[SD] Kommentit pelikerroista

Keskustelut roolipeleistä ja pelatuista peleistä

Re: [SD] Kommentit pelikerroista

ViestiKirjoittaja Pyry » 12 Marras 2011, 21:13

Jassoo, sellaista siis viimeksi. Kovin mukava pelikerta oli. Lähinnä jäi mieleen kasinon kellari ja sen umpeen muuratut seinämät, salaperäinen piilohuone toisessa kerroksessa ja tietenkin taistelu rottamiehiä vastaan. Näillä tasoilla tuo viiden pisteen dmgr on aikas kova pala purtavaksi. Hengissähän noista selvittiin ja saatiin tietoja siitä, että meidät on huomattu kaupungissa. Ja se joka meihin on kiinnittänyt huomiota ja muistaa meitä näin lämpimästi on suurimmalla todennäköisyydellä juurikin meidän kohteemme, tai ainakin on tekemisissä näiden kanssa. Muuta järkevää selitystä asialle ei voi olla.
Se kyllä vähän jännittää, että tuleeko Devianista nyt rottahaltija. Asiassa on puolensa suuntaan ja toiseen, enkä ole vielä varma, että tekeekö Devian asialle mitään jos diagnoosi on positiivinen.
Kaikin puolin hyvä pelikerta omasta mielestäni!
Ps. Jos näyttää siltä, että ärsyynnyn siitä että päälleni puhutaan, johtuu ihan puhtaasti siitä, että olen siihen lopen kyllästynyt, oli pelin sisäistä tai ei. Suhtaudun asiaan ehkä voimakkaammin kuin muut, mutta se johtuu tietyistä syistä, joita en nyt tähän kirjoita, mutta joista voin puhua ihan avoimesti jos jotakuta kiinnostaa(eli ei) D:
"The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts."
Pyry
Knight
 
Viestit: 184
Liittynyt: 27 Elo 2011, 19:20

Re: [SD] Kommentit pelikerroista

ViestiKirjoittaja Viiksu » 14 Marras 2011, 21:26

Jees jaksoin taas avata hovin.....eiku koneen.

Kuiteski. Mukava pelikerta josta ihmisrotat ja tammerheukan base oli ihan mukavan mieleenpainuvat. Visalle poistsit Blood Biography loitsusta ;) aivan loistava, mutta kuten Mikko tuossa mainitsi niin kääpiön murha ei itselle oikein kolahtanut. Jos lähtisin metapelaamaan niin luulisin, että "kansammme viholliset" ovat usuttaneet/manipuloineet Saulia sen verran, että herra hoitelisi meidät ketoon, mutta time will tell. Sinänsä huvittavaa miten se kirkko oli täysin unohtunut, vapaata parannusta ja silleen kun ei oo harvassa :P

Näihin tunnelmiin.......

PS. Saan Valierista kuvaa joulukuun tienoilla : /
Avatar
Viiksu
Knight
 
Viestit: 323
Liittynyt: 27 Elo 2011, 16:45
Paikkakunta: Herwood

Re: [SD] Kommentit pelikerroista

ViestiKirjoittaja Visa » 14 Marras 2011, 22:03

Ööö.. eihän sen kääpiön tapauksen mikään todiste viitannut Sauliin paitsi se, että hän kirosi työnantajansa kuollessaan. Se ei sinänsä ole vielä varma todiste helykäden osallisuudesta tapaukseen ainakaan suoraan vastuullisena osapuolena. Bojask (vai mikä se oli) oli luultavasti niitä harvoja, jotka tiesivät rahojen olemassaolosta eikä tuossa kurjassa kaupungissa ole mitenkään tavatonta pistää ketään kylmäksi, ei ainakaan moisen rahamäärän vuoksi.

Tavattoman huono lavastus se kuitenkin oli. Jos löydetään ruumis niin sitten etitään vaan jostain pappismies ni johan alkaa asiat selviämään *rolls for spellcraft* ;)
If its not broken, youre not innovating.
-Old asuran saying
Visa
Bishop
 
Viestit: 701
Liittynyt: 27 Elo 2011, 16:52
Paikkakunta: Tanpesteri

Re: [SD] Kommentit pelikerroista

ViestiKirjoittaja Blue_Hill » 20 Marras 2011, 23:37

Olihan siinä taas menoa ja meininkiä yhden viikonlopun tarpeisiin. ^^ Hieman oli taas pohdittavaa ennen peliä miten homma etenee mutta hyvinhän se meni. Tai no ei ehkä Devianin osalta mutta noin niiko kokonaisuutena. Alun kikkailut Hiidessä ja lähiympäristössä oli hauskaa, samoin Kwavan viestittely ja Saulin metsästys kaupungilta. Loppusessio olikin sitten Riddleportin alaisten tunnelien romppausta, joka meni iha kivasti. Toivoin saavani mukaan vähä enemmän tunnelmointia mutta sitä lisää tulevaisuudessa. Sain eeppisen taistelun Cypherkaaren päällä, vaikka olikin vähän lyhyt taistelu kun mysteerinen musta haltia laittoi teidät melkein lihoiksi.

Katotaan mitä seuraava pelikertapitää sisällään, jäi periaatteessa tosi hyvään kohtaan mutta myös vaikeaan. Devianin paluuon mahdollinen mutta toivon, ettei Pyryn tartte kauhean kauaa ootella että pääsee takaisin. Pitää vähän miettiä miten homma hoidetaan.

Toivottavasti viihdyitte, mielenkiintoinen pelikerta. Toivottavasti eph:iden ratkaisut tyydyttivät ja jotkin hämärän peitossa olleet asiat selkenivät. Haluan kuulla mitä ajattelitte tapahtumista. Antakaa palaa. :)
In War, Victory.
In Peace, Vigilance.
In Death, Sacrifice.

If the only thing that is good about the game is its license, it's a bad game.
Avatar
Blue_Hill
Hand of the King
 
Viestit: 1031
Liittynyt: 26 Elo 2011, 23:52
Paikkakunta: Kangasala

Re: [SD] Kommentit pelikerroista

ViestiKirjoittaja Visa » 21 Marras 2011, 14:11

Voi eeppisyys. Komea loppuhuipennus hienolle kirjalle. Vastaus oli lähempänä kuin arvasimmekaan mutta onneksi päädyimme lopulta tutkimaan hiiden kellarin. Loppu oli kutkuttava, harmi että menetettiin taistelija. Toivotaan että jokin täydennys saadaan.

Taistelu kaaren päällä oli kyllä aivan järjettömän kolea finale!
If its not broken, youre not innovating.
-Old asuran saying
Visa
Bishop
 
Viestit: 701
Liittynyt: 27 Elo 2011, 16:52
Paikkakunta: Tanpesteri

Re: [SD] Kommentit pelikerroista

ViestiKirjoittaja Pyry » 22 Marras 2011, 20:24

Hiiohoi.
Olipahan siinä kerrakseen. Pelikerta oli tähän astisista kaikkein toimintapainotteisin eikä se ollut yhtään huono asia. Mukavaa vaihtelua (ei sillä että tylsää olisi ollut). Saulin henkiin jättäminen oli omasta mielestäni hyvä juttu. Hahmolleni se oli melkein se ja sama, mutta eipä loppujen lopuksi mitään syytä ollut pistää hengiltä... Pelaajana taas olin asiasta hyvilläni.
Hiiden tapaukset menivät mukavalla neutraalilla olan kohautuksella, eli emme ottaneet puolia taisteluun, joka tietenkin heijastaa sitä, ettemme kummankaan puolella oikeasti olleet.
Viimeinen taistelu... No joo, eipähän yhtä pahaa vastustajaa oo koskaan tullut vastaan suhteutettuna ryhmän tasoon. Kaikilta taju pois ja yhdeltä nirri. Eipä ole koskaan ennen tainnut näin päästä käymään.
Taisin kuulla jotain kommenttia, että mun ei olisi kannattanut tehdä sitä mitä tein, mutta tahtoisin sen vain sanoa, että pyrin pelaamaan hahmoa hetkessä. En siis pyri mihinkään shakki pelaajien strategioiden suunnitteluun paikassa ja paikassa. Joka tapauksessa olihan se nyt saakelin siistiä! Vielä siistimpää jos olisin selvinnyt hengissä...

Joka tapauksessa. Aivan loistava pelikerta! Seuraavaa kertaa odotellessa!
"The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts."
Pyry
Knight
 
Viestit: 184
Liittynyt: 27 Elo 2011, 19:20

Re: [SD] Kommentit pelikerroista

ViestiKirjoittaja Visa » 22 Marras 2011, 21:21

Pyry, minä arvostin loppukohtausta veneessä, ainakin pelaajana :D Aivan loistavaa!

Muuten meininki oli juuri sellaista kuin olen odottanut ryhmältä, eli järjestelmällistä ja nyt myös jopa
hieman määrätietoista kun oli joku tavoite.
If its not broken, youre not innovating.
-Old asuran saying
Visa
Bishop
 
Viestit: 701
Liittynyt: 27 Elo 2011, 16:52
Paikkakunta: Tanpesteri

Re: [SD] Kommentit pelikerroista

ViestiKirjoittaja Blue_Hill » 22 Marras 2011, 21:58

Pyry kirjoitti:Viimeinen taistelu... No joo, eipähän yhtä pahaa vastustajaa oo koskaan tullut vastaan suhteutettuna ryhmän tasoon. Kaikilta taju pois ja yhdeltä nirri. Eipä ole koskaan ennen tainnut näin päästä käymään.
Ryhmän tasoon (jos ny puhutaan mekaanisista tasoista as level 3) niin haaste oli perinteinen kirjan lopetus vihollinen. Sit jos kattoo ryhmän tasoa (miten ryhmä voi selvitä vihollisesta resursseillaan/taidoillaan) niin teitä kurmuutettiin etukäteen aika reippaasti ja kun ryhmä ei ole perus soturi+varas+velho+pappi niin näin saattaa käydä. Ensimmäistä kertaa siis joka tapauksessa kävi niin, että "loppuvihollinen" pääsee pakoon tai ylipäätään selviää hengissä. Soli hieno taistelu se vaikkakin haastava. ^^

Pyry kirjoitti:Taisin kuulla jotain kommenttia, että mun ei olisi kannattanut tehdä sitä mitä tein, mutta tahtoisin sen vain sanoa, että pyrin pelaamaan hahmoa hetkessä. En siis pyri mihinkään shakki pelaajien strategioiden suunnitteluun paikassa ja paikassa. Joka tapauksessa olihan se nyt saakelin siistiä! Vielä siistimpää jos olisin selvinnyt hengissä...

Siitä en tiä oliko tuollaista kommenttia ilmassa mutta pakko sanoa ko kerrankin voi: tyylikäs hahmo kuolema sikäli, että tasan tarkkaan oli oman toiminnan tulos. Kukaan/mikään ei pakottanut hyppäämään mustan haltian perään mutta kuten kunnon protagonistin kuuluu niin otti riskin ja tällä kertaa seuraus oli tämä. Juuri tälläinen pelitapa on miun mieleen vaikka lopputulokset voisivat olla joskus vielä huonompia kuin tämä. Toisaalta vetäytyminen tai pakoonjuoksukin voi olla tyylikästä tai osoittaa oikeanlaista pelitapaa, tässäkin kamppiksessa tulee kyllä eteen vihollisia joitten kohdalla kannattaa kolmesti miettiä mikä on fiksua toimintaa.

Mutta pisteet Pyrylle ja koko muulle joukkueelle jännittävästä lopputaistelusta. Taistelussa oli muuten myös siistiä miten noppia ei kirottu kertaakaan. Se on hyvä juttu se, mikään ei pilaa mun kohdalla hyvää taistelua enemmän kuin noppien syyttäminen.
In War, Victory.
In Peace, Vigilance.
In Death, Sacrifice.

If the only thing that is good about the game is its license, it's a bad game.
Avatar
Blue_Hill
Hand of the King
 
Viestit: 1031
Liittynyt: 26 Elo 2011, 23:52
Paikkakunta: Kangasala

Re: [SD] Kommentit pelikerroista

ViestiKirjoittaja Viiksu » 23 Marras 2011, 19:53

Saakeli kun nopat pyöri huonosti lopputappelussa.....trolololoooo

Mut kuiteski, aikas vänkä pelikerta vaikka sekoiltiinkin mukavasti kultahiiden polttamisen tienoilla ;) Tosin ainakin omasta mielestä toimittiin melko loogisesti vaikka tuo "se kellari on pakko tutkia" vähän olikin klisee. Tuossa olisi voinut jotenkin ilmaista, että Saul ei koskaan poistunut kultahiidestä yms. mutta hyvin tämä näinkin meni. Saulin kohtaaminen oli melko huvittavaa vaikka Valierilla olikin hieman tunnontuskia, että kannattaako se nyt jättää eloon vai ei. Tuskimpa se pitkälle selvisi........

Meteori myräkkä oli vähän wtf?


Lopputappelu oli kyllä aikas tiukka, vaikka juurikin ryhmän kokoonpano teki siitä melko tiukan. Tosin ei se nyt mikään pushover ollu. Ihan nasevasti se kyllä anto lämää sillä käsi jouskarilla.

Muttam katsotaan nyt mitä Devianin kanssa käy. Valier ainakin luottaa Kwavan mielipiteeseen tässä asiassa.
Avatar
Viiksu
Knight
 
Viestit: 323
Liittynyt: 27 Elo 2011, 16:45
Paikkakunta: Herwood

Re: [SD] Kommentit pelikerroista

ViestiKirjoittaja Viiksu » 18 Joulu 2011, 12:40

Jees, hyvää settiä pitkänpuoleisen tauon jälkeen.

Devianin kohtalon ratkeamisesta tykkäsin vaikkakin se jäikin tuntumaan vähän "helpoksi" ratkaisuksi, mutta mitäpä tuosta. Ihan jees. Saulin metsästys oli melko rutiini touhua, kyllähän sen tiesi
ettei siitä olisi oikeastaan vastusta. Orvalille peukkua ylös omien eläkerahojen tuhlaamisesta ;)
Paholaisen kyynärä on kieltämättä vähän wtf paikka. Ihme koiria, kadonneita retkikuntia etc. Ja tietenkin sen zincerin piti olla siellä /sadpanda. Pitää se kraateri kyllä käydä tutkimassa jos ehditään.
Eeppisimmäksi varmaan jäi mieleen tuo tornilla ratsastus ;)
Avatar
Viiksu
Knight
 
Viestit: 323
Liittynyt: 27 Elo 2011, 16:45
Paikkakunta: Herwood

Re: [SD] Kommentit pelikerroista

ViestiKirjoittaja Visa » 18 Joulu 2011, 16:59

Juu kaikkine tornilla ratsastamisineen hieno pelikerta, kaikenlaista saatiin mahtumaan. Rutiinikeikka Saulin perässä (miesparka) ja sitten vaiherikas matka saarelle. Nuo (toisen planeetan) siniset oliot on aika sairaita, toivottavasti
Gah´nen ei muutu mato-olennon riivaamaksi samalla tavalla kuin ne velhot. Pistää miettimään kun on mahdollisuus, että sellainen tuhatjalkainen asuttaa sisuskaluja...

Seuraavaksi pitäisi sitten varmaan kehittää jotakin vihollisen löytämiseksi. Sepä onkin helpommin sanottu kuin tehty vaikka saari ei suuri olekaan kun kaikennäköisiä mörköjä juoksee pitkin. Edelleen sen merikarhun maininta niistä luolista tuntuisi loogisimmalta, maan pinnalla vihollinen olisi jo paljastanut itsensä (ja joutunut niiden sinisten syömäksi).

Toivottavasti päästään pian pelaamaan taas niin ei tarvii kieli pitkällä odotella jatkoa.
If its not broken, youre not innovating.
-Old asuran saying
Visa
Bishop
 
Viestit: 701
Liittynyt: 27 Elo 2011, 16:52
Paikkakunta: Tanpesteri

Re: [SD] Kommentit pelikerroista

ViestiKirjoittaja Blue_Hill » 19 Joulu 2011, 14:17

Ismo kirjoitti:Devianin kohtalon ratkeamisesta tykkäsin vaikkakin se jäikin tuntumaan vähän "helpoksi" ratkaisuksi, mutta mitäpä tuosta. Ihan jees.

Tuntukoot helpolta mutta ko ei foorumilla kukaan (Visaa lukuunottamatta) kommentoinut aihetta niin ei oo varaakaan kyll sanoakkaan tästä mitään. ;) Pysyi peli liikkeessä ja sillai, kaiken lisäksi kun tuo oli helpoin tapa hoitaa homma. Seuraavalla kertaa ei liene näin helppoa, Devian oli onnekas että teillä oli näin nopea rahalähde olemassa. Ei ehtiny mädäntyä. :P

Kokonaisuutena kyllä mainio pelikerta. Edettiin aikamoista vauhtia mutta eipä tuo ainakaan minua haitannut. Saulin keikka meni niin kuin olin ajatellutkin sen menevän, kohtuu nopeasti ja saatiin vähä luontokuvausta matkaan. Se mikä teki reissusta mielenkiintoisen oli se, että olitte aiemmin luvanneet Saulille jättää tämän rauhaan mutta aika kylmästi vetelitte hengiltä. Ja joo, hokekaa vaan itsellene "ei me välitetä sellaisesta/kuuluu tehtävään ei voinut mitään", katsotaan mihin se johtaa kampanjan aikana. ;)

Saari meni ihan kivasti. Ehkä vähän enemmän "ufoilua" olisin voinut heittää mukaan mutta säästetään ny jotain seuraavalle kerralle. Teidän osalta saari oli muikeaa toimintaa, olitte kiinnostuneita muustakin kuin kansanne vihollisten metsästyksestä. Nice. ^^ Myös miten lähditte mukaan torni-kohtaukseen oli hyvä veto, tuollainen enemmän kinemaattinen kohtaus kuin "kierros-kierrokselta-tarkkaa-toimintaa"-tappelukohtaus. Hienosti myös näytitte sen ammattimaisuutenne ottamalla heti olentojen heikkoudesta hyödyn irti. Ette oo oikeastaan kertaakaan kunnolla tappellu niiden kanssa, mikä sikäli on hieno saavutus.

Seuraavaa kertaa innolla odottelen. ^^ (Muistakaa tehä 2 tasonousua eli hiparit ja skill pointitkin kahesti!)
In War, Victory.
In Peace, Vigilance.
In Death, Sacrifice.

If the only thing that is good about the game is its license, it's a bad game.
Avatar
Blue_Hill
Hand of the King
 
Viestit: 1031
Liittynyt: 26 Elo 2011, 23:52
Paikkakunta: Kangasala

Re: [SD] Kommentit pelikerroista

ViestiKirjoittaja Visa » 19 Joulu 2011, 18:37

Juu saa nähä miten jäädään tappelamaan jatkossa, aavistelen pahaa...

Eihän se Saulin keikka mieltäylentävä ollut (hahmonikaan mielestä) mutta jotenkin on jäänyt sellainen kuva,
että tehtävien aikana ei ole tapana sooloilla tai ainakaan ei toimita vastoin käskyjä. Gah´nenin mielestä
homma oli aika lailla ajanhukkaa ja piti Saulia tehtävän kannalta täysin vaarattomalta mutta käsky on käsky.

Vai olenko ymmärtänyt Shin´rakorathin toiminnan ihan väärin?
If its not broken, youre not innovating.
-Old asuran saying
Visa
Bishop
 
Viestit: 701
Liittynyt: 27 Elo 2011, 16:52
Paikkakunta: Tanpesteri

Re: [SD] Kommentit pelikerroista

ViestiKirjoittaja Pyry » 19 Joulu 2011, 22:40

Visa kirjoitti:Vai olenko ymmärtänyt Shin´rakorathin toiminnan ihan väärin?


Se on kuule parempi katsoa, kuin katua...

Jeesbox, mainiota settiä, pelaajana olen siitä kiitollinen, että hahmom palauttaminen henkiin meni nopeasti. Ei se omasta mielestäni mennyt mitenkään ihmeellisen nopeasti, sillä ei se niin kummallista ole, että kasinosta löytyy omistuskirja, jonka nimen vaihtaminen omiin käy helposti, etenkin kun omistaja pakenee henkensä edestä...

En nyt jäänyt kauheasti suremaan Saulia ja oma hahmo vielä vähemmän. Sanotaan nyt näin, että Devian saattoi ehkä pienen tapaturman jälkeen muuttua armottomammaksi, mitä oli aikaisemmin, eikä ainakaan niin paljoa/vähää yritä olla tappamatta sellaisia, joita ehkä voisikin jättää henkiin...(esim. jos Saulin kanssa ensimmäiseksi käyty taistelu olisi käyty nyt, niin Devianin mielestä nirri pois vaan)

Matka saarelle oli mainio. Ihan jees päästä samalle laivalle, millä riddleporttiin alunperin tultiinkin, sai vähän enemmän tutustua siihen kapteeniin. Laivatappelu oli tottakai ihan loistava ja tyylikkäästi se hoidettiin, ainakin omasta mielestäni, mitä nyt se kirottu seitti-loitsu vähän pilasi suunnitelmia omalta kohdalta, mutta se on taas henkilökohtainen voi voi D:

Itse saarihan oli ja on mainio. Ufo-koirat aikamoisia tapauksia. Hrr, ensimmäinen kerta kun itselleni tuli vähän kylmiä väreitä jostakin. Johtunee vähän pienestä lois-kammosta, mikä ei missään nimessä pilannut mitään, vaan syvensi tunnelmaa ^^ Torni-episodi oli kyllä todellakin eeppinen ja oli ihan mukava törmätä ihan ystävällisiin ja tuttuihin naamoihin(naamaan) saarella. Myöskin hyvä juttu, että päästiin leirin suojiin yöksi, vaikka leirikumppanit nyt ovatkin ehkä vähän arveluttavia D:

Kaksi tasonousua kerralla tuntui hyvältä, ja taisin tehdäkin ne melkein heti kun kotio pääsin D:
Seuraavaan pelikertaan!
"The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts."
Pyry
Knight
 
Viestit: 184
Liittynyt: 27 Elo 2011, 19:20

Re: [SD] Kommentit pelikerroista

ViestiKirjoittaja Jalakanen » 21 Joulu 2011, 17:04

Kuten tuli jo paikan päällä todettua, erittäin mieluisa pelikerta :!: :D

Tuon Saulin metsästyksen olin jo unohtanut, kunnes lueskelin muiden kommentteja. Itselleni ja hahmolleni ukkelin kohtalo oli täysin yhdentekevä, enkä ottanut kantaa puoleen tai toiseen. (Onneksi sentään royal outfit ei likaantunut! 8-) )

Laivataistelu alkoi nostattaa tunnelmaa. Erilainen ympäristö ja kohtuullisella tasolla olevat vastustajat antoivat mahdollisuuden käyttää luovuuttaan - Orval kun ei ole mikään mättäjä. En kauheasti tykkää kaavalla taikuutta-boostausta-mättöämättöäjamättöä-lisää taikuutta-parannusta-mättöä lisää-loottausta-parannusta etenevistä taisteluista. Saarella tunnelma kohosi lisää, varsinkin kun tiedetään ettei sieltä niin vaan livohkaan lähdetä. Saaren taistelut olivat taas mukavan mielikuvituksellisia. Zincherin osakkeet kohosivat silmissäni melkoisesti, hänen seurassaan olemme turvassa (?) Hän tosin ei välttämättä halua ulkopuolisia laumaansa.
Toki niinku toki lähtökohtaisesti toki haasteellista toki niinku toki sitä kautta toki niinku toki enään toki hässäkkä toki.
And something smart here in english. It's in english - not in finnish - so of course it's smart.
Avatar
Jalakanen
Bishop
 
Viestit: 407
Liittynyt: 04 Syys 2011, 11:17
Paikkakunta: Nahkalippis-City

Re: [SD] Kommentit pelikerroista

ViestiKirjoittaja Visa » 21 Joulu 2011, 22:03

hänen seurassaan olemme turvassa (?)


Noh, pitää varmaan lähteä pikimmiten jatkamaan päätehtäväämme aamulla. Mutta yöpyminen turvallisessa(?) paikassa on kyl boonusta.

Juu pieni luovuus ja vaihtelevuus taistelussa on hauskaa. Boosteja tullaan varmaan tässä(kin) kampanjassa kokea, parannusta ei varmaan niinkään :D
If its not broken, youre not innovating.
-Old asuran saying
Visa
Bishop
 
Viestit: 701
Liittynyt: 27 Elo 2011, 16:52
Paikkakunta: Tanpesteri

Re: [SD] Kommentit pelikerroista

ViestiKirjoittaja Blue_Hill » 22 Joulu 2011, 19:47

Jalakanen kirjoitti:Laivataistelu alkoi nostattaa tunnelmaa. Erilainen ympäristö ja kohtuullisella tasolla olevat vastustajat antoivat mahdollisuuden käyttää luovuuttaan - Orval kun ei ole mikään mättäjä. En kauheasti tykkää kaavalla taikuutta-boostausta-mättöämättöäjamättöä-lisää taikuutta-parannusta-mättöä lisää-loottausta-parannusta etenevistä taisteluista.

Justiinsa tälläinen palaute on tärkeää, pystyn tekeen lisäyksiä joilla saa peliin vähä jotain kaikille. ^^ Pistetään ylös, uskoisin että juuri erilaiset ympäristöt ja mahdollisuus käyttää luovuutta tulevat olemaan toistuvia teemoja kamppiksen aikana. Ainakin pyrin siihen. Eikä tarvitse huolestu, jos pitää toisenlaisesta taistelusta, kyllä tähän saadaan mahtuun klassisiakin elementtejä tällästen "kikkailujen" rinnalle. Laivataisteluita en lupaa enempää mutta katsotaan mihin tarina teitä johdattaa. :)
In War, Victory.
In Peace, Vigilance.
In Death, Sacrifice.

If the only thing that is good about the game is its license, it's a bad game.
Avatar
Blue_Hill
Hand of the King
 
Viestit: 1031
Liittynyt: 26 Elo 2011, 23:52
Paikkakunta: Kangasala

Re: [SD] Kommentit pelikerroista

ViestiKirjoittaja Visa » 27 Joulu 2011, 14:38

Noniin, tämä seikkailuhan sai aivan uusia ulottuvuuksia.

Pelikerta itsessään oli mielestäni (taas vaihteeksi) todella hyvä. Juonittelua ja kikkailua oli riittämiin, päästiin vähän leikkimään etsivää ja sillee. Viimeinen taistelu oli mielenkiintoinen varsinkin
kun viholliset tappelivat keskenään. Ainoa miinuspuoli oli se demonitaistelu, joka uhkasi käydä sekä tylsäksi että koitua ryhmän kohtaloksi. Kova dr ja ethereal on aika raaka yhdistelmä, onneksi
raidattiin edes se majakka niin saatiin kylmärautamiekka. Mutta tottakai, agenttien elämässä on aina vaara läsnä. Tulipa vain mieleen, että ehkä tämä oli taas niitä Antin mainitsemia esteitä,
joita ei ole tarkoitus voimalla kiertää vaikka voitokkaita oltiinkin.

Onneksi lähetettiin Valier ja Orval tiedustelemaan Zinzerin telttaa, olisi taas mennyt turhaksi teurastukseksi ja ajanhaaskuuksi (ja olisi vaikeuttanut meidän poispääsyä aika pahasti vaikka oltaisiin
onnistuttukin). Gah´nenia joskus hämmästyttää parin muun ryhmäläisen halu ottaa kaikki hengiltä (vaikkakin oli tehtävänä toki myös poistaa pelistä kaikki vihollisen kanssa toimineet). Toisaalta
hän kyllä myös arvostaa näiden ryhmäläisten kykyä ottaa hengiltä asioita (ja vielä enemmän etenkin Devianin järjestöä kohtaan osoittamaa lojaaliutta).

27% Skyrimistä ladattuna.

Kirjoittelen yleisiä mietteitä tuonne yleiseen osioon.
If its not broken, youre not innovating.
-Old asuran saying
Visa
Bishop
 
Viestit: 701
Liittynyt: 27 Elo 2011, 16:52
Paikkakunta: Tanpesteri

Re: [SD] Kommentit pelikerroista

ViestiKirjoittaja Blue_Hill » 27 Joulu 2011, 15:46

Visa kirjoitti:Ainoa miinuspuoli oli se demonitaistelu, joka uhkasi käydä sekä tylsäksi että koitua ryhmän kohtaloksi.

Njoo no soli miun moka ko en tehny vertailua Bestiaryn ja alkuperäisen varjodemonin välillä, ilman dr:ää solisi ollut ihan oikeanlainen haaste teille. DR 10 ja incorporeal on kieltämättä erittäin ikävä yhdistelmä. Pahoitteluni tästä, ette sentään kuolleet.

Hyvä pelikerta. Sisälsi paljon tapahtumia ja keskusteluja, hyviä sellaisia. Tiettyä ammattimaisuutta alkoikin näkyä toiminassa noin kokonaisuutena ja ajateltiin hieman saaren ulkopuolelle asti juttuja. Iso luola taistelu oli mielenkiintoisin taistelu vähään aikaan, toivottavasti miellytti myös teitä.Vihollisnaikkosten keskinäinen kinailu kyllä helpotti teitä mutta saittepa vähän kuvaa millaisia teitin viholliset on toisilleen. Saari jäi taakse mutta isommat kuviot odottaa vielä. Toivottavasti miellytti Paholaisen Kyynärä, sitä on kehuttu yhdeksi parhaista tunnelmapaukuista AP-tuotannossa. Scifi kohtaa fantasian. ^^
In War, Victory.
In Peace, Vigilance.
In Death, Sacrifice.

If the only thing that is good about the game is its license, it's a bad game.
Avatar
Blue_Hill
Hand of the King
 
Viestit: 1031
Liittynyt: 26 Elo 2011, 23:52
Paikkakunta: Kangasala

Re: [SD] Kommentit pelikerroista

ViestiKirjoittaja Visa » 28 Joulu 2011, 00:14

no soli miun moka


Noh, pitäähän sitä vähän haastetta olla. Onneksi se ei lyönyt hirveän kovaa (kun se taisi purra).

Paholaisen kyynärä oli kokonaisuutena loistava, sekä juonellisesti että paikkana. Hassua, että SD:tä pidetään niin huonona jos
kerran siinä on tälläinen.

Isommat kuviot todellakin odottavat, innolla odotan, että saadaan jokin selvyys siitä, mitä on meneillään.
If its not broken, youre not innovating.
-Old asuran saying
Visa
Bishop
 
Viestit: 701
Liittynyt: 27 Elo 2011, 16:52
Paikkakunta: Tanpesteri

EdellinenSeuraava

Paluu Roolipelit

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa

cron