Kirjoittaja Miksalvarez » 20 Marras 2012, 19:30
Loottia!
Ei maar, kommentoimisen riemusta tätä tehdään!
Nätti paikka tuo pagoda, ja suuret propsit pienestä yksityiskohdasta eli kuvan hankkimisesta ja tietenkin tekemisestä asianomaisille! Mielikuvitus pelittää kyllä meistä jokaisella mutta siitä huolimatta siistiä että kuvia saadaan saataville, ja aina parempi jos tälläisellä keinolla! Reikä keskihuoneessa oli vähän WTF ja etenkin se kuinka helposti se olisi jäänyt käymättä.. vai olisiko? Joka tapauksessa, sieltähän aukesi varsinainen Wonderland! Mistä päästiinkin aina välillä päätään nostavaan konfliktiin, Halla&Titos Hazard vs. Mister Sensible Nazrak. Mielestäni tuo jännite on peliä rikastuttava juttu, etenkin kun aina se raukeaa tavalla tai toisella ja seikkailijat edistyvät tekemisissään. Kuitenkaan siihen sen ei pidä mennä että yksi hahmo jää seikkailusta pois, tai siinä vaiheessa pelaajien osallistumisen mielekkyys kyseenalaistuu. Ihan Titoksen motiiveista osallistua noihin tempauksiin, ei sitä kiusallaan tee. Päätarkoitus pagodan tapauksessa oli pagodan tutkiminen, mutta maan alta paljastuva valtava kompleksi ei Titoksen mielestä voi olla liittymättä kokonaisvaltaisesti tilanteeseen. Halla oli vahvasti myös lähdön kannalla ja tekemässä sen yksin, mikä ei myöskään olisi ollut järkevää ja vielä vähemmän turvallista. Myöskin tietty vakuuttavuusfaktori riskien ottajana ja niistä selviytyjänä on miellyttänyt Titosta. (Uhka)Rohkeus on tähän asti kannattanut, mutta tietenkään suoranaisesti mitään idioottimaista ei mies lähtisi tekemään. Tästä varmaan saadaan vielä jännä väittely.
Reiässä seikkailu taas oli melkoista touhua. Hyvää tutkimista, ansoja joille emme voi mitään ja sitten tappelua. Isohiidet eivät koskaan ole olleet pelottavampia! Myöskin niiden paikka kaikessa perversiossaan oli riipaiseva paikka, siis hyvällä. Tai no ei hyvällä, mutta tarkoitan että PJ teki mahtavaa työtä kuvatessaan sen kammotuksia. Pelaajaakin inhotti, puhumattakaan hahmosta! Sitten loistava sikabuffet huipentuen alfashoguniin, mahtavaa! Death or Glory yritys oli testosteronintäyteisintä vihollistoimintaa pitkään aikaan. Hieno vihollinen! Kuitenkin el härski Nasse veti Shoogusta aika pahasti pataan, mikä tietenkin oli hahmojen eliniän kannalta hieno asia mutta jos vähän negaakin niin laski hieman pelin vaarallisuuden tunnelmaa. Ei yksittäisenä tapauksena, mutta fakta että Nasse tappaa minkä tahansa otuksen kohtuu pienellä vaivalla on välillä vähän lame, niin paljon kuin metapelaamista yrittääkin välttää.
Nyt tasojen myötä uuteen nousuun!
Päätän todeten: Jenginam toimii talossa ja puutarhassa!
"Et sinä tule, viimein sen hyväksyn
mut kuinka yksin yöstäni selviydyn?
Et sinä tule, olkoon se päätös sun
on silti rikki, maailma tänään mun,,,"
san. Upi L.
säv. Pablo de R.