Wrath of the Righteous - PF kamppis

Keskustelut roolipeleistä ja pelatuista peleistä

Wrath of the Righteous - PF kamppis

ViestiKirjoittaja Viiksu » 11 Syys 2013, 18:34

Jees elikkäs Paizolta on tulossa nyt ulos uusin kamppis nimeltä Wrath of the Righteous ja olen itse erittäin innoissani sen suhteen.
Ensimmäinen kirja on nyt ostettu ja se on hybä (y)

Tätä kamppista ei tosin ole tarkoitus aloittaa viellä pitkään aikaan, sillä nyt ensin pyritään pelaamaan Raatis loppuun porukalla (minä, atte, pyry, miksa ja juhki) ja sen jälkeen uunoillaan et mitä tehään seuraavaks. Mr. Järviniemi olisi ainakin kivasti johtamassa Serpent Skullia *wink.

Kamppiksesta
Kyseisessä kamppiksessa pelaajat pääsevät taistelemaan maailmanhaavan demoneita vastaan ja tulevat siinä sivussa käytännössä puoli-jumaliksi. Tämä tarkoittaa, että hahmot tulevat olemaan tasolla 30 kamppanjan lopussa kiitos uusien mythic-sääntöjen. Vaikka pelaajat pääsevät todella voimakkaiksi niin niin pääsevät myös viholliset ja Paizolta olen ymmärtänyt, että tämä on tähän asti "vaarallisin kamppis" mitä kyseiseltä yhtiöltä on ilmestynyt. Tästä syystä pieni munkittaminen on sallittua, mutta tiettyjä rajotuksia tulen kuitenkin pelaajille pistämään.

Oon tässä ittekseni miettiny pelaajamäärää kans ja oon päätyny siihen tulokseen, etten ota kerrallaan pelaamaan enempää kuin 3 jässiä ihan vaan yksinkertaisuuden vuoksi. Haluaisin myös päästää porukkaa pelaamaan tyyppien kanssa joidenka kanssa he eivät ole viellä päässeet pelaamaan jos vaan aikataulut ja elämäntilanne antaa myöten.

Tämän ketjun tarkoituksena siis puhtaasti vaan keskustella aiheesta
Avatar
Viiksu
Knight
 
Viestit: 323
Liittynyt: 27 Elo 2011, 16:45
Paikkakunta: Herwood

Re: Wrath of the Righteous - PF kamppis

ViestiKirjoittaja Blue_Hill » 11 Syys 2013, 19:28

Ohoh! Nyt jo ketju! Huh huh! Hienoa!

Joskus olin skeptinen tämän seikkailupolun luonteesta ja tarjoamista mahdollisuuksistaL: vedetään demoneita kuuppaan. jee. MUTTA tässä on selvästi ainesta johonkin parempaan kun tiettyjä keskusteluja on seurannut ja Ismon hehkutusta pariin otteeseen kuullut. Selvästi tämä voimatason nosto vaikuttaa paljon siihen miten kamppista ollaan ottamassa vastaan. Kerrankin pääsee pelaamaan 20-tason hahmolla. Lisää hehkutusta jään odottamaan. Paizon sivuilta saa ladattua pelaajan oppaan.

Hahmoideakin on mulla jo olemassa ja päheä onkin. Taistelija on mulla mielessä, että jos tähän joku haluaa tehä loitsijoita (velhot, papit, paladiinit, bardit, sorcat erityisesti) niin mun kanssa pelatessa ainakin pääsee niitä pelaamaan. ^^

Ismo kirjoitti:Kyseisessä kamppiksessa pelaajat pääsevät taistelemaan maailmanhaavan demoneita vastaan ja tulevat siinä sivussa käytännössä puoli-jumaliksi. Tämä tarkoittaa, että hahmot tulevat olemaan tasolla 30 kamppanjan lopussa kiitos uusien mythic-sääntöjen.

Tarkennetaan vähän: päästään tasolle 20 asti MUTTA noiden tasojen rinnalla juoksee ns. mythic tierit, joita voi maksimissaan saada 10. Nyrkkisääntö mythic tierejä määrälle on oma oikea taso jaettuna kahdella. Eli 4-tason hahmolla on kaksi mythic tieriä, 12-tasoisella kuusi. Se miten homma toimii tässä kamppiksessa on mulle tietty mysteeri, näin ohjeistaa siis Mythic Adventures-sääntökirja. Myyttiset hahmot muistuttavat kyvyiltään enemmän juuri Ismon mainitsemia puoli-jumalia, Hercules lienee malliesimerkki, koska myyttiset hahmot saa uusia ja ihmeellisiä kykyjä riippuen myyttisyytensä laadusta. Hienoa settiä mutta tietty lisää hieman kirjanpidollista ja pelaajataidollista puolta kun yksityiskohdat lisääntyvät.
In War, Victory.
In Peace, Vigilance.
In Death, Sacrifice.

If the only thing that is good about the game is its license, it's a bad game.
Avatar
Blue_Hill
Hand of the King
 
Viestit: 1031
Liittynyt: 26 Elo 2011, 23:52
Paikkakunta: Kangasala

Re: Wrath of the Righteous - PF kamppis

ViestiKirjoittaja Rosgakori » 11 Syys 2013, 20:58

Kerrankin tulee varmaan kamppanja, jossa loppupuolella hahmo vasta pelissäkin omaa mielikuvaa ja tyylikkyyttä :D

Tämä kuulostaa kyllä hyvältä! Kolme on aika pieni, mutta ihan ymmärrettävissä. Jadevaltias oli hyvin sujuva kamppanja, mutta neljässäkin on puolensa. Wrathin idea on hyvä, ja vaikka imago voi antaa maun "Öppöpöö paladiiniAP" niin tähän voi tehdä aika monipuolisesti hahmoja: Warhammerin Slayer-henkisiä, rahan ja maineen perässä olevia llow templareita ja sitten ihan niitä jotka oikeasti haluavat tuhota pahuuden maailmasta.

Pelaajan opas on ulkona ja kannattanee lukea :D
Kuva
Avatar
Rosgakori
Atte the Gathering
 
Viestit: 557
Liittynyt: 27 Elo 2011, 01:32
Paikkakunta: Suomen Turku

Re: Wrath of the Righteous - PF kamppis

ViestiKirjoittaja Visa » 14 Syys 2013, 16:10

Eiköhän tälle pelille aikansa löydy, pitänee vähän perehtyä mistä on kyse, kiinnostaa kyllä. Itse silti olen sillä kannalla että pelataan jokin näistä läpi mistä on puhuttu pitkään (rattokruunu, kingmaker, serpent skull, sejokupiraattikamppis).

Pelimekaanisesti kuullostaa mielenkiintoiselta ja helposti rikki menevältä, onneksi PJ:llä on mahdollisuus aina korjata se jos menee vaikeaksi syystä tai toisesta.
If its not broken, youre not innovating.
-Old asuran saying
Visa
Bishop
 
Viestit: 701
Liittynyt: 27 Elo 2011, 16:52
Paikkakunta: Tanpesteri

Re: Wrath of the Righteous - PF kamppis

ViestiKirjoittaja Miksalvarez » 15 Syys 2013, 11:54

Somebody called the monster munchker ? Here I be !

Kas niin, tässä on kamppis jonka kanssa olen hyvinkin samoilla linjoilla Bluen kanssa, alkuvaikutelma vähän "jo nähty" mutta tarkemmin katsottuna potentiaali näkyy. Ehdottomasti tason tähän mukaan, ja myös tahtoisin joltakulta lainata Mythic säännöt jossain kohtaa;)
Vaikuttaa epiikalta jossa onneksi kuten Visa totesi on PJllä langat käsissä jos mopo on aivan karata. tosin voipi hyvinkin olla että APn puolellakin on niitä jässejä jotka on munchkuuksissaan vetänyt muutakin kuin nalle puuroa..

Serpent Skull on tosiaan ollut enemmän ja vähemmän esillä jo pitkään ja ehdottomasti haluan tämän kolonialisaatio epiikka tutkimusmatkan johtaa tälle porukalle niin monta kertaa kuin porukkaa kiinnostaa olla mukana. En ole tänne kiirehtinyt ketjun kanssa sillä vielä on RK n kanssa matkaa maaliin, mutta sen kääntyessä kohti lopullista loppua (tai se todennäköisempi eli TPK) lienee ketju paikallaan. omalta osaltani armeija tuo pieniä rajoituksia tunnetusti mutta yhdessä kamppiksessa voin olla mukana varmasti. jossain vaiheessa palaveri (myös paljon puhuttu:D) lienisi joukollamme siis paikallaan asioiden jatkon suhteen :)
"Et sinä tule, viimein sen hyväksyn
mut kuinka yksin yöstäni selviydyn?
Et sinä tule, olkoon se päätös sun
on silti rikki, maailma tänään mun,,,"
san. Upi L.
säv. Pablo de R.
Avatar
Miksalvarez
Setlementti I
 
Viestit: 455
Liittynyt: 27 Elo 2011, 15:55
Paikkakunta: Tanpere

Re: Wrath of the Righteous - PF kamppis

ViestiKirjoittaja Waldo » 17 Syys 2013, 10:12

Nalle puuroa munchkuuksissaan ja monster torturer:DD Joo o, hyvveeltä kuullostaa ihan normaalisti! Jos vain koskaan on aikaa niin olis kiinnostava kokemus pelata uudella mekaniikalla, vanhalla pobboolla. Vaikkei vielä ajankohtanen niinkun Ismo itekin sanoi, niin oikea ratkaisu avata ketju koska hyvä kirjottaa silloin kun on fiilis ja asia mielessä (:
"Couldn't swing a dead cat round here without hitting a giant spider... Maker!" - Old Barlin
Avatar
Waldo
Setlementti II
 
Viestit: 171
Liittynyt: 27 Elo 2011, 23:01
Paikkakunta: Raumandello

Re: Wrath of the Righteous - PF kamppis

ViestiKirjoittaja Pyry » 18 Syys 2013, 14:34

Hiiohoi! Tahdon yhden asian sanoa(tai no parikin, mutta ei nyt takerruta pikkuseikkoihin). Mukana ollaan ja koska aktiivisia saamattomia on seitsemän, niin olenko oikeassa että Doctor Ismo pelittää kamppiksen kahteen kertaan, olettaen ettei henki mene raatiksessa, niinkuin ph:lta konsanaan! Ei muuta, mutta meikäläinen pelaisi pelaajana mielellään Antin kanssa saman pelin. Ihan vain siksi, ettei olla kertaakaan oltu pelaajina samassa kamppiksessa :D (Societyis kyllä, mutta en laske)
Eli siis, olen puhunut, hiiohoi!

Mut jos muu ei auta ni kyl kaikki sit käy drnnnrnnnrnn!
"The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts."
Pyry
Knight
 
Viestit: 184
Liittynyt: 27 Elo 2011, 19:20

Re: Wrath of the Righteous - PF kamppis

ViestiKirjoittaja Viiksu » 19 Syys 2013, 16:48

Juu tarkoitus olisi pyörittää tämä kaksi kertaa kaikille, ihan vaan että päästään pelaamaan mythic pf'ää. Tällä hetkellä tykkäisin aloittaa ainakin kolmella ja sitten katsoa tarkemmin jos vaikka mr.jalkanenkin olisi kiinnostunut niin voisi vaikka vetääkin neljälle tämän, mutta en ole täysin varma miten mr.jalkanen tästä kamppiksesta tykkäisi. Todella paljon sääntöteknistä kamaa ja silleen. Tervetuloa jos vaan kiinnostaa :)

Juu ehdottomasti Pyry nämä nyt on ihan sovittavissa olevia juttuja. Yritetään kattoo miten saadaan porukka kasaan järkevästi ja aikataulullisesti.
Avatar
Viiksu
Knight
 
Viestit: 323
Liittynyt: 27 Elo 2011, 16:45
Paikkakunta: Herwood


Paluu Roolipelit

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa

cron