Warhammer Fantasy Battle/ Warhammer 40 000

Warhammerin (FB&40k), Hell Dorado, Uncharted Seas, kaikki keskustelu figupeleistä täällä

Warhammer Fantasy Battle/ Warhammer 40 000

ViestiKirjoittaja Rosgakori » 07 Syys 2011, 11:11

Jees, eli täällä jutustelua, mielipiteitä ja peli-ilmoituksia aiheesta GW:n suosituimmat pelit. Itse ainakin aloittaisin sillä että olisiko jollain muulla kun mulla ja Ismolla sekä Mikolla innostusta pelata kyseisiä pelejä? 40k:n demottamisesta on ollut ennenkin puhetta, ja nyt kun Ismo on alkanut enemmänkin innostua pelaamisesta ja armeijan kasaamisesta niin olis hyviä chanceja päästä pelaamaan! Itseäni on aina vähän ärsyttänyt se, että 40k:ta on päässyt pelaamaan vain kotikunnan ulkopuolella, vaikka porukkaa löytyy. Jos "demottamiseen" löytyy innostusta vaikkei armeijaa löydy, voisin pistää tähän listaa porukoitten armeijoista ni voi kysyä lainaan ja pelata:

Antti: Imperial Guard, Space Marines(aluilla)
Atte: Chaos Space Marines, Orks, Daemons of Chaos(aluilla)
Ismo: Space Marines (aluilla)
Mikko Jä: Necrons
Mikko Ja: Orks
Pyry : (??? Onk sulla nykyään Tyranideja vai Orkkeja?)
VIsa : Taut....?
Juhani: ---

Mielenkiintoa kasaan!
Kuva
Avatar
Rosgakori
Atte the Gathering
 
Viestit: 557
Liittynyt: 27 Elo 2011, 01:32
Paikkakunta: Suomen Turku

Re: Warhammer Fantasy Battle/ Warhammer 40 000

ViestiKirjoittaja Visa » 07 Syys 2011, 19:50

Mulla se Tau-porukka on sellaisessa vaiheessa että heidät on laitettu reserviin meidän kellariin. Figuja ei oo maaleissa ihan sen vertaa että kunnon matsia saisi aikaiseksi ainakaan 1V1.

Jos aikaa löytyy sopivasti joskus niin voisi sitä laina-armeijalla joskus mättää kyllä. Faban kanssa samoiten.
If its not broken, youre not innovating.
-Old asuran saying
Visa
Bishop
 
Viestit: 701
Liittynyt: 27 Elo 2011, 16:52
Paikkakunta: Tanpesteri

Re: Warhammer Fantasy Battle/ Warhammer 40 000

ViestiKirjoittaja Blue_Hill » 09 Syys 2011, 23:04

^
Mun jengejä saa kyll lainailla.40k:hon olis Keisarillisia (niin IG:tä kuin mariineja) ja fabaan helffejä (Empiret ei oikein valmistu yksinään). Uusia jengejä tuskin olen hankkimassa kiinnostuksen puutteen vuoksi, liikaa maalamatonta muovia jo nyt. Sen sijaan noihin "pikku peleihin" (Hell Dorado, Uncharted Seas, FoW) voin panostaa ja pitäisikin panostaa. FoW kiinnostais mutta ehkä sit jouluna tai jotain. Hell Doradoon tuli muuten englannin kielinen sääntökirja, se kannattaa hankkia ja miksei myös itselleen jengi. Hyvä peli.

[Ai miten niin eksyin aiheesta]
In War, Victory.
In Peace, Vigilance.
In Death, Sacrifice.

If the only thing that is good about the game is its license, it's a bad game.
Avatar
Blue_Hill
Hand of the King
 
Viestit: 1031
Liittynyt: 26 Elo 2011, 23:52
Paikkakunta: Kangasala

Re: Warhammer Fantasy Battle/ Warhammer 40 000

ViestiKirjoittaja Pyry » 12 Syys 2011, 16:38

Ittellä on kasa vihernahkoja projektin alla ollut jo vuosia. Eipä ole oikein ollut innostusta harrastaa, kun meni yhdessä vaiheessa "hieman" into GW:n toimintatapoihin...
Kyllä sitä sit joskus kait...
"The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts."
Pyry
Knight
 
Viestit: 184
Liittynyt: 27 Elo 2011, 19:20

Re: Warhammer Fantasy Battle/ Warhammer 40 000

ViestiKirjoittaja Rosgakori » 31 Loka 2011, 17:34

Blue_Hill kirjoitti:^
Sen sijaan noihin "pikku peleihin" (Hell Dorado, Uncharted Seas, FoW) voin panostaa ja pitäisikin panostaa. FoW kiinnostais mutta ehkä sit jouluna tai jotain. Hell Doradoon tuli muuten englannin kielinen sääntökirja, se kannattaa hankkia ja miksei myös itselleen jengi. Hyvä peli.


Mun mielestä vähän vice versa, koska niihinhän täällä juurikin on panostettu viimeiset pari vuotta vaikkei ollakkaan pelattu. Ja niitäkään kaikilla ei ole, ei minkäänlaisia (Ismo, Visa, Pyry). Mutta taitaa klassikot jäädä unholaan laiskuuden vuoksi :D :evil:
Kuva
Avatar
Rosgakori
Atte the Gathering
 
Viestit: 557
Liittynyt: 27 Elo 2011, 01:32
Paikkakunta: Suomen Turku

Re: Warhammer Fantasy Battle/ Warhammer 40 000

ViestiKirjoittaja Miksalvarez » 26 Marras 2011, 20:31

Oon Bluen kanssa samoilla linjoilla, ei se suuri ja mahtava aivan nappaa niinkuin vanhaan hyvään aikaan mutta pienet nostavat päätään hienouksillaan kun niihin tutustuu :) Lisää Hell Doradoa sekä muita uusia, kuten vaikka Uncharted Seasia sanon minä!
"Et sinä tule, viimein sen hyväksyn
mut kuinka yksin yöstäni selviydyn?
Et sinä tule, olkoon se päätös sun
on silti rikki, maailma tänään mun,,,"
san. Upi L.
säv. Pablo de R.
Avatar
Miksalvarez
Setlementti I
 
Viestit: 455
Liittynyt: 27 Elo 2011, 15:55
Paikkakunta: Tanpere

Re: Warhammer Fantasy Battle/ Warhammer 40 000

ViestiKirjoittaja Blue_Hill » 26 Marras 2011, 20:39

Hmm pitää korjata edellistä lausuntoa. Ajattelin pikku hiljaa maalailla kasaan sakin Eldareita, kivoja karkkivärejä on rennompaa maalata kuin puna-valkoisia avaruusmariineja. Ylipäätään kivempi sakki kuin mariinit. Yksi guardian on jo maaleissa. :)

Onneksi eri pelit ei estä ristiin pelaamista. ^^
In War, Victory.
In Peace, Vigilance.
In Death, Sacrifice.

If the only thing that is good about the game is its license, it's a bad game.
Avatar
Blue_Hill
Hand of the King
 
Viestit: 1031
Liittynyt: 26 Elo 2011, 23:52
Paikkakunta: Kangasala

Re: Warhammer Fantasy Battle/ Warhammer 40 000

ViestiKirjoittaja Viiksu » 26 Marras 2011, 22:49

Blue_Hill kirjoitti:Hmm pitää korjata edellistä lausuntoa. Ajattelin pikku hiljaa maalailla kasaan sakin Eldareita, kivoja karkkivärejä on rennompaa maalata kuin puna-valkoisia avaruusmariineja. Ylipäätään kivempi sakki kuin mariinit. Yksi guardian on jo maaleissa. :)

Onneksi eri pelit ei estä ristiin pelaamista. ^^


Makiaa miun korville. Pääsee tonttuja kurmuuttaan kaamoksen lisäksi ;)

Nyt vaan täytyy saada Necronit kasaan.
Avatar
Viiksu
Knight
 
Viestit: 323
Liittynyt: 27 Elo 2011, 16:45
Paikkakunta: Herwood

Re: Warhammer Fantasy Battle/ Warhammer 40 000

ViestiKirjoittaja Viiksu » 18 Tammi 2012, 20:33

Jees kiitokset Atelle hyvästä Chaos vs Necron matsista. Tiukasti sait sen voiton nyhvättyä ;)

Revanssi FTW! (isommilla pisteillä)

Lisää 40k pelaajia imo.
Avatar
Viiksu
Knight
 
Viestit: 323
Liittynyt: 27 Elo 2011, 16:45
Paikkakunta: Herwood

Re: Warhammer Fantasy Battle/ Warhammer 40 000

ViestiKirjoittaja Miksalvarez » 18 Tammi 2012, 20:54

Ilmoittaudun halukkaaksi "testipeliin", vaikka kerran oonkin jo Atelta pataan ottanut. Saisi sääntöjä mieleen ja silleen :) Kytkoosta puhun siis
"Et sinä tule, viimein sen hyväksyn
mut kuinka yksin yöstäni selviydyn?
Et sinä tule, olkoon se päätös sun
on silti rikki, maailma tänään mun,,,"
san. Upi L.
säv. Pablo de R.
Avatar
Miksalvarez
Setlementti I
 
Viestit: 455
Liittynyt: 27 Elo 2011, 15:55
Paikkakunta: Tanpere

Re: Warhammer Fantasy Battle/ Warhammer 40 000

ViestiKirjoittaja Viiksu » 18 Tammi 2012, 20:58

Miksalvarez kirjoitti:Ilmoittaudun halukkaaksi "testipeliin", vaikka kerran oonkin jo Atelta pataan ottanut. Saisi sääntöjä mieleen ja silleen :) Kytkoosta puhun siis


Siulkin oli nerconit?
Avatar
Viiksu
Knight
 
Viestit: 323
Liittynyt: 27 Elo 2011, 16:45
Paikkakunta: Herwood

Re: Warhammer Fantasy Battle/ Warhammer 40 000

ViestiKirjoittaja Visa » 19 Tammi 2012, 00:41

Saan ehkä ensi vuosikymmenellä ne taut maaleihin. Piru ku olis niin paljon maalattavaa niissä. Ja sitten
pitäis ostaa vielä lisää battlesuitteja ja muuta hilpettä...
If its not broken, youre not innovating.
-Old asuran saying
Visa
Bishop
 
Viestit: 701
Liittynyt: 27 Elo 2011, 16:52
Paikkakunta: Tanpesteri

Re: Warhammer Fantasy Battle/ Warhammer 40 000

ViestiKirjoittaja Rosgakori » 19 Tammi 2012, 12:16

Tsemppiä vaan, kyllä se siitä! Olis kiva sunkin kanssa pelata hammereita pitkästä aikaa! Ja ainahan voi koittaa muiden armeijoilla kuten Antin IG:llä tai mun kämäsillä örkeillä pelata.
Kuva
Avatar
Rosgakori
Atte the Gathering
 
Viestit: 557
Liittynyt: 27 Elo 2011, 01:32
Paikkakunta: Suomen Turku

Re: Warhammer Fantasy Battle/ Warhammer 40 000

ViestiKirjoittaja Jalakanen » 04 Loka 2013, 22:11

On ollut puhetta "paluusta vanhaan hyvään aikaan" eli faba-matseista ja jopa kampanjasta 6. edikan säännöillä. Kaikilla figuja kuitenkin on eikä kukaan kai peliä sinällään inhoa vaan GW:n riistokapitalismia. Aten kanssa puhuttiin, että voisimme suunnitella kamppiksen, mutta keskustelua kaivataan.
Toki niinku toki lähtökohtaisesti toki haasteellista toki niinku toki sitä kautta toki niinku toki enään toki hässäkkä toki.
And something smart here in english. It's in english - not in finnish - so of course it's smart.
Avatar
Jalakanen
Bishop
 
Viestit: 407
Liittynyt: 04 Syys 2011, 11:17
Paikkakunta: Nahkalippis-City

Re: Warhammer Fantasy Battle/ Warhammer 40 000

ViestiKirjoittaja Miksalvarez » 06 Loka 2013, 00:01

Jalakanen kirjoitti:On ollut puhetta "paluusta vanhaan hyvään aikaan" eli faba-matseista ja jopa kampanjasta 6. edikan säännöillä.

Wanha Sydän lämpiää, ne päivät Pukarassa..
Pelihän on oivallinen jos wanhat nappulat ja kirjat kelpaavat, mukavia hetkiä on tovereiden kanssa vietetty. Koskahan viimeisen faba matsin pelannut... Jos vaan aikataulu sallii niin ehdottomasti mukana, millaisella ajalla tätä ollaan tekemässä?
"Et sinä tule, viimein sen hyväksyn
mut kuinka yksin yöstäni selviydyn?
Et sinä tule, olkoon se päätös sun
on silti rikki, maailma tänään mun,,,"
san. Upi L.
säv. Pablo de R.
Avatar
Miksalvarez
Setlementti I
 
Viestit: 455
Liittynyt: 27 Elo 2011, 15:55
Paikkakunta: Tanpere

Re: Warhammer Fantasy Battle/ Warhammer 40 000

ViestiKirjoittaja Visa » 08 Loka 2013, 20:05

Mulla on kaks lohikäärmettä jotka etsii ruokaa tositarkoituksella. Ja kirjastotäti tulee perimään vanhat kalavelat.

Lordien lisäksi mulla ei juuri enää helffejä oo.

Tauta mulla on se pieni lössi, valitettavan huonolla tolalla ovat. Hammerheadia en oo saanu kolmessa vuodessa pohjamaalia pidemmälle.
If its not broken, youre not innovating.
-Old asuran saying
Visa
Bishop
 
Viestit: 701
Liittynyt: 27 Elo 2011, 16:52
Paikkakunta: Tanpesteri

Re: Warhammer Fantasy Battle/ Warhammer 40 000

ViestiKirjoittaja Rosgakori » 09 Loka 2013, 10:57

Onhan kai sulla vielä niitä liskojakin?

Tämä on mahtava idea, ja olisi kiva pelata taas niillä liskoilla jokta tuntee nuoruudesta!
Kuva
Avatar
Rosgakori
Atte the Gathering
 
Viestit: 557
Liittynyt: 27 Elo 2011, 01:32
Paikkakunta: Suomen Turku

Re: Warhammer Fantasy Battle/ Warhammer 40 000

ViestiKirjoittaja Jalakanen » 09 Loka 2013, 14:32

Mukavaa, että kiinnostusta löytyy. :D Kannustimenani tähän ehdotukseen on ollut figuilun tuominen enemmän esille Saamattomissa, ei niinkään vanhojen muistelu, mikä tosin tulee vielä bonuksena. Figuilu on viime ajat melko sirpaloitunutta eikä yhtenäistä linjaa ole löytynyt, poikkeuksena ehkä Blood Bowl ja Hell Dorado. Syitä lienevät erilaiset kiinnostuksen kohteet, GW:n jatkuvasti vaihtuvat edikat ja ennen kaikkea kiireet, jotka rajoittavat maalaamista. Mutta kuten on todettu, otetaan vaikka se 6. edikka, johon kaikilla on melko mukavasti tavaraa maalissa. Voidaan pelata suuria ja pieniä matseja, kamppiksia ja tarkkoja skenaarioita vapaampien vääntöjen ohessa. Ajan takaa jonkinlaista pysyvyyttä, maailmaa kuten meneillään olevissa Rope-kamppiksissa. Uskon, että figuilusta on mahdollista ammentaa hyvia vaikutteita ropeen ja päinvastoin. Atte ja minä ainakin ollaan suunnittelevassa elimessä, mutta ideoita ja keskustelua kiitos. Myös jonkinlainen kartoitus osallistujien pelimaastotilanteesta olisi hyvä.
Toki niinku toki lähtökohtaisesti toki haasteellista toki niinku toki sitä kautta toki niinku toki enään toki hässäkkä toki.
And something smart here in english. It's in english - not in finnish - so of course it's smart.
Avatar
Jalakanen
Bishop
 
Viestit: 407
Liittynyt: 04 Syys 2011, 11:17
Paikkakunta: Nahkalippis-City

Re: Warhammer Fantasy Battle/ Warhammer 40 000

ViestiKirjoittaja Visa » 12 Loka 2013, 18:11

Joo tätä voisi tässä syssyn mittaan kehitellä, sellanen monipuolinen juonivetoinen kamppis vois olla hyvä tavoite jossain vaiheessa. Mulla on n. Määrä helffejä huonoissa maaleissa, 6. edikassa niistä saattaa saada jopa laillisen armeijan jos pinnistää. Mieluummin ehkä lainailen armeijoita ja testailisin kaikkea uutta.

Mitä maastoon tulee, omistan yhden setin gw:n puita, n. 8 kpl yhteensä.

Edit: omistan myös käyttämättömänä n. 1000 pisteen jengin liskoja, jos joku on kiinnostunut dippaamalla maalaamisesta ni olis hyvä projekti. Itseni olen todennut liian saamattomaksi moisen figumäärän maalaamiseen.
If its not broken, youre not innovating.
-Old asuran saying
Visa
Bishop
 
Viestit: 701
Liittynyt: 27 Elo 2011, 16:52
Paikkakunta: Tanpesteri

Re: Warhammer Fantasy Battle/ Warhammer 40 000

ViestiKirjoittaja Jalakanen » 13 Loka 2013, 16:54

No niin, 4 kpl Saamattomia on ilmoittanut kiinnostuksensa tähän projektiin. Jotta suunnittelu voisi alkaa, ilmoittakoot loput kiinnostuneet - mikäli heitä on - kiinnostuksensa meille muillekin tämän kuukauden loppuun mennessä.
Toki niinku toki lähtökohtaisesti toki haasteellista toki niinku toki sitä kautta toki niinku toki enään toki hässäkkä toki.
And something smart here in english. It's in english - not in finnish - so of course it's smart.
Avatar
Jalakanen
Bishop
 
Viestit: 407
Liittynyt: 04 Syys 2011, 11:17
Paikkakunta: Nahkalippis-City

Seuraava

Paluu Miniatyyripelit

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa

cron