Mökkicon 2014: uudestaan!

Säännöt, foorumin tiedotteet ja Mökkicon suunnittelua.

Mökkicon 2014: uudestaan!

ViestiKirjoittaja Visa » 21 Heinä 2014, 19:06

Viritelläänpä tätäkin nyt tänne, varmaan edellisistä hauista ollaan sen verran selvitty.

Elikkäs, koskas teemme uuden hyökkäyksen Sahalahdelle? Joku muistaakseni sanoi että elokuu on parempi kuin syyskuu eikä siihen ole enää kovin pitkä aika.

Itse olen elo-syyskuun vaihteen reissussa, muuten ei ole minulle väliä.
If its not broken, youre not innovating.
-Old asuran saying
Visa
Bishop
 
Viestit: 701
Liittynyt: 27 Elo 2011, 16:52
Paikkakunta: Tanpesteri

Re: Mökkicon 2014: uudestaan!

ViestiKirjoittaja Rosgakori » 22 Heinä 2014, 12:04

Tämä kannattaisi tehdä Elokuun aikan jos vain on mahdollista, itselle ei ainakaan syyskuun viikonloput sovi kovinkaan hyvin, ja koulukin on tuolloin alkanut. Syyskuussa olen 6.9, 13-14.9 ja 20.9 kiinni muussa ohjelmassa.
Kuva
Avatar
Rosgakori
Atte the Gathering
 
Viestit: 557
Liittynyt: 27 Elo 2011, 01:32
Paikkakunta: Suomen Turku

Re: Mökkicon 2014: uudestaan!

ViestiKirjoittaja Pyry » 22 Heinä 2014, 21:38

Joo! elokuu on paras. Bändin kitaristi lähtee lontooseen lomailemaan pariksi viikoksi, eikä ole keikkoja viikonloppusin häiriimässä. Syyskuulle jos menee, niin tilanne saattaa olla jälleen itselläni hieman toinen...
"The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts."
Pyry
Knight
 
Viestit: 184
Liittynyt: 27 Elo 2011, 19:20

Re: Mökkicon 2014: uudestaan!

ViestiKirjoittaja Jalakanen » 24 Heinä 2014, 23:26

Elokuu kyllä. Ainakin tällä hetkellä kävis mikä vaan viikonloppu.
Toki niinku toki lähtökohtaisesti toki haasteellista toki niinku toki sitä kautta toki niinku toki enään toki hässäkkä toki.
And something smart here in english. It's in english - not in finnish - so of course it's smart.
Avatar
Jalakanen
Bishop
 
Viestit: 407
Liittynyt: 04 Syys 2011, 11:17
Paikkakunta: Nahkalippis-City

Re: Mökkicon 2014: uudestaan!

ViestiKirjoittaja Rosgakori » 02 Elo 2014, 01:52

Tosiaan itse kun siis mitä luultavammin muutan tuolloin 22. viikonloppuna, niin se ei sitten käy. Antilla oli seurakuntaan liittyviä hässäköitä 8. ja 10. päivä, niin Mikko ehdotti että jokos siirrettäisiin mökkeilyä hieman. Mutta samalla tuli myös ehdotus pelipäivästä, voitais ns. get together ja vaikka Linnalla pelailla lautapelejä, figupelejä yms. koko päivä. Sieläkin voi tehdä sitten ruokaa (voin tehdä) ja voisi olla hauska päivä sellainenkin. Miltäs kuulostaisi? Sellainen voitais pitää vaikka, I Dunno, Ensi viikonloppuna tai sitä seuraavana (parempi mulle).
Kuva
Avatar
Rosgakori
Atte the Gathering
 
Viestit: 557
Liittynyt: 27 Elo 2011, 01:32
Paikkakunta: Suomen Turku

Re: Mökkicon 2014: uudestaan!

ViestiKirjoittaja Jalakanen » 02 Elo 2014, 17:58

Mulle sopii hyvin tämäkin vaihtoehto.
Toki niinku toki lähtökohtaisesti toki haasteellista toki niinku toki sitä kautta toki niinku toki enään toki hässäkkä toki.
And something smart here in english. It's in english - not in finnish - so of course it's smart.
Avatar
Jalakanen
Bishop
 
Viestit: 407
Liittynyt: 04 Syys 2011, 11:17
Paikkakunta: Nahkalippis-City

Re: Mökkicon 2014: uudestaan!

ViestiKirjoittaja Visa » 03 Elo 2014, 09:20

Tämä kelpaa minullekin kyllä.

Jos kaikille muille käy niin menkää ihmeessä silloin 29. päivä mökille, ei se minulta pois ole :)
If its not broken, youre not innovating.
-Old asuran saying
Visa
Bishop
 
Viestit: 701
Liittynyt: 27 Elo 2011, 16:52
Paikkakunta: Tanpesteri

Re: Mökkicon 2014: uudestaan!

ViestiKirjoittaja Rosgakori » 04 Elo 2014, 00:06

Pelipäivästä: Ensi Lauantai käy, mutta mieluummin ottaisin siitä seuraavan- joka voi olla ongelma osalle, sillä tuolloin on Tapahtumien Yö- linnalla voi pelata 14.00 ->. Sitä seuraava viikonloppu onkin sitten meikäläisen mahdollinen muuttoviikonloppu, mutta kun ei ole tullut mitään tietoa olenko edes saanut asuntoa niin en mene sanomaan mitään. Mikä on muiden preferenssi?
Kuva
Avatar
Rosgakori
Atte the Gathering
 
Viestit: 557
Liittynyt: 27 Elo 2011, 01:32
Paikkakunta: Suomen Turku

Re: Mökkicon 2014: uudestaan!

ViestiKirjoittaja Visa » 06 Elo 2014, 18:39

Tuo tapahtumien yö on ensi viikon viikon loppuna eikä pelaamaan pääse aamulla niin ehkä pelaisimme tulevana lauantaina sitten?

Onko aikataulusta ajatusta? Ketkä pelaa ja mitä? Aika hiljaista on forella.
If its not broken, youre not innovating.
-Old asuran saying
Visa
Bishop
 
Viestit: 701
Liittynyt: 27 Elo 2011, 16:52
Paikkakunta: Tanpesteri

Re: Mökkicon 2014: uudestaan!

ViestiKirjoittaja Blue_Hill » 06 Elo 2014, 20:59

Itse olen ollut hiljaa koska leirit.

Lauantaina mulle kyllä käy, kovin myöhään tosin en voi olla koska konfirmaatio sunnuntaina. Linnalle kai pääsee ja kaikenlainen pelailu sopii mulle. Ropeconista tarttui mukaan pari kevempää peliä joita olisi kiva testata. Myös joidenkin pidempien pelien pelaaminen ei lienisi huono idea, olen kuitenkin kaikki ruokainen pelien suhteen (Ropecon jengi tietää poikkeuksen tähän sääntöön). Mutta siis ehdottomasti!
In War, Victory.
In Peace, Vigilance.
In Death, Sacrifice.

If the only thing that is good about the game is its license, it's a bad game.
Avatar
Blue_Hill
Hand of the King
 
Viestit: 1031
Liittynyt: 26 Elo 2011, 23:52
Paikkakunta: Kangasala

Re: Mökkicon 2014: uudestaan!

ViestiKirjoittaja Jalakanen » 07 Elo 2014, 16:01

Enpä osaa sanoa juuta en jaata. Ajatus on hyvä kuten aiemminkin sanoin, mutta käytännössä lähteminen aamuvarhain näillä säillä ja viime aikojen nukkumisilla ei nyt houkuttele. Ajattelin kai helteen hämärryttämällä ajantajullani, että tämä tulisi myöhemmin, mutta nyt on nyt. Ei klo 14 aloittamisessa olisi kauheasti järkeä. Pitänee miettiä vielä huomiseen.
Toki niinku toki lähtökohtaisesti toki haasteellista toki niinku toki sitä kautta toki niinku toki enään toki hässäkkä toki.
And something smart here in english. It's in english - not in finnish - so of course it's smart.
Avatar
Jalakanen
Bishop
 
Viestit: 407
Liittynyt: 04 Syys 2011, 11:17
Paikkakunta: Nahkalippis-City

Re: Mökkicon 2014: uudestaan!

ViestiKirjoittaja Visa » 07 Elo 2014, 18:05

Niin olisiko tuo klo 14 aloitus nyt vai seuraavana viikonloppuna?
If its not broken, youre not innovating.
-Old asuran saying
Visa
Bishop
 
Viestit: 701
Liittynyt: 27 Elo 2011, 16:52
Paikkakunta: Tanpesteri

Re: Mökkicon 2014: uudestaan!

ViestiKirjoittaja Rosgakori » 07 Elo 2014, 18:53

Nyt voidaan aloittaa aikaisemminkin, riippuen tietenkin kaikkien osallistuvien tahojen aikatauluista. Se oli se 16. päivä kun ei aloitus onnistu tuota aikaisemmin.
Kuva
Avatar
Rosgakori
Atte the Gathering
 
Viestit: 557
Liittynyt: 27 Elo 2011, 01:32
Paikkakunta: Suomen Turku

Re: Mökkicon 2014: uudestaan!

ViestiKirjoittaja Visa » 07 Elo 2014, 19:57

Pyry on seudulla myöskin ja ilmoitti pääsevänsä spelailemaan. Mikäli hän ei päätä tulla Treelle lauantai-iltana, menee viimeinen bussini 20.30 tai sitten keksitään jotain vaihtoehtojuttuja.

EDIT: busseja tulee siihen malliin että joko 10.15 tai 12.15 olisin hkyrössä.
If its not broken, youre not innovating.
-Old asuran saying
Visa
Bishop
 
Viestit: 701
Liittynyt: 27 Elo 2011, 16:52
Paikkakunta: Tanpesteri

Re: Mökkicon 2014: uudestaan!

ViestiKirjoittaja Blue_Hill » 07 Elo 2014, 23:13

Mieluummin aloitetaan aikaisin ja jengiä liittyy joukkoon tummaan sitä mukaa kun ehtivät kuin, että odotellaan kaikkia saapuvaksi paikalle. Eli otetaan yhteisestä kokoontumisesta kaikki irti kun kerran kokoonutaan.

Ismon kanssa tänään puhuin ja on lauantaina vapaa tulemaan näihin rientoihin. Eli paikalla olisi ainakin minä, Atte, Visa, Pyry ja Ismo. Miksa on Virroilla lauantaina ja Juhanista en ole kuullut mitään. Onko teillä jotain erityistä mitä haluatte pelata? Toiveita otan vastaan ja tuon niitä pelejä joita haluutte pelata.
In War, Victory.
In Peace, Vigilance.
In Death, Sacrifice.

If the only thing that is good about the game is its license, it's a bad game.
Avatar
Blue_Hill
Hand of the King
 
Viestit: 1031
Liittynyt: 26 Elo 2011, 23:52
Paikkakunta: Kangasala

Re: Mökkicon 2014: uudestaan!

ViestiKirjoittaja Jalakanen » 08 Elo 2014, 16:51

Ei jaksa, ei pysty, ei kykene ... yrittää parastaan. Ajatus ei pysy kasassa edes super-epoksilla, turha mun sinne on nukkumaan tulla. Säästelen voimia majakkareissuun. Teille muille: mukavaa pelipäivää! :)
Toki niinku toki lähtökohtaisesti toki haasteellista toki niinku toki sitä kautta toki niinku toki enään toki hässäkkä toki.
And something smart here in english. It's in english - not in finnish - so of course it's smart.
Avatar
Jalakanen
Bishop
 
Viestit: 407
Liittynyt: 04 Syys 2011, 11:17
Paikkakunta: Nahkalippis-City

Re: Mökkicon 2014: uudestaan!

ViestiKirjoittaja Pyry » 14 Elo 2014, 15:58

Hiiohoi!
Tässä alkaa sillai olemaan kaikkea ehkä menoa, joten milloinkas tää mökkikoni ny si pidetään?
"The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts."
Pyry
Knight
 
Viestit: 184
Liittynyt: 27 Elo 2011, 19:20

Re: Mökkicon 2014: uudestaan!

ViestiKirjoittaja Visa » 14 Elo 2014, 22:11

Saa ny nähä, vähän heikolta vaikuttaa. 29. päivä en ite pääse mutta menkää te.
If its not broken, youre not innovating.
-Old asuran saying
Visa
Bishop
 
Viestit: 701
Liittynyt: 27 Elo 2011, 16:52
Paikkakunta: Tanpesteri

Re: Mökkicon 2014: uudestaan!

ViestiKirjoittaja Blue_Hill » 18 Elo 2014, 13:03

Itse olen 29. päivä kiinni nuortenillassa ja jotain työhommia oli sit lauantaina joten vähän heikko viikonloppu myös mulle.
In War, Victory.
In Peace, Vigilance.
In Death, Sacrifice.

If the only thing that is good about the game is its license, it's a bad game.
Avatar
Blue_Hill
Hand of the King
 
Viestit: 1031
Liittynyt: 26 Elo 2011, 23:52
Paikkakunta: Kangasala

Re: Mökkicon 2014: uudestaan!

ViestiKirjoittaja Pyry » 18 Elo 2014, 16:37

EHDOTUS koska mökkiconiin jatko-osan kanssa ok vähän nihkeää, mitä tuntuisi olevan, niin ehdotan että huokaistasn helpotuksesta ja ollaan sittenkin pitämättä

MUTTA tätä sitten kompensoisi oikeasti muutama isompi kortti- tai lautapeli-ilta syksyn mittaan.
Olisi helpompi sopia, kun ei sido koko viikonlopuksi ja varmasti on hauskaa!
"The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts."
Pyry
Knight
 
Viestit: 184
Liittynyt: 27 Elo 2011, 19:20

Seuraava

Paluu Ilmoitukset

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa

cron