Mökkicon 2015: joko taas?

Säännöt, foorumin tiedotteet ja Mökkicon suunnittelua.

Re: Mökkicon 2015: joko taas?

ViestiKirjoittaja Blue_Hill » 14 Heinä 2015, 15:39

Mulle elokuussa täysin töiltä tyhjä viikonloppu on 21.8-22.8. Ensin oon riparilla, sitten peli-ilta+konffis ja sit nuorten aikuisten toimintaa. Mutta kun katsoo Visan avaus viestiä niin ko. viikonloppu ei käy Visalle, joten siinä suhteessa tilanne ei juuri muutu. Eli alkakaa katsella sitä elokuun alkua reissuksi ja menette ilman mua koska olen töissäni kiinni.

Ja koska 24.7-26.7 peruuntui, ostin itselleni junaliput ja sovin muuta ko. viikonlopulle. Kaveri muuttaa pysävästi Espanjaan ja pitää läksiäiset tuolloin joten jos nyt tilanne muuttuukin niin menette ilman mua.
In War, Victory.
In Peace, Vigilance.
In Death, Sacrifice.

If the only thing that is good about the game is its license, it's a bad game.
Avatar
Blue_Hill
Hand of the King
 
Viestit: 1031
Liittynyt: 26 Elo 2011, 23:52
Paikkakunta: Kangasala

Re: Mökkicon 2015: joko taas?

ViestiKirjoittaja Visa » 14 Heinä 2015, 19:15

Ollaan 21.8. viikonloppu häämatkalla. Muutenkin elokuu aika sekavaa itselläni, en varmaksi ilmoita itseäni miksikään viikonlopuksi. 8. päivä viikonloppuna olen ainakin reissussa.
If its not broken, youre not innovating.
-Old asuran saying
Visa
Bishop
 
Viestit: 701
Liittynyt: 27 Elo 2011, 16:52
Paikkakunta: Tanpesteri

Re: Mökkicon 2015: joko taas?

ViestiKirjoittaja Jalakanen » 15 Heinä 2015, 22:38

Eipä paniikkia mitään, kattellaan, kattellaan. Elokuuhan on vielä edessä ja monena vuonna se on ollut sään puolesta kesän paras kuukausi. Joten luodaan katseet sinne. Itselläni on alkukuusta reissua, mutta ei muistaakseni viikonloppuna. SItten alkavatkin työt, mikä voi rajoittaa jaksamista. Jos jokin este tulee mulle, muut riehuk--- pelatkoot senkin edestä. :D
Toki niinku toki lähtökohtaisesti toki haasteellista toki niinku toki sitä kautta toki niinku toki enään toki hässäkkä toki.
And something smart here in english. It's in english - not in finnish - so of course it's smart.
Avatar
Jalakanen
Bishop
 
Viestit: 407
Liittynyt: 04 Syys 2011, 11:17
Paikkakunta: Nahkalippis-City

Re: Mökkicon 2015: joko taas?

ViestiKirjoittaja Miksalvarez » 21 Heinä 2015, 17:57

Toverit hyvät, miten väellä on menoja pahamainesena elokuun ensimmäisenä (eli la 1.8) viikonloppuna? Eli tavallaan viikko ensin puhuttua nyt tulevaa viikonloppua eteenpäin. Eli hyvänen aika jo ensi viikolla. Ihan ajatus vain, Antti oli ilmeisen kiinni töissä mutta olisiko millekään ajalle ryöstö mahdollinen ? Porukat on lähdössä matkalle vaan noilla main niin useamman päivän olisi mökki vapaana. Ugh!
"Et sinä tule, viimein sen hyväksyn
mut kuinka yksin yöstäni selviydyn?
Et sinä tule, olkoon se päätös sun
on silti rikki, maailma tänään mun,,,"
san. Upi L.
säv. Pablo de R.
Avatar
Miksalvarez
Setlementti I
 
Viestit: 455
Liittynyt: 27 Elo 2011, 15:55
Paikkakunta: Tanpere

Re: Mökkicon 2015: joko taas?

ViestiKirjoittaja Rosgakori » 21 Heinä 2015, 19:22

Mulle käy tuolla ajalla kyllä kaikki.
Kuva
Avatar
Rosgakori
Atte the Gathering
 
Viestit: 557
Liittynyt: 27 Elo 2011, 01:32
Paikkakunta: Suomen Turku

Re: Mökkicon 2015: joko taas?

ViestiKirjoittaja Blue_Hill » 21 Heinä 2015, 20:50

Miksalvarez kirjoitti:Toverit hyvät, miten väellä on menoja pahamainesena elokuun ensimmäisenä (eli la 1.8) viikonloppuna? Ihan ajatus vain, Antti oli ilmeisen kiinni töissä mutta olisiko millekään ajalle ryöstö mahdollinen ?
Ei onnistu minkään ajan ottaminen, lähden torstaina 30.7 riparille ja tulen sieltä viikon päästä (6.8). Mutta kuten totesin yllä, menkää ihmeessä jos tuo käy isommalle joukolle meikäläisiä. Mä sit järkkään peli-istuntoja ja muuta toisessa ajankohdassa.
In War, Victory.
In Peace, Vigilance.
In Death, Sacrifice.

If the only thing that is good about the game is its license, it's a bad game.
Avatar
Blue_Hill
Hand of the King
 
Viestit: 1031
Liittynyt: 26 Elo 2011, 23:52
Paikkakunta: Kangasala

Re: Mökkicon 2015: joko taas?

ViestiKirjoittaja Jalakanen » 23 Heinä 2015, 18:39

Kyllä mulle käy.
Toki niinku toki lähtökohtaisesti toki haasteellista toki niinku toki sitä kautta toki niinku toki enään toki hässäkkä toki.
And something smart here in english. It's in english - not in finnish - so of course it's smart.
Avatar
Jalakanen
Bishop
 
Viestit: 407
Liittynyt: 04 Syys 2011, 11:17
Paikkakunta: Nahkalippis-City

Re: Mökkicon 2015: joko taas?

ViestiKirjoittaja Pyry » 23 Heinä 2015, 19:24

Mikäpä siinä. Näppärästi ei ole enää keikkaa tuolloin kun lähdin bändistä.
"The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts."
Pyry
Knight
 
Viestit: 184
Liittynyt: 27 Elo 2011, 19:20

Re: Mökkicon 2015: joko taas?

ViestiKirjoittaja Visa » 23 Heinä 2015, 21:54

Muutetaan ens torstaina (muuttoapu kelpaa ;) ) ja perjantai menee varmaan loppusiivousta tehdessä mutta voisin la-su akselilla tulla ainakin päiväkseltään käymään jos olette paikalla.
If its not broken, youre not innovating.
-Old asuran saying
Visa
Bishop
 
Viestit: 701
Liittynyt: 27 Elo 2011, 16:52
Paikkakunta: Tanpesteri

Re: Mökkicon 2015: joko taas?

ViestiKirjoittaja Pyry » 24 Heinä 2015, 16:07

Visa kirjoitti:... (muuttoapu kelpaa ;) ) ...


Älä mua kato
"The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts."
Pyry
Knight
 
Viestit: 184
Liittynyt: 27 Elo 2011, 19:20

Re: Mökkicon 2015: joko taas?

ViestiKirjoittaja Rosgakori » 25 Heinä 2015, 15:20

Mutta siis nyt olisi kuitenkin porukkaa kasassa mökkireissua varten! Eli siis mie, Pyry, Mikot, kenties Juhani ja Ismo ja Visa tulee ainakin käymään. Kyllä tällä porukalla jo jotain saadaan aikaan. Lähdemme tiluksille Perjantaina. Koitan kalastella vielä varmistusta Ismolta ja Juhanilta mutta muuten vaikuttaa hyvältä!
Kuva
Avatar
Rosgakori
Atte the Gathering
 
Viestit: 557
Liittynyt: 27 Elo 2011, 01:32
Paikkakunta: Suomen Turku

Re: Mökkicon 2015: joko taas?

ViestiKirjoittaja Visa » 25 Heinä 2015, 17:10

Jaa muutetaankin jo keskiviikkona saattaa voi olla että pääsen pitemmäksikin aikaa :)
If its not broken, youre not innovating.
-Old asuran saying
Visa
Bishop
 
Viestit: 701
Liittynyt: 27 Elo 2011, 16:52
Paikkakunta: Tanpesteri

Re: Mökkicon 2015: joko taas?

ViestiKirjoittaja Miksalvarez » 26 Heinä 2015, 11:19

Lyökäämme siis reissu lukkoon ! Mieleeni tuli että jos porukka ehtii voisimme siirtyä tiluksille jo torstaina Visan muutonkin tapahtuessa aiemmin (yritän sumplia auton niin pääsen muuttoavuksi). Onhan suomen kesä kauneimmillaan ja silleen

Tarkempi suunnittelu alkakoon.
Mää yritin parhaani
Edit. Lisättäköön että meikäläisen pitää lauantai iltapäivä&ilta pohjustaa omaa muuttoa mutta ei aiheuta suurempia toimenpiteitä, olen vaan pois paikalta
"Et sinä tule, viimein sen hyväksyn
mut kuinka yksin yöstäni selviydyn?
Et sinä tule, olkoon se päätös sun
on silti rikki, maailma tänään mun,,,"
san. Upi L.
säv. Pablo de R.
Avatar
Miksalvarez
Setlementti I
 
Viestit: 455
Liittynyt: 27 Elo 2011, 15:55
Paikkakunta: Tanpere

Re: Mökkicon 2015: joko taas?

ViestiKirjoittaja Rosgakori » 26 Heinä 2015, 17:41

Kyllä Torstaikin käy, ainakin pitäisi käydä. Ismolla on menoa perjantaina, eli hän voinee liittyä joukkoon Lauantaina- mahdollisesti Mikon kyydillä, kun käyt muualla?
Kuva
Avatar
Rosgakori
Atte the Gathering
 
Viestit: 557
Liittynyt: 27 Elo 2011, 01:32
Paikkakunta: Suomen Turku

Re: Mökkicon 2015: joko taas?

ViestiKirjoittaja Visa » 27 Heinä 2015, 12:31

Jos mulla on auto käytössä niin voisin lauantaina tulla sillä ja jos Mikon kyydillä ei Ismo pääse niin Tampereelta siinä tapauksessa voisi jatkokyyti onnistua. Perjantain varmaan käytän muutosta selviytymiseen, tämä on aika urakka. Mistä tätä tavaraa oikein tulee...
If its not broken, youre not innovating.
-Old asuran saying
Visa
Bishop
 
Viestit: 701
Liittynyt: 27 Elo 2011, 16:52
Paikkakunta: Tanpesteri

Re: Mökkicon 2015: joko taas?

ViestiKirjoittaja Viiksu » 27 Heinä 2015, 16:34

Mun täytyy hieman kans selvitellä asioita, mutta ilmoittelen kun tiedän tarkemmin.
Avatar
Viiksu
Knight
 
Viestit: 323
Liittynyt: 27 Elo 2011, 16:45
Paikkakunta: Herwood

Re: Mökkicon 2015: joko taas?

ViestiKirjoittaja Rosgakori » 28 Heinä 2015, 02:48

Suunnittelin tuossa pienen roolipelikokeilun, jonka voisin vetää mökillä. Ei Pathfinderia eikä mitään muutakaan raskasta, vaan uusi systeemi joka ei vaadi minkäänlaista ennakko-kokemusta tai valmistelua pelaajien osalta. Pöytään vaan ja peliä. Valmistautukaa henkisesti!

Myös tuokaa tietooni onko jotain tiettyjä lautapelejä joita haluatte että otan mukaani meidän varastoista?
Kuva
Avatar
Rosgakori
Atte the Gathering
 
Viestit: 557
Liittynyt: 27 Elo 2011, 01:32
Paikkakunta: Suomen Turku

Re: Mökkicon 2015: joko taas?

ViestiKirjoittaja Miksalvarez » 28 Heinä 2015, 11:07

Lautapelejä joita itse otan : Catan, Dominion, resistance, agricola! Ynnä muita pienempiä kuten Dalmuti
Toivon näkeväni Eclipseä, Betrayal on the House on the Hilliä, Chez geek, gloom jne.
Voin vetää Dragon age - setin koko porukalle jos herroja kiinnostaa! Tehdään nopeat ( tai vaikka perusteelliset) hahmot ja pelataan !
"Et sinä tule, viimein sen hyväksyn
mut kuinka yksin yöstäni selviydyn?
Et sinä tule, olkoon se päätös sun
on silti rikki, maailma tänään mun,,,"
san. Upi L.
säv. Pablo de R.
Avatar
Miksalvarez
Setlementti I
 
Viestit: 455
Liittynyt: 27 Elo 2011, 15:55
Paikkakunta: Tanpere

Re: Mökkicon 2015: joko taas?

ViestiKirjoittaja Blue_Hill » 29 Heinä 2015, 16:42

Oikein hyvää MökkiConia kaikille, jotka Sahalahdelle huomisesta eteenpäin päätyvät. ^^ Viettäkää antoisa viikonloppu ja muistakaa testailla uusia pelejä, ei aina vain tutuilla ja turvallisilla.

Itse starttailen leirielämään jo tänään muutaman tunnin päästä, leiriläiset saapuvat paikalle vasta huomenna.

PS. Vaadin live-päivityksiä peleistä sekä kuvia, ei tästä viikonlopusta pois Sahalahdelta muuten selviä. :P
In War, Victory.
In Peace, Vigilance.
In Death, Sacrifice.

If the only thing that is good about the game is its license, it's a bad game.
Avatar
Blue_Hill
Hand of the King
 
Viestit: 1031
Liittynyt: 26 Elo 2011, 23:52
Paikkakunta: Kangasala

Re: Mökkicon 2015: joko taas?

ViestiKirjoittaja Pyry » 30 Heinä 2015, 01:25

Jou dudes, eiku Hiiohoi!

Meikämanne tulee Ismon kanssa perjantai yönä. Olkaa varuillanne.
"The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts."
Pyry
Knight
 
Viestit: 184
Liittynyt: 27 Elo 2011, 19:20

EdellinenSeuraava

Paluu Ilmoitukset

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa

cron