Niin peliajoista.. Vähän Bluen kanssa jo jutskattiin, ehkä ensi viikon maanantai olisi arkipelin paikka?

Maanantaina arkipelin, olisko aloitus 18.00 sopiva? Siinä jää aikaa tehä läksyjä/valmistella peliä koulun ja harkan jälkeen itsekullekkin. Vai otetaanko jo aiemmin, esim. 17.00? Sanokaa te. Miten muuten tuon sunnuntain kanssa? Jossain kohtaa huutelin sitä pelipäiväksi, otettais kunnon rykäisy Jadevaltiasta kun sunnuntaina ja maanantaina pelattaisiin. Miten on? Lähinnä ko sit ens viikolla muut päivät ei sovi oikein yhteen (mulla ke-pe käytännössä off limits, Mikolla taas viikonloppu). Itse toivoisin tietty, että sunnuntain peli onnistuis yhdessä maanantaisen kanssa, nähtäis vähän mihin tää kolmoskirja on kehittymässä. :)

Kommenttia!

EDIT: Edellinen pelikerta, Totuuden etsintä on Mekanismissa.
In War, Victory.
In Peace, Vigilance.
In Death, Sacrifice.

If the only thing that is good about the game is its license, it's a bad game.
Avatar
Blue_Hill
Hand of the King
 
Viestit: 1031
Liittynyt: 26 Elo 2011, 23:52
Paikkakunta: Kangasala

Re: Jadevaltias: Yleinen Keskustelu [spoilereita]

ViestiKirjoittaja Blue_Hill » 10 Syys 2012, 21:46

Toissa/tämän päivän pelikerran lootteja:

Tunuak:
-Akangitok, cloak of resistance +2 (Titos)
-Kakortak, ring of mind shielding
-2*kaarnanahka-juoma
-Ingelrawok, staff of journeys

Tuntematon erutaki soturi:
-Issark, +1 handaxe
-mwk käsikirves, keihäs ja vahvitettu nahkahaarniska
-2*kevyt parannusjuoma
-2*nuotiokivi
-scrolls of hide campsite, campfire wall (ranger scroll)
-sekalaisia hauskuukisa jotka jaettiin(ovat karavaanissa (tulitikut, alkemistin tuli/tms)

Siinä näytille, nuohan käytännössä jaettiin pelikerralla ainakin jollain tasolla. Arkena peli olisi iltapeli mutta viikonloppuisin mikä tahansa kellonhetki.

Seuraavasta pelikerrasta, mulle sopii seuraavat päivät tän kuun puolella:
14.-16.9. (PERJANTAI-ILTA?? Mikolle viikonloppu off-limits, mulle sopis hyvin)
17.9 (jos aloitetaan ~19.00, kirkkoneuvoston kokous 17.00-->)
21.9 (joskaan ei mielellään koska Tero K. nuortenillassa)
22.-24.9
25.9 (ihan semi, oon käymässä Granissa mutta sopinee. Voin olla väsynyt istuttani yhden päivän aika 3h junassa)
26.9 (jos pääsen yövuoroon 21.30 mennessä, aloitus olisi siis joskus kolmelta-neljältä ja loppuisi ennen yhdeksää.)
27.-30.9

Tuon pidemmälle en vielä tiedä harkka-ajoistani, jossain kohtaa päivittyy ensi kuun puoleinen osuus. Lähinnä siis olisi mukava päästä pelaamaan seuraavan kahden viikon sisällä, koska taas pelikerta jäi tuollaiseen "seuraavaksi alkaisi jotain isompaa"-kohtaukseen kun matkustusmontaasista selvittiin. Tiijän, että koeviikko voi aiheuttaa ressiä mutta toivoisin, ettei se ihan mahdoton este pelaamiselle, edes jonain iltana ehtisi pelaamaan.. Kuuden jälkeenhän opiskelusta ei ole enää mitään hyötyä. :P Kommentoikaa, esittäkää ehdotuksia.
In War, Victory.
In Peace, Vigilance.
In Death, Sacrifice.

If the only thing that is good about the game is its license, it's a bad game.
Avatar
Blue_Hill
Hand of the King
 
Viestit: 1031
Liittynyt: 26 Elo 2011, 23:52
Paikkakunta: Kangasala

Re: Jadevaltias: Yleinen Keskustelu [spoilereita]

ViestiKirjoittaja Miksalvarez » 12 Syys 2012, 19:05

Kas niin, jos Titos saa tuon komeanimisen viitan, niin eipä tuosta läjästä muuta tarvita! Karavaaniin voidaan jättää tietysti kaikki mitä ei tarvita.
Peliajoista, tän loppuviikon pyhittäisin mieluusti kouluhommille. Kumminkaan ei kirjoituksia niin usein ole ettei niihin kannattaisi kunnolla valmistautua. Eli ensviikon keskiviikosta eteenpäin mulle sopii pelaaminen entiseen malliin mutta mieluusti siihen asti pitäisin taukoa niin saan kouluhommat nippuun kunnialla. Koeviikko ei niin mua haittaa pelaamisen suhteen mutta Ismolla se voi olla pahempi niinkun alussa tapaavat..
"Et sinä tule, viimein sen hyväksyn
mut kuinka yksin yöstäni selviydyn?
Et sinä tule, olkoon se päätös sun
on silti rikki, maailma tänään mun,,,"
san. Upi L.
säv. Pablo de R.
Avatar
Miksalvarez
Setlementti I
 
Viestit: 455
Liittynyt: 27 Elo 2011, 15:55
Paikkakunta: Tanpere

Re: Jadevaltias: Yleinen Keskustelu [spoilereita]

ViestiKirjoittaja Blue_Hill » 12 Syys 2012, 21:42

Miksalvarez kirjoitti:Peliajoista, tän loppuviikon pyhittäisin mieluusti kouluhommille.

Myös perjantai-illan? Lauantai ja sunnuntai on ihan selviöitä mutta jos meinaat perjantai-illankin opiskella niin ihailen kyllä motivaatiotasi. Eli siis meidän seuraava pelikerta aikaisintaan 21.9 jos perjantai-ilta ei toimi, koska ensi viikolla on iltavuoroja ja iltamenoja aika kohtuullisesti. Onneksi harkkapaikalla on kivaa, muuten voisi harmittaa.
In War, Victory.
In Peace, Vigilance.
In Death, Sacrifice.

If the only thing that is good about the game is its license, it's a bad game.
Avatar
Blue_Hill
Hand of the King
 
Viestit: 1031
Liittynyt: 26 Elo 2011, 23:52
Paikkakunta: Kangasala

Re: Jadevaltias: Yleinen Keskustelu [spoilereita]

ViestiKirjoittaja Blue_Hill » 16 Syys 2012, 21:06

Pidettiin tossa Ismon kanssa neuvonpitoa ja tuli Jadevaltiaan pelipäivätkin tän kuun osalta puheeksi. Lähinnä Ismon koeviikon suhteen, että miten siihen saadaan ympättyä pelikertoja ja seuraavat päivät tulivat esille: la 22., su 23., ke 26.9 (16.00-20.00, yövuoro edessä) pe 28., la 29. ja ke 3.10 päivästä eteenpäin taas normaalia koulua omina haasteineen ilman koeviikon "häirintää". Noista jos muutamana päivänä pääsis pelaamaan Jadevaltiasta niin olis mainiota shittiä, ite toivoisin ainakin ny ens viikonlopun onnistuvan kun tänä viikonloppuna ja viikolla ei päästä pelaan.
In War, Victory.
In Peace, Vigilance.
In Death, Sacrifice.

If the only thing that is good about the game is its license, it's a bad game.
Avatar
Blue_Hill
Hand of the King
 
Viestit: 1031
Liittynyt: 26 Elo 2011, 23:52
Paikkakunta: Kangasala

Re: Jadevaltias: Yleinen Keskustelu [spoilereita]

ViestiKirjoittaja Miksalvarez » 17 Syys 2012, 17:57

Mulle sopii lauantai 22. illalla luultavasti, päivästä käydään Auliksen äiteellä 70v kahveilla, sunnuntaina ei pitäis olla mitn, keskiviikkona 26 ei käy ennen kuutta että vähän lyhköiseksi voisi jäädä, pe 28 ok, la 29 ei.
Saako tästä selkoa :D
"Et sinä tule, viimein sen hyväksyn
mut kuinka yksin yöstäni selviydyn?
Et sinä tule, olkoon se päätös sun
on silti rikki, maailma tänään mun,,,"
san. Upi L.
säv. Pablo de R.
Avatar
Miksalvarez
Setlementti I
 
Viestit: 455
Liittynyt: 27 Elo 2011, 15:55
Paikkakunta: Tanpere

Re: Jadevaltias: Yleinen Keskustelu [spoilereita]

ViestiKirjoittaja Blue_Hill » 26 Syys 2012, 17:49

Jotain tavaraa on tarttunut teidän matkaan taas viime pelikerroilla. Edellisille looteille saa kans tehä jotain vai venaatteko te noiden kanssa siihen asti, että ootte pois Kruunulta?

Demoninen ilmasylphi:
-Taikakäärö, jossa puhdistus (CL 9)
-Ilmattaren vaate, +1 breastplate
-mwk buckler
-Ylivertaisuus, headband of mental superiority +2 (Use Magic Device)

Tornista lähti matkaan myös aarteita 1500 kultarahan edestä (=1 unitti karavaanissa)

Kellopelisotilas:
-Iak-Eighra-Iok, +1 halberd

Valkoisen Feenixin Kruunu
-Useita mystisiä voimia, jotka toimivat kun "prinsessa" pitää kruunua otsallaan. Ominaisuudet vielä mysteeri kun kruunu laitettiin nopeasti säilöön suojauslaatikkoon.

Pelikerta raportit tulevat kunhan ehdin, toivottavasti ennen seuraavaa pelikertaa.
In War, Victory.
In Peace, Vigilance.
In Death, Sacrifice.

If the only thing that is good about the game is its license, it's a bad game.
Avatar
Blue_Hill
Hand of the King
 
Viestit: 1031
Liittynyt: 26 Elo 2011, 23:52
Paikkakunta: Kangasala

Re: Jadevaltias: Yleinen Keskustelu [spoilereita]

ViestiKirjoittaja Rosgakori » 26 Syys 2012, 23:09

Blue_Hill kirjoitti:
Demoninen ilmasylphi:
-Taikakäärö, jossa puhdistus (CL 9)
-Ilmattaren vaate, +1 breastplate Menee varmaan Nazrakille :D :D :D Vitsi :D
-mwk buckler
-Ylivertaisuus, headband of mental superiority +2 (Use Magic Device) Me wantee! Dibs! Shotgun! Knowledgejen bonus nousisi, Will-save nousis.

Tornista lähti matkaan myös aarteita 1500 kultarahan edestä (=1 unitti karavaanissa)

Kellopelisotilas:
-Iak-Eighra-Iok, +1 halberd

Valkoisen Feenixin Kruunu
-Useita mystisiä voimia, jotka toimivat kun "prinsessa" pitää kruunua otsallaan. Ominaisuudet vielä mysteeri kun kruunu laitettiin nopeasti säilöön suojauslaatikkoon.

Pelikerta raportit tulevat kunhan ehdin, toivottavasti ennen seuraavaa pelikertaa.
Kuva
Avatar
Rosgakori
Atte the Gathering
 
Viestit: 557
Liittynyt: 27 Elo 2011, 01:32
Paikkakunta: Suomen Turku

Re: Jadevaltias: Yleinen Keskustelu [spoilereita]

ViestiKirjoittaja Blue_Hill » 04 Loka 2012, 12:05

Viime pelikerralla tuli taas vähän aarteita mukaan:

Miriyan jäämistö:
-Lohikäärmeen Hammas, amulet of mighty fist +1
-Ni-doru, bracers of armor +1
-Jininin viitta, cloak of elvenkind

Kuollut Mies:
-Terrakotta-patsas, sotilas, 1/day immediate action: heitä tehty hyökkäysheitto uudestaan +1 bonuksella, pidä mieluisampi tulos (ts. uudelleen heitto mielestäni päätettävä ennen onnistumisen/epäonnistumisen kertomista). Kutsu kerran päiväsä aavesoturi rinnalle taisteluun (standard action, spiritual ally.)

Pelipäivistä, mulle sopisi huomisilta oikein hyvin kun ei ole töiden jälkeen mitään ylimääräistä tiedossa. Kovin myöhään ei voida pelata koska mulla on aamuvuoro lauantaina. Mutta siis listausta mun työvuoroihin sopivista päivistä. Oletus on siis se, että olen tolloin ollut aamuvuorossa ja peli alkaisi 17-18 aikoihin, viikonloppuisin sitten voidaan säätää enemmän.

5.10, huomenna
la 6.10, ilta (Raatokruunu voinee viedä tän mahdollisuuden mutta son OK, listasin vain että sopii mulle)
(ma 8.10, oon viiteen töissä, muuten sopii)
ti 9.10
(ke, to on iltavuoroa, perjantaina nuortenilta pidettävänä, off limits)
la 13.10
su 14.10
ti 16.10
to 18.10
pe 19.10 (ihan mihin aikaan vaan, oon vapaalla)
la 20.10 (ilta, aamun töissä)
su 21.10


Sellaista, tuon 21. päivän jälkeen mulla alkaa viimeinen harkkaviikko jonka aikataulusta en vielä tiedä mitään. Perjantaina 26.10 joudun palaamaan Graniin ja olen viikonlopun sielä ja seuraavana jatkuu koulu.
In War, Victory.
In Peace, Vigilance.
In Death, Sacrifice.

If the only thing that is good about the game is its license, it's a bad game.
Avatar
Blue_Hill
Hand of the King
 
Viestit: 1031
Liittynyt: 26 Elo 2011, 23:52
Paikkakunta: Kangasala

Re: Jadevaltias: Yleinen Keskustelu [spoilereita]

ViestiKirjoittaja Miksalvarez » 04 Loka 2012, 18:13

Mahtinyrkkien amuletti kiinnostaisi ehkä jossain määrin luonnollisesti Titosta :D in game kantoon kunnes saadaan palautettua luostariin. Muulla ei niin väliä! Karavaanilla alkaa olla hyvä kokoelma patsaita :)
Huominen oli urgentein asia, en usko että onnistuu koska yöpeli oli no no ja lähden Tampereella käymään koulun jälkeen joululahjaostoksilla Amerikkaa varten, niin siellä mennee seitsemän pintaan. Varmaan ensi viikkoon menee ? :(
"Et sinä tule, viimein sen hyväksyn
mut kuinka yksin yöstäni selviydyn?
Et sinä tule, olkoon se päätös sun
on silti rikki, maailma tänään mun,,,"
san. Upi L.
säv. Pablo de R.
Avatar
Miksalvarez
Setlementti I
 
Viestit: 455
Liittynyt: 27 Elo 2011, 15:55
Paikkakunta: Tanpere

Re: Jadevaltias: Yleinen Keskustelu [spoilereita]

ViestiKirjoittaja Miksalvarez » 05 Loka 2012, 09:21

Ainiin, "Nazrak,voit lyödä todella lujaa!" http://www.youtube.com/watch?v=SXpNRL0UYAE
"Et sinä tule, viimein sen hyväksyn
mut kuinka yksin yöstäni selviydyn?
Et sinä tule, olkoon se päätös sun
on silti rikki, maailma tänään mun,,,"
san. Upi L.
säv. Pablo de R.
Avatar
Miksalvarez
Setlementti I
 
Viestit: 455
Liittynyt: 27 Elo 2011, 15:55
Paikkakunta: Tanpere

Re: Jadevaltias: Yleinen Keskustelu [spoilereita]

ViestiKirjoittaja Viiksu » 08 Loka 2012, 15:44

Miksalvarez kirjoitti:Ainiin, "Nazrak,voit lyödä todella lujaa!" http://www.youtube.com/watch?v=SXpNRL0UYAE


Hitto toihan on ihan ku nasse!

Mut joo, omalta osalta muuten oon tod.näk menos Tuuriin tänä viikonloppuna 12-14 päivät. Saattaa muuttua, mutta tuskin.

Hyvää loottia, säkkiin vaan :)
Avatar
Viiksu
Knight
 
Viestit: 323
Liittynyt: 27 Elo 2011, 16:45
Paikkakunta: Herwood

Re: Jadevaltias: Yleinen Keskustelu [spoilereita]

ViestiKirjoittaja Blue_Hill » 10 Loka 2012, 23:24

Blue_Hill kirjoitti:ti 16.10, SEURAAVA PELIPÄIVÄ? 17-22?
to 18.10, Sopii 16-21 (yövuoro)
pe 19.10, Ihan mihin aikaan vaan, oon vapaalla!
la 20.10, Illasta, aamusta näillä näkymin Hopeisen Sirpin pelikerta
su 21.10, 18.00 eteenpäin, välivuorossa 10-17

Jos/kun tuleva viikonloppu on pelien suhteen poissalaskuista niin tässä on mun työvuorot ennen viimeistä harkkaviikkoa. Puhutaan siis ensi viikosta. Jos saamme esimerkiksi tiistaille, perjantaille ja sunnuntaille pelikerran niin olisin ikionnellinen ja niin olisitte tekin koska saatais neljäs osa, Henkien Metsä, kivasti vauhtiin ennen kun mulla jatkuu taas arkinen ahertaminen ja meidän pelit sijoittuu taas hyvin pitkälti viikonlopuille. Tehän haluatte pelata Jadevaltiasta ahkerasti, ettekös?

Kirjoitin kommenttiketjuun näin:
Aarteiden jaosta: koska tämä kirja on vienyt IRL aika pitkään niin voi hyvin olla unohtunut mitä aarteita on jaettu ja mitä ei. Lähinnä mietin nuita rahallisia juttuja, että onko mitkä jaettu ja mitkä ei. Hallan rahatilanteesta päätellen mitään ei oel jaettu mutta pyydänkin, että käytte ketjussa tsekkaamassa aarteen tämän kirjan ajalta ja tutkitte hahmolomakettanne. Ei ole kivaa jos jotkut aarteet myydään kahdesti..

Toimikaa. :P
In War, Victory.
In Peace, Vigilance.
In Death, Sacrifice.

If the only thing that is good about the game is its license, it's a bad game.
Avatar
Blue_Hill
Hand of the King
 
Viestit: 1031
Liittynyt: 26 Elo 2011, 23:52
Paikkakunta: Kangasala

EdellinenSeuraava

Paluu Roolipelit

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa

cron