Käärmeen Kallo: Yleiset

Keskustelut roolipeleistä ja pelatuista peleistä

Käärmeen Kallo: Yleiset

ViestiKirjoittaja Miksalvarez » 03 Helmi 2016, 12:35

Eli uutta PF-kamppista kehiin, VanhollisHämeenkyrö lienee ensimmäinen porukka joka lähtee tätä viidakkohumppaa taklaamaan. Tämä on yleinen/suunnittelu ketju. To-be-pelaajat pitäkää nokkanne ulkopuolella spoilereiden vuoksi!

Ehdotan että pidettäisiin aloittelu-istunto 7.2 missä katsottaisiin vähän tarkemmin tätä kamppista, aloitusta, aikataulutusta jne. ja muutakin yleistä palaveria liittyen näihin ja edellisiin (+tuleviin) rope-touhuihin.

Hahmonluonti:
-20 pisteen ostolla statit.
-Perus Saamattomien HP-generointi
-Core kirjan rodut käytössä
-Kirjoista crb, apg, ultimatet, advanced class guide (sekä muu Paizon official materiaali neuvoteltavissa)
-2 traittia, yksi SS pelaajanoppaasta ja yksi muualta
-Alkuraha hahmoluokalle tyypillinen keskiverto summa (esim Cleric 140gp, Fighter 175gp jne.) Ei taikaesineitä tällä summalla.

Kampanjan omia sääntöjä
- Taistelukikat eivät automaattisesti tarjoa tilaisuushyökkäystä, vain jos epäonnistut. Improved-fiitit poistavat myös tämän tilaisuushyökkäyksen (ja antavat totta kai +2). - improved trip/disarm/feint/dirty trick/steal/reposition eivät tarvitse Combat Expertise-fiittiä. Samoin improved bull rush/overrun/sunder/drag eivät tarvitse Power Attack-fiittiä. Molempia tarvitaan kuitenkin, jos haluaa ottaa ko. temppufiittien Greater-versioita.
- Kampanjan voimataso ei huitele samoissa sfääreissä kuin ne mihin on viimeaikoina totuttu *köh mythic köh*. Toisaalta, kirjoitettuna se vie hahmot aina tasolle 17 asti. Nämä asiat mielessä pitäen suosittelen hahmoille monipuolista osaamista joka ei painotu pelkästään taisteluun, kuitenkaan (tietenkään) sitä täysin ohittamatta. Kampanjassa on myös mahdollisuuksia saada ylimääräisiä "booneja" monella rintamalla ja nämä toivottavasti kannustavat hahmokehityksessä monipuolisuuteen antamalla varaa ei-optimoiduimpiin mutta tyylikkäisiin ratkaisuihin esimerkiksi feattien ja class-ominaisuuksien kanssa.
- Perinteiset sanat; kaiken kanssa ei tarvitse tapella, ja joskus voi tulla kuokkaan. Pyrin mahdollisuuksien (ja hahmojen kykyjen/toiveiden) mukaan mahdollistamaan monipuolista ongelmanratkaisua
- Myös huomiona: Kampanjan luonteeseen kuuluu oleellisesti uuden etsiminen ja tutkiminen (monessakin mittakaavassa) joten hahmolla jonkinlainen mielipide/kiinnostus/vastustus tähän on suositeltavaa.

Taustoista: Hahmokehitykselle hyvä jättää sijaa, mutta tietenkin hahmo on jostain kotoisinkin. Alla on muutama kysymys avuksi hahmon taustoitukseen ja ne riittävät jos sen kummempaa taustaa ei halua kirjoittaa. Toivon kaikkien vastaavan ainakin "pakollisten" alla oleviin muutamaan, muut ovat sitten "jos huvittaa" materiaalia. Lähettäkää vaikkapa YV:llä meikäläiselle ainakin ensin aluksi. Jos pienen stoorin haluaa väsätä hahmostaan, sekin on tietenkin sallittua. Normi setti siis.

Muutamia kysymyksiä hahmoon liittyen (lue pohjalle Serpent's Skullin Player's Guide, löytyy ilmaiseksi mm. Paizon nettisivuilta).

Missä ja Miksi hahmosi on tullut Jeniveren kyytiin ? mm Kampanja traitti pohjaa tähän. Jenivere (kauppalaiva) reissaa noin neljän kuukauden matkan suuntaansa lähtien Varisian Magnimarista - Kintargo, Pezzack, Corentyn (Cheliax), Ilizmagorti (Mediogaltin saari), Ollo, Quent, Turmasatama (Kahleet), Verilahti, Senghor (Mwangi) ja määränpäänä Sargavan Eleder. Eli hahmosi on tullut kyytiin jossain kohtaa ennen määränpäätä :mrgreen:

Yleisiä kysymyksiä hahmosta:

"Pakolliset"

Mikä tunne(tila) kuvaa hahmoasi?

Mitä tunnetilaa hahmosi aiheuttaa muissa? Onko tämä erilaista ystävien ja vihamiesten välillä?

Mitä hahmosi tarvitsee eniten? (jos tällä olisi jo kaikki, miksi lähteä seikkailemaan?)

Hahmosi tavoite elämässä?

Miten hahmosi uskoo, että tämä tavoite saavutetaan?

Mikä on hahmosi toteemieläin?

Tausta:

Mistä hahmosi on kotoisin?

Milloin/miten hahmosi "kasvoi aikuiseksi" (alkoi huolehtia itsestään)

Mitä arvoja hahmollasi on? (mitä pitää pyhänä, mikä taas on täysin luonteenvastaista)

Miten hahmosi pukeutuu ja miltä näyttää?

Mitkä ovat hahmosi suosimia keinoja saavuttaa haluamansa (raha, neuvottelu, väkivalta, pakeneminen jne)

Yksityiskohtia:

Mitkä ovat hahmosi henkilökohtaiset "maut", siis mistä hahmosi pitää vain siksi että se on hänelle tärkeää/mukavaa/miellyttävää

Mitkä ovat hahmosi tärkeimmät mielipiteet?

Missä menee hahmosi mukavuusvyöhykkeen rajat?

Mitkä ovat hahmosi odottamattomia luonteenpiirteitä? (asioita jotka eivät ole tavanomaisia hänen sukupuolelleen/iälleen/sosiaaliselle statukselleen/jne)

Pelaajalle:

Millaiseen seikkailuun hahmosi kuuluu? (millaisia teemoja/konflikteja/tapahtumapaikkoja haluaisit nähdä)

Millaisen roolin hahmosi täyttää? (temaattinen, millaisia taitoja tällä on, entäpä taistelussa?)

Mitä muiden pelaajien tulisi tietää hahmostasi?

Jos hahmosi kuolee, miten haluaisit sen tapahtuvan?



Kiitos mielenkiinnosta, katsotaan miten homma lähtee etenemään!
"Et sinä tule, viimein sen hyväksyn
mut kuinka yksin yöstäni selviydyn?
Et sinä tule, olkoon se päätös sun
on silti rikki, maailma tänään mun,,,"
san. Upi L.
säv. Pablo de R.
Avatar
Miksalvarez
Setlementti I
 
Viestit: 455
Liittynyt: 27 Elo 2011, 15:55
Paikkakunta: Tanpere

Re: Käärmeen Kallo: Yleiset

ViestiKirjoittaja Blue_Hill » 08 Helmi 2016, 22:18

Arhys Martis

”Palvele, tottele, suojele”. Nuo sanat iskostettiin mieleeni jo nuorena, asuessani Corentynin satamakaupungissa, Cheliaxinin laivaston kotisatamassa, jonka suurin nähtävyys on Arodenin Kaari. Nimeni on Arhys Martis ja olen tällä hetkellä matkalla kauaksi kotoani, tehtävänäni palvella, totella ja suojella Dorian Croshaw II:sta hänen matkallaan Sargavan siirtokuntaan ja siitä eteenpäin.

Synnyin Martisin perheeseen 30 vuotta sitten. Martisit ovat palvelleet Croshawien perhettä pidempään kuin nykyinen Cheliax jaksaa muistaa, jo ennen Arodenin kuolemaan ja maamme ajatumista kaaoksen kautta Thrunen huoneen hallintaan. Croshawit kumarsivat Thrunelle, joten samalla Martisit kumarsivat palveltaviensa mukana. Eipä sillä, että tämä olisi vaikuttanut Martisien asemaan, he pysyivät edelleen Croshawien tovereina ja pitivät vanhat jumalansa Cheliaxinin muuten joutuessa Asmodeuksen vallan alle. Pitkään näytti siltä, että Krakenit oli nujerrettu ja Cheliaxianin laivaston ykköskomentajat oli alistettu, nöyryytetty kalmareiksi.

Kuitenkin isäni tiesi paremmin. Hän ja Iso-Ben Boijar saivat Roose Croshawin pojan, Dorian II:n unelmoimaan vanhoista kunnian ajoista, innottaen häntä olemaan erilainen kuin isänsä ja tulemaan Krakeniksi, palauttamaan Croshawien kunnian, sen kunnian jonka Roose oli menettänyt kumartaessaan Thrunelle. Upotettuaan tämän ajatuksen Dorianiin, isäni ja Iso-Ben tiesivät, etteivät voisi seurata, valvoa ja suojella uuden Krakenin nousua, joten he tarvitsivat luotettavan miehen Krakenin rinnalle. He tarvitsivat minut.

Kerran isäni vei minut seuraamaan Iso-Benin johtamaa miekkailuharjoitusta. Keskellä ”Kalmarin Palatsin” sisäpihaa seisoi itseäni nuorempi poika, joka oli puettu levypanssariin päästä nilkkoihin. Kädessään hänellä oli raskas kilpi ja miekka ja hänet oli ympäröinyt joukko poikia puumiekoin. Panssaroitu poika joutui puolustautumaan heidän iskuiltaan, Iso-Benin käskystä he hyökkäsivät vuorotellen pojan kimppuun. Isäni laski kätensä olkapäälleni sanoen:
”Arhys, tuo haarniskoitu poika on Kraken, joka tulee vielä hallitsemaan meriä. Sinä tulet seisomaan hänen lippulaivansa kannella, hänen rinnallaan mutta vain jos hän pysyy hengissä. Hänen sisaruksistaan ei ole palauttamaan Krakenien kunniaa mutta Dorian on toisenlaisesta puusta veistetty. Sinun tulee palvella, totella ja suojella häntä tulevina vuosina. Palvele. Totettele. Suojelle. Ymmärräthän Arhys? Sitä me Martisit ovat tehneet jo sukupolvien ajan ja Dorianista tulee kerran Croshawien huoneen pää ja sinä olet hänen oikea kätensä.”

”Mene nyt ja seiso hänen rinnallaan, tuli eteenne sitten voitto tai tappio.”

Siitä päivästä asti olen kehittänyt itseäni, jotta olisin kelvollinen seisomaan Dorian Croshawin rinnalle kuten isäni oli pyytänyt. Olen kehittänyt taitoja, joilla voin toteuttaa noita kolmea käskyä, jotka isäni minulle antoi: taitoja palvella, totella ja suojella. Dorianin kanssa olemme harjoittaneet taistelutaitojamme Iso-Benin alaisuudessa jotta täydennämme toisiamme taistelusa. Dorianin kantaa kilpeä ja panssaria suojatakseen itseään, minä kannan raskasta miekkaa suojellakseni häntä. Vuosien aikana suhteemme on kasvanut veljelliseksi. Emme ole niinkään isäntä ja palvelija, vaan Kraken ja Krakenin oikea käsi. Olemme kokeneet Corentynissä muutamia seikkailuja, olemme nauraneet yhdessä, kokeneet humalan ja humalaa seuranneen krapulan. Olemme nähneet talven joka jäädyttää meren, voittaneet kimppuumme käyneet kerjäläiset ja mitelleet voimiamme keskenämme. Silti aina mielessäni ovat ne kolme sanaa, jotka opin nähdessäni Dorianin seisomassa Palatsin pihalla.

Tämän hetkisen matkamme suunnittelu alkoi noin puoli vuotta sitten. Dorian oli varma, että vanhassa Cheliaxianin siirtokunnassa voisi rikastua nopeasti, niin nopeasti, että pian Croshawit voisivat muuttaa takaisin Krakenien Niemelle. Hän oli löytänyt kartan joka kuvasi siirtokuntaa ja saatoin nähdä pilkahduksen unelmasta hänen silmissään. Sargava kuulemma kätkee viidakkoihinsa lukemattomia aarteita, jollaisista saattaa vain unelmoida. Jos Dorian saisi nämä aarteet, olisi hänellä varallisuutta sukunsa kunnian palauttamiseksi. Vain etäisyys siirtokuntaan oli ongelma. Sain kuitenkin kuulla, että kauppalaiva Jenivere oli saapumassa Corentyniin, laivan päämäärä oli juuri Sargava. Tämä ei voinut olla sattumaa, päättelimme ja keräsimme rahamme, teimme hankinnat ja Jeniveren saapuessa Corentyniin hyppäsimme sen kyytiin, suuntana eksoottisin maa jonka saatoin kuvitella.

Jeniverellä olen yrittänyt kerätä tietoa Sargavasta ja Garundin mantereesta, en halua johdattaa Doriani täysin tuntemattomaan viidakkoon. Olen mittaillut Jeniveren miehistöä ja matkustajia, koittaen löytää sellasia jotka ovat matkalla Sargavaan ja jakavat kiinnostuksemme tutkia siirtokuntaa. Matka paljastanee heistä ne joilta voi olettaa taitoja joita tarvitsemme.

--

Hahmosi tavoite elämässä?
Pysyä Dorianin rinnalla ja siten löytää oma paikkansa.

Miten hahmosi uskoo, että tämä tavoite saavutetaan?
Palvele. Tottele. Suojele. Yksinkertaisia sanoja yksinkertaiselle miehelle.

Mikä on hahmosi toteemieläin?
Koira, luotettava ja lojaali.

Miten hahmosi pukeutuu ja miltä näyttää?
Arhys pukeutuu käytännön läheisesti, usein haarniskaan ja nuttuun. Viittaa ei ole, koska vain typerys käyttää 2-käden miekkaa ja viittaa. Arhysin hiukset ovat lyhyet ja vaaleat, Cheliaxin tapaan parta kasvaa jonkin verran mutta se ei ole hoidettu tai tarkasti muotoiltu kuten aatelistolla. Ylipäätään Arhysista näkyy, että hän on korkeampaa työläisluokkaa.

Mitkä ovat hahmosi henkilökohtaiset "maut", siis mistä hahmosi pitää vain siksi että se on hänelle tärkeää/mukavaa/miellyttävää.
Erämaassa vietetty aika puhuttelee Arhysia aina. Vaikka kaupungeissa ei ole mitään vikaa, on riistanhoitajan pojalla aina ollut riittävästi aikaa vietettäväksi metsissä ja tasangoilla.
Myös alkoholi ja naisseura ovat sellaisia paheita tai ”makuja”, joita Arhys arvostaa. Rankka työ vaatii vastapainoksi myös hupia. Tämä puoli tulee esille vain harvoin, jos kolmen sanan tehtävä on hoidettu asiallisesti ja vapaailta on näin ansaittu.
In War, Victory.
In Peace, Vigilance.
In Death, Sacrifice.

If the only thing that is good about the game is its license, it's a bad game.
Avatar
Blue_Hill
Hand of the King
 
Viestit: 1031
Liittynyt: 26 Elo 2011, 23:52
Paikkakunta: Kangasala

Re: Käärmeen Kallo: Yleiset

ViestiKirjoittaja Miksalvarez » 08 Helmi 2016, 22:43

Kiitoksia Bluelle ^^ Muutkin voivat laittaa "avointa tietoa" tänne hahmoistaan.

Pari lisäystä kampanjan Talon Sääntöihin:

1) Joka hahmo, jolla on prerequisitet kunnossa, saa bonus feattina Power Attackin (+1 BAB STR 13), Deadly Aimin (+1 BAB DEX 13) ja Combat Expertisen (+1 BAB INT 13). Toimii myös jälkikäteen esimerkiksi stat-nousun yhteydessä. Pätee myös NPC:iden kanssa. Peruste: Joka hahmo, joka on kyvykäs, osaa taistella fiksusti tai rajusti, ja ampua tähdäten tarkasti.

2) Vital Strike on vain yksi feat, joka sisällyttää itseensä sen jatkofeatit silloin, kun niiden prerequisitet saavutetaan. Esimerkiksi Soturi ottaa 6. tason Bonus Featinaan Vital Striken. Saavuttaessaan tason 11 (ja BAB +11 joka on prerequisite) hän saa automaattisesti käyttöönsä Improved Vital Striken. Pätee myös Greater Vital Strikeen BAB +16 kohdalla, luonnollisesti.
"Et sinä tule, viimein sen hyväksyn
mut kuinka yksin yöstäni selviydyn?
Et sinä tule, olkoon se päätös sun
on silti rikki, maailma tänään mun,,,"
san. Upi L.
säv. Pablo de R.
Avatar
Miksalvarez
Setlementti I
 
Viestit: 455
Liittynyt: 27 Elo 2011, 15:55
Paikkakunta: Tanpere

Re: Käärmeen Kallo: Yleiset

ViestiKirjoittaja Rosgakori » 09 Helmi 2016, 16:22

ser Dorian Croshaw II

MUSSIIKIA!

Suolainen tuuli puhaltaa kasvoilleni, aallot pärskähtävät laivan keulaa vasten ja Jeniveren rakenteet narahtelevat jalkojeni alla. Aurinko valaisee edelläni hohtavan ulapan ja hymyilen. Laiva on minulle luonnollinen ympäristö, olenhan Croshaw.

Croshawit ovat vaeltaneet meriä aina. Baelor Croshaw oli merirosvo, joka 300 vuotta sitten pelasti Cheliaxin kuninkaan merihädästä. Kiitollinen kuningas palkitsi hänet tittelillä, ja hänestä tuli Cheliaxin kreivi. Hän rakensi palatsin Krakenniemeen, ja täältä käsin Croshawit hallitsivat Arcadianmerta Cheliaxin nimissä. Mutta ajat muuttuvat. Kun Thrunet nousivat valtaan, oli isoisäni Magellan epäsuosiossa tämän oltua pitkään puolueeton ja tämä johti suvun julkiseen häpäisyyn, laivaston ulosottoon ja köyhyyteen. Meidät alistettiin kalmareiksi.

Olemme olleet merellä nyt 20 päivää. Matka alkaa olla päätöksessä, ja Sargava lähestyy. Alkumatkasta muistan olleeni innoissani, kuten olin kun ensimmäisen kerran puin haarniskan pääleni ja ottelin Martisin nuoren pojan kanssa harjoitusmiekoilla. Mutta nyt...innostuneisuus on kadonnut. Sen tilalle on tullut huoli ja pelko. Mitä Mwangin sumuisissa sademetsissä odottaa? Alkukantaisia pakanoita jotka eivät ymmärrä olevansa edistyksen tiellä? Villipetoja joita kukaan ei ole aiemmin nähnyt? Vai onko Mwangin kultakaupungit pelkkää satua, vain valehtelijoiden viinanhuuruisia valheita? Olen satsannut kaiken tähän matkaan. Olen sukuni viimeinen aito vesa. En saa epäonnistua.

Kun täytin 13 vuotta, otti sukuni vanha asemestari Boijar minut koulutukseensa. Miekkailua, ratsastusta, kilven käyttöä ja kuntotreenejä. Paljon kuntotreenejä. Minun piti opetella juoksemaan täydessä haarniskassa, kantamaan kilpeä kädessäni laskematta sitä hetkeksikään ja uimaan nahkahaarniska päälläni jäätävässä vedessä. Minun pitäisi olla kuin Croshawit kautta aikojen- väsymätön, voittamaton ja periksiantamaton. Arhys Martis oli usein vastustajani, ja myöhemmin toverini. Hän oli vahvempi kuin minä, kuin nuori härkä. Mutta treenaus teki tehtävänsä. Kestin jokaisen iskun. Boijar kertoi minulle sotatarinoita sukuni kunnian päiviltä, vei minut katsomaan Krakeninniemen palatsia. Sieltä hän löysi vanhan lipun, jossa seisoo suvun vanha merkki, Kraken.

Näin sen. Poistuimme Kuumemereltä, ja näin sen. Viidakko, suunnaton ja vihreä. Lintujen huutoa, apinoiden kirkumista, tuulen suhinaa suunnattomien vihreiden puiden lomasta. Se sai niskakarvani nousemaan pystyyn. Jokin alkuakantainen voima puhutteli minua ja muita matkustajia, sen näki heidän kasvoiltaan. Mutta se ei muuta mitään. Mwangin kulta on minun. Sitten palaan takaisin Cheliaxiin, palautan Krakenniemen palatsin entisaikojen loistoon ja nostan sukuni takaisin entisaikojen kunniaan ja nimi Dorian Croshaw tullaan muistamaan ikuisesti. Kraken ei päästä irti saalistaan koskaan.

Pelkää Otettamme.


Dorian on 27-vuotias Cheliaxilainen. Hänen tukkansa on lyhyt ja siistitty, parta ja viikset on öljytty. Hänellä on kotkan nenä, terävä katse ja harmaat silmät. Dorian on hyväkuntoinen, pitkä ja ryhdikäs, seisten selkä suorana. Dorian pukeutuu Jeniverellä hienoon nahkahaarniskaan ja armeijan pussihousuihin. Hänellä on vain yksi koru- mustasta onyksista tehty Krakensormus, suvun sinetti. Kun Dorian ennakoi taistelun olevan tulossa, hän pukee ritarin haarniskansa ja krakenkypäränsä päähän. Hän kantaa aina- AINA kupeillaan sapeliaan ja yhtä tikaria. Kilpi on osa haarniskaa, ja sitäkin komistaa krakensymboli. Dorianilla on myös usein mukana hänen sukunsa lippu, musta kangas jossa on krakenin symboli. Dorian ei ole uskovaista sorttia, joskin ei avoimesti pilkkaa tai halveksi toisten uskonnollisia taipumuksia.
Kuva
Avatar
Rosgakori
Atte the Gathering
 
Viestit: 557
Liittynyt: 27 Elo 2011, 01:32
Paikkakunta: Suomen Turku

Re: Käärmeen Kallo: Yleiset

ViestiKirjoittaja Miksalvarez » 21 Helmi 2016, 11:47

Loottia:

Grogiset Kyyneleet
8 pulloa Ilizmagortilaista viiniä, ainakin kolme tyhjennetty / rikottu vedenkeruuta varten ja Aerys on juonut yhden?

Jenivere

Ametrinella olevassa arkussa
Pari merikarttaa; toinen Garundin länsirannikolta, toinen Epätoivon Lahdelta.
Pullo fiiniä brandya
Tummapuinen Jenivere lasipullossa
350gp rahapussissa

Taikajuomia:
4x cure light wounds
1x cure moderate wounds
4x lesser restoration
1x remove disease
1x water breathing
1x water walking

Leirinrakennustarpeita
vinssi
kolme isoa kangaspakkaa
kaksi kalaverkkoa
kiipeilykoukku
kaksi lyhtyä
12 lyhtyöljypulloa
150 jalkaa hamppuköyttä
5 lapiota

Kapteeni Kovackin lokikirja

Lisäksi Jask antoi teille 2x cure light wounds juomaa.
Viimeksi muokannut Miksalvarez päivämäärä 21 Helmi 2016, 11:57, muokattu yhteensä 1 kerran
"Et sinä tule, viimein sen hyväksyn
mut kuinka yksin yöstäni selviydyn?
Et sinä tule, olkoon se päätös sun
on silti rikki, maailma tänään mun,,,"
san. Upi L.
säv. Pablo de R.
Avatar
Miksalvarez
Setlementti I
 
Viestit: 455
Liittynyt: 27 Elo 2011, 15:55
Paikkakunta: Tanpere

Re: Käärmeen Kallo: Yleiset

ViestiKirjoittaja Miksalvarez » 21 Helmi 2016, 11:56

Leiristä: Paikka nukkua turvallisesti edes hieman suojassa villieläimiltä ja vaaroilta on jo paljon. Lisäksi kukin hahmo voi halutessaan ottaa "päivätyökseen" roolin leirissä, joista saa seuraavia bonuksia. Bonukset stakkaavat, eli on mahdollista esim laskea sairastumisen mahdollisuus (leirissä) nollaan. Listaan myös NPC:t jotka voivat osallistua

Puolustaja: Asettaa ansoja, paaluttaa leirin ympäristöä, varmistaa leirin turvallisuutta. Kun leiriin hyökätään ensimmäisen kerran päivässä joka puolustajaa kohti aiheutuu vahinkoa viholliseen. Ehkä taistelua ei edes tarvita? ISHIROU

Viihdyttäjä: Auttaa nostamaan toiveita hengissäselviytymisestä ja pelastumisesta. Antaa NPC:ille bonusta Will-saveihin joita he yrittävät pitääkseen moraaliaan. GELIK

Vartija: Partioi leirin ulkoreunalla ja yrittää huomata vaaran ennen kuin sitä ilmenee. Laskee mahdollisuutta leiriin hyökkäykseen. ISHIROU

Metsästäjä: Etsii, keräilee ja metsästää vettä ja ruokaa. Päivän työllä ruokkii kahdeksan henkeä. JASK

Lääkintämies: Huolehtii hygieniasta, hoitaa haavoja, juottaa lämmintä viiniä jne. Nostaa yöllä parantuvia kestopisteitä kahdella ja laskee mahdollisuutta sairastua. JASK, GELIK
"Et sinä tule, viimein sen hyväksyn
mut kuinka yksin yöstäni selviydyn?
Et sinä tule, olkoon se päätös sun
on silti rikki, maailma tänään mun,,,"
san. Upi L.
säv. Pablo de R.
Avatar
Miksalvarez
Setlementti I
 
Viestit: 455
Liittynyt: 27 Elo 2011, 15:55
Paikkakunta: Tanpere

Re: Käärmeen Kallo: Yleiset

ViestiKirjoittaja Miksalvarez » 24 Helmi 2016, 12:35

Viime pelikerralla löysitte hieman loottia;

Kyynokkosmarjoja tusina kourallista, herkullisia, lisäksi kourallisen syöminen antaa +4 bonuksen sairauksia vastaan tapahtuviin vastustusheittoihin.

Kultainen Jousi

mwk Piikkiketju
Raskas nuija
Lyhytjousi + 13 nuolta
Aamuntähti

lisäksi laatikkokaupalla rikkinäisiä aseita (jotka jäivät hylkyyn)
"Et sinä tule, viimein sen hyväksyn
mut kuinka yksin yöstäni selviydyn?
Et sinä tule, olkoon se päätös sun
on silti rikki, maailma tänään mun,,,"
san. Upi L.
säv. Pablo de R.
Avatar
Miksalvarez
Setlementti I
 
Viestit: 455
Liittynyt: 27 Elo 2011, 15:55
Paikkakunta: Tanpere

Re: Käärmeen Kallo: Yleiset

ViestiKirjoittaja Miksalvarez » 20 Maalis 2016, 18:40

Ishiroun (kirottu?) aarre:

Hieno veden- ja ilmankestävä meriarkku, sittemmin tärvelty
3500 kuparipalaa, 2000 hopeapalaa, 1000 kultapalaa, 50 platinapalaa
Silkkipussi ametisteja n. 500gp edestä
Kuusi aatelisen pukua (korkealaatuista kangasta, hienoa korukiveä ja kuvio-ompeletta) n. 75gp kappale
Kylmärautainen tähtiveitsi jossa timantti ponnessa. Ametrine?
+1 Tummapuinen buckler Ametrine?
Vedenpitävä mithral loitsukäärökotelo (500gp) jossa Raise Dead - käärö Jask
"Et sinä tule, viimein sen hyväksyn
mut kuinka yksin yöstäni selviydyn?
Et sinä tule, olkoon se päätös sun
on silti rikki, maailma tänään mun,,,"
san. Upi L.
säv. Pablo de R.
Avatar
Miksalvarez
Setlementti I
 
Viestit: 455
Liittynyt: 27 Elo 2011, 15:55
Paikkakunta: Tanpere

Re: Käärmeen Kallo: Yleiset

ViestiKirjoittaja Miksalvarez » 28 Maalis 2016, 17:46

Loottia, loottia!

Kannibaalikylä Majakan juurella
Malikadnan Vampyyrin Kosketuksen varpu (5 latausta)
Klorakin +1 sapeli Dorian
Klorakin punahelmikaulakoru (ei taiallinen, mutta arvoa on n. 500gp)

Punaisen vuoren pirun luola
Hieno vaskinen sekstantti
Mithralinen käsikoukku (pidettäväksi käden tilalla)
+1 Buckleri, kallo ja sääriluut kuvioinnilla
Rahaa kolikkokaupalla (246 sp, 234 gp, 13 pp)
Tilava nuoliviini jossa
20 normaalia nuolta, 9 kylmärautaista nuolta, 7 +1 nuolta (1 ammuttu), 2 +2 nuolta, aberration surmanuoli ja salamakeihäs
+3 voimalla mwk komposiittijousi

Temppelistä:

Sielusidotut nuket
2x Kookasta rubiinia, joissa sidottuna kidutettu sielu

Salainen liukuovi (jonka avaaminen langetti kirouksen Arhyksen ylle)
Kääröjä; Divination ja Restoration
Yksi kortti Deck of Illusionista
Totuuden kynttilä
Meditointisuitsuke

Yarzothin tavaroita jotka jäivät tältä jälkeen

Mielensuojelusormus (Ring of Mind Shielding)
Vedenpitävä loitsukäärötuubi jossa; water breathing, comprehend languages, cure moderate wounds, find traps, lesser restoration (2), remove disease
"Et sinä tule, viimein sen hyväksyn
mut kuinka yksin yöstäni selviydyn?
Et sinä tule, olkoon se päätös sun
on silti rikki, maailma tänään mun,,,"
san. Upi L.
säv. Pablo de R.
Avatar
Miksalvarez
Setlementti I
 
Viestit: 455
Liittynyt: 27 Elo 2011, 15:55
Paikkakunta: Tanpere

Re: Käärmeen Kallo: Yleiset

ViestiKirjoittaja Blue_Hill » 02 Huhti 2016, 01:17

Miksalvarez kirjoitti:Taikajuomia:
4x lesser restoration
1x remove disease
1x water walking

Nämä taikajuomat on mun mielestä vielä juomatta. Kevyitä palautuksia tuli lisää noidan mökistä joten siksi on yhä 4 jäljellä vaikka ollaankin niitä juotu.

Miksalvarez kirjoitti:Pari merikarttaa; toinen Garundin länsirannikolta, toinen Epätoivon Lahdelta.
Pullo fiiniä brandya
Tummapuinen Jenivere lasipullossa
350gp rahapussissa

Bandyt alkaa olla lopussa, muut tallessa.

Miksalvarez kirjoitti:mwk Piikkiketju
Raskas nuija
Lyhytjousi + 13 nuolta
Aamuntähti

Raskas nuija leirissä, aamuntähti Arhysilla ja lyhyt jousi Ametrinella.

Miksalvarez kirjoitti:Hieno veden- ja ilmankestävä meriarkku, sittemmin tärvelty
3500 kuparipalaa, 2000 hopeapalaa, 1000 kultapalaa, 50 platinapalaa
Silkkipussi ametisteja n. 500gp edestä Myydään
Kuusi aatelisen pukua (korkealaatuista kangasta, hienoa korukiveä ja kuvio-ompeletta) n. 75gp kappale Myydään
Kylmärautainen tähtiveitsi jossa timantti ponnessa.
+1 Tummapuinen buckler Myydään
Vedenpitävä mithral loitsukäärökotelo (500gp) jossa Raise Dead - käärö

Rahat tallessa, odottavat jakoa sivistyksen parissa. Veitsi Ametrinella, pikkukilpi leirissä. Käärökotelo sisältöineen Jaskilla.

Miksalvarez kirjoitti:Malikadnan Vampyyrin Kosketuksen varpu (5 latausta) Myydään
Klorakin +1 sapeli
Klorakin punahelmikaulakoru (ei taiallinen, mutta arvoa on n. 500gp) Myydään

Sapeli Dorianialla, kaulakoru mukana aarreläjässä.

Miksalvarez kirjoitti:Hieno vaskinen sekstantti
Mithralinen käsikoukku (pidettäväksi käden tilalla) Myydään
+1 Buckleri, kallo ja sääriluut kuvioinnilla Myydään
Rahaa kolikkokaupalla (246 sp, 234 gp, 13 pp)
Tilava nuoliviini jossa
20 normaalia nuolta, 9 kylmärautaista nuolta, 7 +1 nuolta (1 ammuttu), 2 +2 nuolta, aberration surmanuoli ja salamakeihäs
+3 voimalla mwk komposiittijousi

Jousi, nuolet ja keihäs Arhysilla kannossa mutta voidaan noita jakaa tasan ampujien kanssa. Käsikoukku ja kilpi menee varmaan aarrekasaan.

Miksalvarez kirjoitti:2x Kookasta rubiinia, joissa sidottuna kidutettu sielu Myydään, kunhan sielut on vapautettu (uskoisin Ametrinen ainakin tätä haluavan)

Kääröjä; Divination ja Restoration
Yksi kortti Deck of Illusionista
Totuuden kynttilä
Meditointisuitsuke Myydään

Mielensuojelusormus (Ring of Mind Shielding) Myydään
Vedenpitävä loitsukäärötuubi jossa; water breathing, comprehend languages, cure moderate wounds, find traps, lesser restoration (2), remove disease

Rubiinit mukana, taikakääröt veden pitävässä tuubissa matkalla kohti Jaskia ja sivistystä. Totuuskynttilä ja taikakortti varmaan pidetään mukana koska hupivalue. Suitsuke ja sormus varmaan myydään kun voidaan ellei sit joku koe tarvitsevansa.

Teen näistä vähän laskutoimitusta ennen seuraavaa pelikertaa. Kommentoikaa muutkin hieman aarteista.

Edit:
Puhdasta rahaa: 3500 kuparia, 2246 hopeaa, 1584 kultaa, 63 platinaa
Jalokivet, korut, vaatteet: 950 kultaa (plus sielukivet kunhan sielut on vapautettu)
Taikaesineet: 3851 kultarahaa (7851 kultaa jos mielensuojasormus myydään)

Yhteensä siis: 3500 kuparia, 2246 hopeaa, 6385 kultarahaaa (tai 10 385), 63 platinaa
In War, Victory.
In Peace, Vigilance.
In Death, Sacrifice.

If the only thing that is good about the game is its license, it's a bad game.
Avatar
Blue_Hill
Hand of the King
 
Viestit: 1031
Liittynyt: 26 Elo 2011, 23:52
Paikkakunta: Kangasala

Re: Käärmeen Kallo: Yleiset

ViestiKirjoittaja Rosgakori » 05 Huhti 2016, 00:11

Muuten aikalailla samaa mieltä, mutta Mielensuojasormus kiinnostaisi Doriania kyllä, ihan vaan koska haluaa aseistautua mieliähallitsevaa Käärmeihmistä vastaan kaikin keinoin. Rahat varmaan jaetaan maissa ehkä kaikkien kesken, tai uskoisin että tämä nousee puheen aiheeksi pelikerralla?

Also:

3000 post

Go me!

BlueEdit: 3000. viesti foorumille
Kuva
Avatar
Rosgakori
Atte the Gathering
 
Viestit: 557
Liittynyt: 27 Elo 2011, 01:32
Paikkakunta: Suomen Turku

Re: Käärmeen Kallo: Yleiset

ViestiKirjoittaja Miksalvarez » 05 Huhti 2016, 15:28

Löysitte viimeksi hieman lisäloottia
Yöäänen miehistön maallinen omaisuus:
Murtovarkaan käsivarsisuojat (Burglar's Bracers)
Wand of Mirror Image (5 latausta)
koruja 250gp edestä
432 cp, 284 sp, 123 gp
"Et sinä tule, viimein sen hyväksyn
mut kuinka yksin yöstäni selviydyn?
Et sinä tule, olkoon se päätös sun
on silti rikki, maailma tänään mun,,,"
san. Upi L.
säv. Pablo de R.
Avatar
Miksalvarez
Setlementti I
 
Viestit: 455
Liittynyt: 27 Elo 2011, 15:55
Paikkakunta: Tanpere

Re: Käärmeen Kallo: Yleiset

ViestiKirjoittaja Blue_Hill » 23 Huhti 2016, 15:48

Miksalvarez kirjoitti:Löysitte viimeksi hieman lisäloottia
Yöäänen miehistön maallinen omaisuus:
Murtovarkaan käsivarsisuojat (Burglar's Bracers) pidetään
Wand of Mirror Image (5 latausta) myydään
koruja 250gp edestä
432 cp, 284 sp, 123 gp


Näillä muutoksilla:

Puhdasta rahaa: 3932 kuparia, 2530 hopeaa, 1707 kultaa, 63 platinaa
Jalokivet, korut, vaatteet: 1200 kultaa (plus sielukivet kunhan sielut on vapautettu)
Taikaesineet: 4076 kultarahaa (8076 kultaa jos mielensuojasormus myydään)

Yhteensä siis: 3932 kuparia, 2530 hopeaa, 6983 kultarahaaa (tai 10 983), 63 platinaa
In War, Victory.
In Peace, Vigilance.
In Death, Sacrifice.

If the only thing that is good about the game is its license, it's a bad game.
Avatar
Blue_Hill
Hand of the King
 
Viestit: 1031
Liittynyt: 26 Elo 2011, 23:52
Paikkakunta: Kangasala

Re: Käärmeen Kallo: Yleiset

ViestiKirjoittaja Miksalvarez » 22 Touko 2016, 23:02

Eli Prestige Award systeemistä

Benefits of Prestige
A character’s Total Prestige Award represents her
trustworthiness and status within their faction. The
simplest representation of this prestige is that for every
10 points of her Total Prestige Award, she gains a +1
bonus on Diplomacy checks with members of that faction.
In addition, she may learn certain feats or spells or be
able to purchase unique magical items or other goods
that are restricted to those whose TPA reaches a certain
benchmark.
Her faction contacts can allow her to buy or
sell goods whose value exceeds the normal gp limit of the
local area or that might be of questionable legality. Finally,
depending on the organization, a character’s TPA might
afford her certain titles and incidental privileges

A character’s CPA total ref lects the goodwill, political
capital, and personal favors she has built up through service
to the organization. While a character’s TPA can provide
certain titles and privileges, most tangible benefits of
faction membership are acquired when a character spends
his CPA on temporary boons, favors, aid, spellcasting, or
other services (see the Appendix). Regardless of whatever
honorific titles a character has earned through his Total
Prestige Award, the cost for obtaining boons remains the
same—an exalted Vision of the Fifteenth Step of the Church
of Razmir must spend 1 CPA to have a remove curse or dispel
magic spell cast on his behalf, just like a new initiate.
Once a character’s CPA is spent, it is spent permanently;
it is not recovered automatically like lost hit points or
ability score damage
. The character can, of course, earn
more PA, which adds to both her TPA and her CPA, but
spent points are gone.

Peruspalvelut s. 54, Tiennäyttäjät s. 36 ja Merirosvot s.46 Faction Guide
"Et sinä tule, viimein sen hyväksyn
mut kuinka yksin yöstäni selviydyn?
Et sinä tule, olkoon se päätös sun
on silti rikki, maailma tänään mun,,,"
san. Upi L.
säv. Pablo de R.
Avatar
Miksalvarez
Setlementti I
 
Viestit: 455
Liittynyt: 27 Elo 2011, 15:55
Paikkakunta: Tanpere

Re: Käärmeen Kallo: Yleiset

ViestiKirjoittaja Miksalvarez » 22 Touko 2016, 23:03

Merirosvot:

Resources
Although the Shackles possess limited resources of their
own, virtually anything and everything can be stolen
and brought back by the Shackles Pirate f leets. Most
importantly, the pirates know the seas and can provide
ready transport to and from many places poorly mapped
by others, especially along the western coast of Garund.
The pirates also benefit from their isolated location and
the presence of the Eye of Abendego, which provides
them considerable security from outside infiltration and
retribution from the naval forces of nation-states and
merchant consortiums.

1 CPA: Arrange oceangoing transport to or from any
port where the pirates can land openly, or to an unsettled
coastal location within the pirates’ territory.
1 CPA: Hide the character or an ally for 1 month on a
pirate ship. Because the ship is mobile and passes near
the Eye of Abendego, attempts to scry on or teleport to
the hidden character are very difficult (+5 bonus on the
target’s saving throw bonus to resist scrying and locationdetermining
spells; teleport attempts are two familiarity
categories worse).
1+ CPA: Obtain a treasure map to a dead captain’s
“legendary” buried treasure. The treasure’s value is at least
equal to the CPA value spent to acquire the map. The source
of the map makes no guarantee as to any treasure guardians,
slight inaccuracies in the map, or rival treasure seekers with
the same map.
2 CPA: Arrange oceangoing transport to or from any
port in Avistan or Garund, or to an unsettled coastal
location outside the pirates’ territory.
10 TPA, 1 CPA: Intercept a cargo ship at
a specific location, seizing the goods
and hiding them nearby. Add +1
CPA to the cost to spare the lives
of the targeted people. If competing
individuals are interested in the
same shipment, whoever spends the most CPA
ends up in control of it.
13 CPA: Undergo a ritual based on barely
understood ancient water magic that gives the
character primitive gills, allowing him to
breathe water as an extraordinary ability.
After 10 minutes of using the gills, the
character is fatigued. After 20 minutes
of using the gills, the character is
exhausted. Extensive use of the gills
tends to give the character a gillmanlike
appearance, and some eventually
take on fish-like physical traits.
13 CPA: Undergo a ritual based on
barely understood ancient water
magic that gives the character
low-light vision. Most recipients
of this ability eventually find
that their eyes enlarge
and become fish-like.
20 TPA: Purchase
or upgrade magical
weapons from the
following list at a 10%
discount: anarchic,
humanoid-bane (any),
dagger of venom,
dancing, defending,
javelin of lightning,
luck blade, mace of
terror, mighty cleaving, rapier of puncturing,
shock, shocking burst, sword of subtlety,
thundering, trident of fish command, trident
of warning, wounding.
20 TPA: Purchase or upgrade magical armor from the
following list at a 10% discount: energy resistance (electricity),
plate armor of the deep, slick (all), wild. This discount is only
available for light and medium armor (both normal and
masterwork quality), with the exception of plate armor of
the deep.
20 TPA: Purchase magic items from the following list
at a 10% discount: bottle of air, cloak of the manta ray, feather
token (anchor, swan boat), folding boat, gloves of swimming and
climbing, horn of fog, necklace of adaptation, orb of storms, pearl
of the sirines, ring of climbing, ring of energy resistance (minor
electricity), ring of jumping, ring of swimming, wind fan.
20 TPA: Purchase a used but safe sailing vessel, such as
a galley, keelboat, longship, sailing ship, or warship, at a
10% discount.
25+ CPA: Obtain a small estate in Port Peril,
Quent, or Eleder. The estate covers 1 acre
and includes a comfortable house, pleasant
furnishings, and a few 1st-level commoners
to tend the building and grounds. The
character is treated as living
an average lifestyle (Pathfinder
RPG Core Rulebook 405), except
her CPA investment in this
reward covers the gp/month
cost (no additional payment
is needed). She can purchase
additional estates or combine them
into a single, larger estate for 5 CPA per
additional acre. A character who has spent 50
CPA or more on this resource is treated as
living a wealthy lifestyle (but still no gp/
month payment is needed).
30 TPA, 1 CPA: Gain the title “captain”
and a loyal crew of one first mate (5th-level
fighter or rogue) and five to eight pirates
(3rd-level fighters or rogues); one of the
pirates may instead be a “storm mage”
(3rd-level bard, cleric, sorcerer, or
wizard). If the captain owns a ship
and plans to go to sea and make
raids, 10–20 swabbies (2nd-level
fighters or rogues) join her
crew. The crew remains
with the captain only if she
stays on the ship or remains
in territory friendly to the
Shackles Pirates (including
Sargava); they remain behind
if she goes elsewhere but can be
picked up later if she returns. A
character can only select this
benefit once.
"Et sinä tule, viimein sen hyväksyn
mut kuinka yksin yöstäni selviydyn?
Et sinä tule, olkoon se päätös sun
on silti rikki, maailma tänään mun,,,"
san. Upi L.
säv. Pablo de R.
Avatar
Miksalvarez
Setlementti I
 
Viestit: 455
Liittynyt: 27 Elo 2011, 15:55
Paikkakunta: Tanpere

Re: Käärmeen Kallo: Yleiset

ViestiKirjoittaja Miksalvarez » 22 Touko 2016, 23:04

Tiennäyttäjät

1 TPA: When in the Grand Lodge library, gain a +5
circumstance bonus on one Knowledge check. The
check takes 1 hour, ref lecting the need to reference the
appropriate materials. This bonus does not stack with the
+4 bonus on one check listed on page 55.
1 CPA: Transcribe a common spell (one listed in the
Pathfinder RPG Core Rulebook, or any spell the GM feels
is common in the world) from the Grand Lodge library
into a wizard’s spellbook or alchemist’s formula book.
This benefit does not require a Spellcraft check or any
additional transcribing costs.
5 TPA, 1 CPA: Become familiar with an uncommon
or rare spell (at the GM’s discretion) from
the Grand Lodge library, allowing a bard,
sorcerer, or similar spellcaster to
select it as a spell known at the
next available opportunity (this
benefit allows the character to
gain access to bard or sorcerer
spells from sources other than
the Pathfinder RPG Core Rulebook
without having to do spell
research or find a copy of the
spell while adventuring).
5 TPA, 1 CPA: Exchange
one character trait taken at
character creation for a new
Pathfinder Society trait (see
the Appendix). The character
must still obey the normal trait
system rules (such as not having
more than one trait from the
same category); however, the
new trait does not need to be
from the same category as the
trait it replaces.
5 TPA, 5+ CPA: Gain a contact
in a particular city. The character
can consult with the contact for
local gossip, news, and advice; this
benefit grants the character a +2
bonus on Diplomacy checks to gather
information, Knowledge (history),
Knowledge (local), Knowledge
(nobility), and Knowledge (religion)
checks regarding the contact’s city
made within that city. The character
must wait 24 hours for the contact to
provide the desired information. For an
additional 10 CPA, the bonus from the
contact increases to +4. A character
may have contacts in multiple cities,
but multiple contacts in the same city
provide no extra benefit. If the contact dies, the character
can spend CPA to find a replacement contact.
10 TPA: Purchase faction spellcasting (see the Appendix)
at 1 CPA less than normal (minimum 1).
15 TPA, 2 CPA: Access a special section of the Grand
Lodge library for 1 week and gain a +10 circumstance
bonus on any one Knowledge check. This bonus does not
stack with the +4 bonus on one check listed on page 55.
20 TPA: Gain free passage on caravans and merchant
vessels that are friendly to the Pathfinder Society.
20 TPA: Purchase any magic item worth up to 10,000
gp value from a Pathfinder lodge at a 10% discount.
20 TPA, 1+ CPA: Access a hidden cache of supplies in
a wilderness area. These supplies consist of survival gear
such as dried food, clean water, spare weapons, rope,
sunrods, spell components, and
other nonmagical equipment
listed in the Pathfinder RPG
Core Rulebook. Spending
CPA on this resource
represents finding a
cache within 2d6 ×
10 minutes from the
character’s current
location; the character
does not need to plan ahead for this
cache or know of its existence (it is,
in effect, a plot device for acquiring
emergency items). A typical cache
contains up to 375 gp worth of these
goods, and many times they are found
near sites the Pathfinders planned to
explore at some point. This resource
always incurs the +5 CPA increase for
being outside of community of at least
5,000 people.
40 TPA, 1 CPA: Gain a reputation
as a famous and successful Pathfinder.
The character is in effect a celebrity
adventurer and is well known in several
countries (though whether this is fame
or infamy depends on the history and
personality of the character). This
reputation grants the character a +2
circumstance bonus on Bluff, Diplomacy,
and Intimidate checks when dealing with
someone who knows of her fame. Many
Pathfinders with this level of prestige go
on to become venture-captains
(though the Decemvirate
selects venture-captains
based on qualities
other than prestige).
"Et sinä tule, viimein sen hyväksyn
mut kuinka yksin yöstäni selviydyn?
Et sinä tule, olkoon se päätös sun
on silti rikki, maailma tänään mun,,,"
san. Upi L.
säv. Pablo de R.
Avatar
Miksalvarez
Setlementti I
 
Viestit: 455
Liittynyt: 27 Elo 2011, 15:55
Paikkakunta: Tanpere

Re: Käärmeen Kallo: Yleiset

ViestiKirjoittaja Miksalvarez » 22 Touko 2016, 23:06

Peruspalvelut:

Ostorajat Faktion kautta
TPA Maximum Item Cost
4 500 gp
9 1,500 gp
13 3,000 gp
18 5,250 gp
22 8,000 gp
27 11,750 gp
31 16,500 gp
36 23,000 gp
40 31,000 gp
45 41,000 gp
49 54,000 gp
54 70,000 gp
58 92,500 gp
63 120,000 gp
67 157,500 gp

Loitsut
CPACost Benefit
1 Dispel magic
1 Gentle repose
1 Lesser restoration
1 Make whole
1 Remove blindness/deafness
1 Remove curse
1 Remove disease
1 Remove paralysis
1 Sending
2 Atonement (8 CPA to restore cleric/druid powers)
2 Break enchantment
2 Cure critical wounds
2 Divination
2 Greater dispel magic
2 Neutralize poison
2 Overland flight
2 Restoration (4 CPA to dispel a permanent
negative level)
2 Scrying
4 Regenerate
4 Analyze dweomer
4 Greater scrying
5 Commune
5 Contact other plane
5 Legend lore
7 Teleport object
7 Vision
10 Teleport
15 Plane shift
16 Greater restoration
16 Raise dead
18 Discern location
20 Greater teleport
32 Resurrection
75 Soul bind
77 True Resurrection

Viikottaiset palvelut
CPACost Benefit
1 Mounts (light riding horse, camel, mule, or pony)
for the PC and up to one companion per level
1 Boat travel (freshwater or coastal transport for the
PC and up to 10 others; includes a crew of four 1stlevel
experts)
1 Work detail of 50 1st-level commoners
1 Skilled craftsman (expert of 1/2 the faction
member’s level)
2 Bodyguard (warrior of 1/2 the faction member’s level)
2 Ship travel (deep water transport for the PC
and up to 20 others; includes a crew of 10 1stlevel
experts)
2 Squad of 10 1st-level warriors
2 Combat trained mounts (light or heavy warhorses
or riding dogs)

Sekalaisia:

CPACost Benefit
1 +4 to one skill check
1 Purchase a single item worth 375 gp**
1* Wealthy cost of living for 1 month
2 Purchase a single item worth 750 gp**
2* Extravagant cost of living for 1 month
5 Retrieval of a dead body to a faction-controlled
location
"Et sinä tule, viimein sen hyväksyn
mut kuinka yksin yöstäni selviydyn?
Et sinä tule, olkoon se päätös sun
on silti rikki, maailma tänään mun,,,"
san. Upi L.
säv. Pablo de R.
Avatar
Miksalvarez
Setlementti I
 
Viestit: 455
Liittynyt: 27 Elo 2011, 15:55
Paikkakunta: Tanpere

Re: Käärmeen Kallo: Yleiset

ViestiKirjoittaja Blue_Hill » 23 Touko 2016, 00:22

Sieltä tulee sääntätekstiä! Ilmeisesti Faction Guidesta paljolti otettu suoraa? Aloin tehdä saman tien taulukkoa meille näistä: Google Sheet: Faction Priviledges. Kesken vielä mutta jossain kohtaa toivottavasti valmis. ^^
In War, Victory.
In Peace, Vigilance.
In Death, Sacrifice.

If the only thing that is good about the game is its license, it's a bad game.
Avatar
Blue_Hill
Hand of the King
 
Viestit: 1031
Liittynyt: 26 Elo 2011, 23:52
Paikkakunta: Kangasala

Re: Käärmeen Kallo: Yleiset

ViestiKirjoittaja Miksalvarez » 25 Touko 2016, 13:35

Juurikin näin ^^ copypastea ihan, lazy me mutta toivottavasti saatte selvää !
Kiitokset taulukosta, vaikuttaa oikein hyvälle :)
"Et sinä tule, viimein sen hyväksyn
mut kuinka yksin yöstäni selviydyn?
Et sinä tule, olkoon se päätös sun
on silti rikki, maailma tänään mun,,,"
san. Upi L.
säv. Pablo de R.
Avatar
Miksalvarez
Setlementti I
 
Viestit: 455
Liittynyt: 27 Elo 2011, 15:55
Paikkakunta: Tanpere

Re: Käärmeen Kallo: Yleiset

ViestiKirjoittaja Blue_Hill » 25 Heinä 2016, 00:44

Jakamaton aarre
-Ravintosormus

Lisäilen tähän viestiin jakamattomia aarteita myös seuraavalta pelikerralta niin ei näytä siltä, että kasvatan vain postausmittariani. :P

EDIT: Tein lopultakin nuo faktio-edut loppuun tuolla Google Sheetillä. Tässä linkkiä: Miten hyödymme merirosvoista ja tiennäyttäjistä?
In War, Victory.
In Peace, Vigilance.
In Death, Sacrifice.

If the only thing that is good about the game is its license, it's a bad game.
Avatar
Blue_Hill
Hand of the King
 
Viestit: 1031
Liittynyt: 26 Elo 2011, 23:52
Paikkakunta: Kangasala

Seuraava

Paluu Roolipelit

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa

cron