Mökkicon 2015: joko taas?

Säännöt, foorumin tiedotteet ja Mökkicon suunnittelua.

Mökkicon 2015: joko taas?

ViestiKirjoittaja Visa » 06 Touko 2015, 18:10

Hii-ohoi!

Eli milloin pidettäisiin nämä jokavuotiset yyber-zembalot? Wappu meni jo joten voisi juonimisen aloittaa.

Voin itse aloittaa ilmoittelemalla viikot kun ei käy: 13.-26.7, 14.-24.8
If its not broken, youre not innovating.
-Old asuran saying
Visa
Bishop
 
Viestit: 701
Liittynyt: 27 Elo 2011, 16:52
Paikkakunta: Tanpesteri

Re: Mökkicon 2015: joko taas?

ViestiKirjoittaja Blue_Hill » 06 Touko 2015, 22:42

Hienoa, että joku muistaa muistutella! Itse muistin tämän vappuna, ollessani noin 30km päässä kotikoneestani.

Omaa kalenteria katselin tuossa myös ja vertasin Visan aikatauluihin. Ehdotan, että matkaamme mökille kesäkuussa koska nuo viikot mitkä ei sovi Visalle, olisivat olleet ne viikot jotka sopivat mulle. ^^" Kesäkuussa sopii molemmille, järvi on riittävän kylmä että sinne ei tartte mennä ja sorsia saadaan ihmetellä uimassa. Kuulostanee melko hyvältä? Mutta ei kesäkuukaan ihan tyhjä ole, kaikkea pientä velvollisuutta siellä on haittaamassa. Esimerkiksi 26.6-28.6 olisi todella hyvä viikonloppu tälle reissulle mutta perjantaina mulla on nuortenilta vastuu (josta voin koittaa luikerrella eroon).

Ehdotan, että lähdemme mökille 26.6-28.6 väliseksi ajaksi (ainakin)!
In War, Victory.
In Peace, Vigilance.
In Death, Sacrifice.

If the only thing that is good about the game is its license, it's a bad game.
Avatar
Blue_Hill
Hand of the King
 
Viestit: 1031
Liittynyt: 26 Elo 2011, 23:52
Paikkakunta: Kangasala

Re: Mökkicon 2015: joko taas?

ViestiKirjoittaja Miksalvarez » 07 Touko 2015, 13:12

Tulevana sunnuntaina laituri järveen ja siitä se kesä taas lähtee.. Perinteinen aikatauluviidakko, here we Go!
Mulla on oikeastaan ainoa este koko kesällä väli kesäkuun puolivälistä heinäkuun ~6:een. En muista aivan tarkkoja päiviä mutta käydään kolmen viikon reissulla Amerikassa niin sillä välillä on huono mökkeillä omasta puolesta.
Muuten ainoastaan järjestely kysymyksiä!
"Et sinä tule, viimein sen hyväksyn
mut kuinka yksin yöstäni selviydyn?
Et sinä tule, olkoon se päätös sun
on silti rikki, maailma tänään mun,,,"
san. Upi L.
säv. Pablo de R.
Avatar
Miksalvarez
Setlementti I
 
Viestit: 455
Liittynyt: 27 Elo 2011, 15:55
Paikkakunta: Tanpere

Re: Mökkicon 2015: joko taas?

ViestiKirjoittaja Viiksu » 07 Touko 2015, 13:21

Järjestely kysymyksiä nimenomaan. Omaltaosalta ei suurempia ongelmia.
Avatar
Viiksu
Knight
 
Viestit: 323
Liittynyt: 27 Elo 2011, 16:45
Paikkakunta: Herwood

Re: Mökkicon 2015: joko taas?

ViestiKirjoittaja Blue_Hill » 07 Touko 2015, 16:29

Miksalvarez kirjoitti:Mulla on oikeastaan ainoa este koko kesällä väli kesäkuun puolivälistä heinäkuun ~6:een.

Eli viikolla ennen juhannusta vai juhannuksen jälkeen? Noh, se selvisi ainakin, ettei tuo mun ehdottama toimi koska osuu tuolle välille.

Mulle ei käy seuraavat viikonloput ja päivät, koska töissä. Mukana päivämäärät ja selitys mitä töitä:
-pe 5.6 - la 6.6, koska rippileirillä
-la 13.6 - su 14.6, koska kesän peli-ilta lauantaina ja konfirmaatio sunnuntaina
-to 2.7 - su 12.7, koska rippileirillä viikon verran, lauantaina (11.7) kesän peli-ilta ja sunnuntaina konffis
-la 18.7, nuorten aikuisten ilta
-to 30.7 - to 6.8, koska rippileirillä viikon verran
-la 8.8 - su 9.8, koska lauantaina kesän peli-ilta ja sunnuntaina konffis
-la 15.8, nuorten aikuisten ilta

Viimeisen konffiksen jälkeen pyörähtää syksykausi käyntiin ja tyhjiä viikonloppuja on paljon, mitä nyt tuo nuorten aikuisten ilta tuolla pyörii. Nyt kun nopeasti katsoo omia, Visan ja Miksan rajoitteita niin vaikealta näyttää löytää sellaista viikonloppua mihin kaikki pääsee paikalle. Odotellaan ja katsotaan kuitenkin mitä muut sanoo.
In War, Victory.
In Peace, Vigilance.
In Death, Sacrifice.

If the only thing that is good about the game is its license, it's a bad game.
Avatar
Blue_Hill
Hand of the King
 
Viestit: 1031
Liittynyt: 26 Elo 2011, 23:52
Paikkakunta: Kangasala

Re: Mökkicon 2015: joko taas?

ViestiKirjoittaja Visa » 07 Touko 2015, 17:15

No kylläpä oikein muikeasti meni aikataulut ristiin.
If its not broken, youre not innovating.
-Old asuran saying
Visa
Bishop
 
Viestit: 701
Liittynyt: 27 Elo 2011, 16:52
Paikkakunta: Tanpesteri

Re: Mökkicon 2015: joko taas?

ViestiKirjoittaja Blue_Hill » 07 Touko 2015, 18:17

Visa kirjoitti:No kylläpä oikein muikeasti meni aikataulut ristiin.

Jep, eikä ole eka kerta. :D Pitäisi varmaan vaihtaa meidän peliporukan nimi uuteen, "Peliporukka Aikatauluongelmaiset". Katsotaan nyt mihin tää kehittyy.
In War, Victory.
In Peace, Vigilance.
In Death, Sacrifice.

If the only thing that is good about the game is its license, it's a bad game.
Avatar
Blue_Hill
Hand of the King
 
Viestit: 1031
Liittynyt: 26 Elo 2011, 23:52
Paikkakunta: Kangasala

Re: Mökkicon 2015: joko taas?

ViestiKirjoittaja Rosgakori » 08 Touko 2015, 09:09

Kesällä käy aikalailla kaikki. Huonot viikonloput itselle on 27-8.6 (Olisi yksi tapahtuma jonka olen nyt missannut kahtena vuotena peräkkäin) ja 11-12.07 (toinen tapahtuma). Jälkimmäinen ei ole kiveen hakattu, mutta kauhian mielelläni sielä kävisin. Arkisinhan mulla on töitä, ainakin kesäkuun loppuun asti mutta ei se meitä varmaankaan hidasta.
Kuva
Avatar
Rosgakori
Atte the Gathering
 
Viestit: 557
Liittynyt: 27 Elo 2011, 01:32
Paikkakunta: Suomen Turku

Re: Mökkicon 2015: joko taas?

ViestiKirjoittaja Jalakanen » 08 Touko 2015, 12:29

Veikkaanpa, että jonkun täytyy tänäkin vuonna jäädä vapaaehtoisesti pois kuten Pyry reilusti teki viime vuonna. Vuonna 2012 homma ei onnistunut, koska jokainen piti kiinni omista menoistaan. En ole vielä sopinut mitään kesäksi, mutta jos sovin, se ei estä muiden coneilua.
Toki niinku toki lähtökohtaisesti toki haasteellista toki niinku toki sitä kautta toki niinku toki enään toki hässäkkä toki.
And something smart here in english. It's in english - not in finnish - so of course it's smart.
Avatar
Jalakanen
Bishop
 
Viestit: 407
Liittynyt: 04 Syys 2011, 11:17
Paikkakunta: Nahkalippis-City

Re: Mökkicon 2015: joko taas?

ViestiKirjoittaja Jalakanen » 08 Touko 2015, 12:34

Niin, lisään vielä: minusta esim nuo Aten mainitsemat tapahtumat eivät oikein ole pätevä syy siirtää mökkeilyä, mikäli kaikille muille käy. Siinä on Mökkicon ja toinen tapahtuma, ja niistä on valittava kumpi on tärkeämpi.
Toki niinku toki lähtökohtaisesti toki haasteellista toki niinku toki sitä kautta toki niinku toki enään toki hässäkkä toki.
And something smart here in english. It's in english - not in finnish - so of course it's smart.
Avatar
Jalakanen
Bishop
 
Viestit: 407
Liittynyt: 04 Syys 2011, 11:17
Paikkakunta: Nahkalippis-City

Re: Mökkicon 2015: joko taas?

ViestiKirjoittaja Blue_Hill » 08 Touko 2015, 16:22

Jalakanen kirjoitti:Veikkaanpa, että jonkun täytyy tänäkin vuonna jäädä vapaaehtoisesti pois kuten Pyry reilusti teki viime vuonna. Vuonna 2012 homma ei onnistunut, koska jokainen piti kiinni omista menoistaan. En ole vielä sopinut mitään kesäksi, mutta jos sovin, se ei estä muiden coneilua. Niin, lisään vielä: minusta esim nuo Aten mainitsemat tapahtumat eivät oikein ole pätevä syy siirtää mökkeilyä, mikäli kaikille muille käy. Siinä on Mökkicon ja toinen tapahtuma, ja niistä on valittava kumpi on tärkeämpi.

Tuo on kyllä totta. Isoimman haasteen tässä tekee se, että mökin isäntä lähtee jenkkeihin kolmeksi viikkoa ja Miksa on suhteellisen olennainen osa mökin käyttöä. En usko, että Aulis ja Merja meitä päästää ilman Mikkoa edes paikalle. Joten varmaan siitä kannattaa suunnittelussa lähteä liikkelle siitä, että MökkiCon on silloin kun Mikko on Euroopan puolella, eikä rapakon takana. Tavalliset ihmiset tuppaavat olemaan töissä arkena, joten viikonloppu lienee paras lähtökohta mökkiretkelle. Tämä rajaa jo vaihtoehtoja mukavasti: kesäkuussa 5.6-7.6, 12.6-14.6 on mahdollisia. Heinäkuussa, jos Mikon arvio paluusta pitää kutinsa taas 10.-12.7, 17.-19.7, 24.-26.7 ja sit kuun vaihteessa 31.7-2.8. Elokuulta ehkä ensimmäinen kokonainen viikonloppu voisi olla harkinnan arvoinen, eli 7.-9.8.

Tein meille Doodlen ja lähetin teidän sähköposteihin linkin jonka kautta pääsette vastaamaan jos tuo edellinen linkki ei toimi. Itse merkkasin vain sen viikonlopun mikä mulle sopii koko pe-su väliltä mutta osittaisia viikonloppuja tuossa oli muutama. Mutta katsotaan. Vastailkaa Doodleen ja kirjoittakaa ajatuksianne tänne.
In War, Victory.
In Peace, Vigilance.
In Death, Sacrifice.

If the only thing that is good about the game is its license, it's a bad game.
Avatar
Blue_Hill
Hand of the King
 
Viestit: 1031
Liittynyt: 26 Elo 2011, 23:52
Paikkakunta: Kangasala

Re: Mökkicon 2015: joko taas?

ViestiKirjoittaja Miksalvarez » 10 Touko 2015, 10:55

Paluu arvio on tarkempi kuin lähtö koska mun on tarvinnut hoitaa paluupään matkahommia ja menopäähän ei oo tarvinnut paneutua :D
Mutta joo, toivottavasti löydetään mahdollisimman hyvin sopivat päivät, vaikka menis vähän myöhemmälle kesällekin.
"Et sinä tule, viimein sen hyväksyn
mut kuinka yksin yöstäni selviydyn?
Et sinä tule, olkoon se päätös sun
on silti rikki, maailma tänään mun,,,"
san. Upi L.
säv. Pablo de R.
Avatar
Miksalvarez
Setlementti I
 
Viestit: 455
Liittynyt: 27 Elo 2011, 15:55
Paikkakunta: Tanpere

Re: Mökkicon 2015: joko taas?

ViestiKirjoittaja Miksalvarez » 10 Touko 2015, 11:04

Ei tässä vielä kannata kaikkea toivoa onneksi heittää. Tuollaisia viikonloppuja näyttäisi olevan ~pari että Bluella on lauantaina ilmeisesti illalla töitä mutta muuten vapaa. Olisiko mahdollista sellaisena vkl mennä ja ajella vähän edestakaisin ettei töistä huolimatta pelaus lopu ennen aikojaan?
Edit. Ach sielä mitä ajattelin olikin vielä konfirmaatio sunnuntaina. Daymn!
Mutta jos kesä on liian solmuista niin Olishan yks vaihtoehto mennä loppu elokuusta kun Visakin pääsee kehiin?
Kesällä itsellään varmasti lautapelit/haukireissut onnistuu pienemmälläkin suunnittelulla kynnelle kykenevällä porukalla
"Et sinä tule, viimein sen hyväksyn
mut kuinka yksin yöstäni selviydyn?
Et sinä tule, olkoon se päätös sun
on silti rikki, maailma tänään mun,,,"
san. Upi L.
säv. Pablo de R.
Avatar
Miksalvarez
Setlementti I
 
Viestit: 455
Liittynyt: 27 Elo 2011, 15:55
Paikkakunta: Tanpere

Re: Mökkicon 2015: joko taas?

ViestiKirjoittaja Visa » 10 Touko 2015, 22:14

En pysty vastaamaan doodleen, sanoo että kutsuani on jo käytetty.

En mökötä jos menette ilman minua kun on tuo kesä jo valmiiksi aika buukattu. Voin sitten pelailla teidän kanssa muuten vaan, veripaltut päälle ja civiä Antti lupasi pelata :)
If its not broken, youre not innovating.
-Old asuran saying
Visa
Bishop
 
Viestit: 701
Liittynyt: 27 Elo 2011, 16:52
Paikkakunta: Tanpesteri

Re: Mökkicon 2015: joko taas?

ViestiKirjoittaja Waldo » 17 Touko 2015, 13:30

Alustavasti kaikki viikonloput käy, varmaan jotain rajautuu pois kun eletään pitemmälle kesään mutta murehditaan sitä sitten.
Onko Doodlessa joku yleinen bugi vai mistä Antti tiesit heittää samoilla vauhdeilla s.postia meille? Hieno tenppu !

Mennöö mennöö mennöö :lol:
"Couldn't swing a dead cat round here without hitting a giant spider... Maker!" - Old Barlin
Avatar
Waldo
Setlementti II
 
Viestit: 171
Liittynyt: 27 Elo 2011, 23:01
Paikkakunta: Raumandello

Re: Mökkicon 2015: joko taas?

ViestiKirjoittaja Blue_Hill » 18 Touko 2015, 11:05

Juhani A kirjoitti:Onko Doodlessa joku yleinen bugi vai mistä Antti tiesit heittää samoilla vauhdeilla s.postia meille? Hieno tenppu !

Juu, Doodlen tärkein ominaisuus on lähettää sähköpostilla kutsut tuohon kyselyyn. Sähköpostit kaivoin Outlookista, toivoen että mulla on teidän käytössä olevat sähköpostit. Eniten epäilen Miksan, Ismon ja Pyryn säpojä, koska eivät ole vielä vastanneet Doodleen (Miksan on kolumbus ja Pyryn imho höpöttiuhka joten nuo voi olla vanhoja). Eli pojjaat, heittäkää viestiä jos ette ole saaneet Doodle kutsua.
In War, Victory.
In Peace, Vigilance.
In Death, Sacrifice.

If the only thing that is good about the game is its license, it's a bad game.
Avatar
Blue_Hill
Hand of the King
 
Viestit: 1031
Liittynyt: 26 Elo 2011, 23:52
Paikkakunta: Kangasala

Re: Mökkicon 2015: joko taas?

ViestiKirjoittaja Blue_Hill » 11 Heinä 2015, 12:34

Mitenkäs MökkiCon etenee? 24.7-26.7 on saanut suhteellisen hyvin kannatusta mutta esimerkiksi Miksa ei ole sanonut tästä päivämäärästä mitään (esimerkiksi pääseekö tuolloin ees mökille). Koitetaan taas aktivoitua tän suhteen niin ehkä päästään mökille joskus. Itse haluaisin myös varmistuksen päivästä, koska helpottaisi muun elämän suunnittelua samalla.
In War, Victory.
In Peace, Vigilance.
In Death, Sacrifice.

If the only thing that is good about the game is its license, it's a bad game.
Avatar
Blue_Hill
Hand of the King
 
Viestit: 1031
Liittynyt: 26 Elo 2011, 23:52
Paikkakunta: Kangasala

Re: Mökkicon 2015: joko taas?

ViestiKirjoittaja Jalakanen » 12 Heinä 2015, 20:59

Itse olen ollut jo aika kauan siinä luulossa, että 24. - 26. olisi jo sovittu, vaan eipä olekaan. Olisi tosiaan mukava tietää, kun tässä vielä kaikenlaista muutakin on tyrkyllä juuri tuollekin viikonlopulle, ja on siinä suunnittelemistakin.
Toki niinku toki lähtökohtaisesti toki haasteellista toki niinku toki sitä kautta toki niinku toki enään toki hässäkkä toki.
And something smart here in english. It's in english - not in finnish - so of course it's smart.
Avatar
Jalakanen
Bishop
 
Viestit: 407
Liittynyt: 04 Syys 2011, 11:17
Paikkakunta: Nahkalippis-City

Re: Mökkicon 2015: joko taas?

ViestiKirjoittaja Blue_Hill » 12 Heinä 2015, 21:08

Jalakanen kirjoitti:Itse olen ollut jo aika kauan siinä luulossa, että 24. - 26. olisi jo sovittu, vaan eipä olekaan. Olisi tosiaan mukava tietää, kun tässä vielä kaikenlaista muutakin on tyrkyllä juuri tuollekin viikonlopulle, ja on siinä suunnittelemistakin.

No se lienee noin 80% sovittu koska Visa on sanonut, ettei hän pahoita mieltään siitä ettei mukaan pääse. Nyt vaan tarvittais varmistus kaikilta muilta, että sopiihan tämä järjestely. Sillä juuri aloin täällä huudella, että lyötäisiin lopulta lukkoon. Itse olen keskittynyt työntekoon ja reissaamiseen niin en ole voinut tätä ajaa 100% teholla eteenpäin. Yhdistetään tähän Miksan USAn matka, Visan pois jääminen ja kaikkien muiden saamattomuus niin ollaan tässä tilanteessa.
In War, Victory.
In Peace, Vigilance.
In Death, Sacrifice.

If the only thing that is good about the game is its license, it's a bad game.
Avatar
Blue_Hill
Hand of the King
 
Viestit: 1031
Liittynyt: 26 Elo 2011, 23:52
Paikkakunta: Kangasala

Re: Mökkicon 2015: joko taas?

ViestiKirjoittaja Miksalvarez » 14 Heinä 2015, 13:33

Jahas!
Mä itse luulin että tarkoitus oli tosiaan mennä myöhemmin kesällä että saataisiin kaikki mukaan D: Toi 24.- viikonloppu olis muuten jees mutta luulen, että serkun rippiäisten takia (ovat Sahalahden kylällä) vanhemmat meinaa olla mökillä myös tolloin. Eli kuten aiemmin todettu olisko esim elokuussa yhteistä aikaa mikä onnistuisi, ennen koulujen sun muiden alkua ? Pahoitteluni kaikille joilla on ollut sekavat mielikuvat tästä hommasta (lukeutunen itekin tähän) siltä osin kun se meikäläisestä johtuu !
"Et sinä tule, viimein sen hyväksyn
mut kuinka yksin yöstäni selviydyn?
Et sinä tule, olkoon se päätös sun
on silti rikki, maailma tänään mun,,,"
san. Upi L.
säv. Pablo de R.
Avatar
Miksalvarez
Setlementti I
 
Viestit: 455
Liittynyt: 27 Elo 2011, 15:55
Paikkakunta: Tanpere

Seuraava

Paluu Ilmoitukset

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa

cron