Land of My Fathers (Twilight: 2000)

Keskustelut roolipeleistä ja pelatuista peleistä

Re: Land of My Fathers (Twilight: 2000)

ViestiKirjoittaja Andom » 08 Elo 2016, 19:59

Sunnuntai onnistuu mutta perjantai ja lauantai ovat varattuja :)
Kuva
Andom
Rook
 
Viestit: 72
Liittynyt: 20 Heinä 2015, 00:37

Re: Land of My Fathers (Twilight: 2000)

ViestiKirjoittaja Jalakanen » 09 Elo 2016, 10:26

Sunnuntai 14. käy
Toki niinku toki lähtökohtaisesti toki haasteellista toki niinku toki sitä kautta toki niinku toki enään toki hässäkkä toki.
And something smart here in english. It's in english - not in finnish - so of course it's smart.
Avatar
Jalakanen
Bishop
 
Viestit: 407
Liittynyt: 04 Syys 2011, 11:17
Paikkakunta: Nahkalippis-City

Re: Land of My Fathers (Twilight: 2000)

ViestiKirjoittaja Visa » 10 Elo 2016, 21:39

Käy myös.
If its not broken, youre not innovating.
-Old asuran saying
Visa
Bishop
 
Viestit: 701
Liittynyt: 27 Elo 2011, 16:52
Paikkakunta: Tanpesteri

Re: Land of My Fathers (Twilight: 2000)

ViestiKirjoittaja Pyry » 11 Elo 2016, 12:44

Hiiohoi.
Eiköhän tuo passaa
"The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts."
Pyry
Knight
 
Viestit: 184
Liittynyt: 27 Elo 2011, 19:20

Re: Land of My Fathers (Twilight: 2000)

ViestiKirjoittaja Jalakanen » 11 Elo 2016, 14:56

Jalkanen kirjoitti:Viesti, jossa asiaa pelien aikatauluttamisesta, foorumin käytöstä tai käyttämättömyydestä ja sen vaikutuksista pelaamiseen ja sen mielekkyyteen.


BlueEdit: Heps, nappasin Jalkasen viestin pois tästä. Saman asian voi ilmaista myös rakentavalla tavalla. Otetaanko uusi yritys? Vanha viesti on mulla kyllä tallessa.
Toki niinku toki lähtökohtaisesti toki haasteellista toki niinku toki sitä kautta toki niinku toki enään toki hässäkkä toki.
And something smart here in english. It's in english - not in finnish - so of course it's smart.
Avatar
Jalakanen
Bishop
 
Viestit: 407
Liittynyt: 04 Syys 2011, 11:17
Paikkakunta: Nahkalippis-City

Re: Land of My Fathers (Twilight: 2000)

ViestiKirjoittaja Viiksu » 11 Elo 2016, 16:15

Itselläni tosiaan liikkuminen on hieman hankalaa ennen päivää 19. Raha sen verran tiukilla, että bussi reissaaminen ei oikein luonnistu. Jos hkyröstä saa kyydin niin tilanne on toinen.

Pahoittelut jos olen ihmisten mielen pahottanut, mutta itse en yksinkertaisesti osaa asennoitua fore kirjotteluun. Osittain saattaa olla vain laiskuutta, mutta näin se vaan nyt menee omaltaosalta. Watsapp on se formaatti mihin itse olen mieltynyt.
Avatar
Viiksu
Knight
 
Viestit: 323
Liittynyt: 27 Elo 2011, 16:45
Paikkakunta: Herwood

Re: Land of My Fathers (Twilight: 2000)

ViestiKirjoittaja Jalakanen » 11 Elo 2016, 17:26

Eipä kai tähän sitten mitään ratkaisua ole, ellei sitten minua kohta aleta syyttää siitä, etten ole whatappissa. Olipa käytössä sitten kumpi tahansa, ongelma hitaasta reagoinnista ei kuitenkaan katoaisi mihinkään (liian usein vahvistus asialle saadaan vasta edellisenä iltana). Ellei ongelmaan löydy ratkaisua, on parempi että luovun roolipelaamisesta eli jätän valitettavasti Land of My Fathers kampanjan-kesken. Saan töissä takoa päätäni seinään ihan tarpeeksi ja pelaamisen pitäisi olla sille vastapainoa. Figu- ja lautapelaaminen ovat eri juttu, koska niissä pelit sovitaan kahden kesken ja lautapelipäivät eivät ole osanottajamäärältään rajattuja.
Toki niinku toki lähtökohtaisesti toki haasteellista toki niinku toki sitä kautta toki niinku toki enään toki hässäkkä toki.
And something smart here in english. It's in english - not in finnish - so of course it's smart.
Avatar
Jalakanen
Bishop
 
Viestit: 407
Liittynyt: 04 Syys 2011, 11:17
Paikkakunta: Nahkalippis-City

Re: Land of My Fathers (Twilight: 2000)

ViestiKirjoittaja Blue_Hill » 11 Elo 2016, 17:51

Musta tuntuu nyt siltä, että meidän tarvitsee tämän kamppiksen kanssa istua alas ja oikeasti jutella siitä mitä me halutaan tehdä ja miksi tätä pelataan. Sellainen tilanteen tarkistus ja mitä tästä eteenpäin tyyppinen hetki. Syitä on monia: meillä on ollut 5 kuukaudessa neljä pelikertaa ja vaikeuksia saada pelikertoja onnistumaan, Ismo ei ole päässyt puolelle pelikerroista mukaan (lähinnä matkojen vuoksi) ja nyt Jalakanen on jäämässä pois. Mielestäni tällaiselle tilanteen tarkistamiselle olisi ihan tilausta. En usko, että kukaan on eri mieltä.

Haluaisin kutsua kaikki pelaajat sunnuntaina Kangasalle juttelemaan mutta Ismo ei pääse ilman kyytiä. Sunnuntaina voimme varmaan mennä myös Ismolle mutta en usko, että jos asioista aletaan puhua saataisiin myös pelikertaa aikaiseksi, mikä vähän syö haluja lähteä pariksi tunniksi Hämeenkyröön omalta osaltani. Jos Tampereen väki ei halua sunnuntaina lähteä autolla Hämeenkyröön juttelemaan kampanjasta ja sen tilasta niin ehdotan, että kaikki varaa sunnuntain 28.8. klo 14-18 välin, että käydään tämä keskustelu Kangasalla. Siihen asti on aikaa miettiä tilannetta ja kampanjaa ja katsellaan jatkoa silloin. Miltä kuulostaisi?
In War, Victory.
In Peace, Vigilance.
In Death, Sacrifice.

If the only thing that is good about the game is its license, it's a bad game.
Avatar
Blue_Hill
Hand of the King
 
Viestit: 1031
Liittynyt: 26 Elo 2011, 23:52
Paikkakunta: Kangasala

Re: Land of My Fathers (Twilight: 2000)

ViestiKirjoittaja Jalakanen » 11 Elo 2016, 18:09

Käy mulle.
Toki niinku toki lähtökohtaisesti toki haasteellista toki niinku toki sitä kautta toki niinku toki enään toki hässäkkä toki.
And something smart here in english. It's in english - not in finnish - so of course it's smart.
Avatar
Jalakanen
Bishop
 
Viestit: 407
Liittynyt: 04 Syys 2011, 11:17
Paikkakunta: Nahkalippis-City

Re: Land of My Fathers (Twilight: 2000)

ViestiKirjoittaja Andom » 11 Elo 2016, 19:13

Eli siis 14.8 ei pelikertaa vai?

Mikäli pelikerta on, niin Ismolle positiivisia uutisia: Olen tulossa M-liitosta kohti Kangasalaa sunnuntaina, että kyyti kyllä onnistuisi.

Pahoittelut luetun ymmärtäminen kusee taas vaihteeks kunnolla, eli korjatkaa tarpeen mukaan.

Varaan omasta kalenterista tuon 28.8.
Kuva
Andom
Rook
 
Viestit: 72
Liittynyt: 20 Heinä 2015, 00:37

Re: Land of My Fathers (Twilight: 2000)

ViestiKirjoittaja Blue_Hill » 11 Elo 2016, 19:52

Voidaan ottaa pelikerta tai tuo juttutuokio kampajasta, veikkaisin jälkimmäistä. Tietty Ismon pääseminen pois täältä on edelleen kysymysmerkki, ellet ole menossa takaisin Mouhijärvelle? Mitä sanoo Ismo? Toisen suunnan pääset ei-julkisilla.

Ja Ari, luit oikein eli olin perumassa sunnuntain pelikertaa ja ottamassa 28.8. juttutuokiota kampanjasta yllä mainituista syistä.
In War, Victory.
In Peace, Vigilance.
In Death, Sacrifice.

If the only thing that is good about the game is its license, it's a bad game.
Avatar
Blue_Hill
Hand of the King
 
Viestit: 1031
Liittynyt: 26 Elo 2011, 23:52
Paikkakunta: Kangasala

Re: Land of My Fathers (Twilight: 2000)

ViestiKirjoittaja Viiksu » 11 Elo 2016, 21:01

Musta tuntuu nyt vähän siltä että paras ratkaisu olis jos itse jäisin kamppiksesta pois. Oon logistisesti ongelmallisessa tilanteessa ja kun kamppista mietittiin niin omat suunnitelmat matkustamisen suhteen ei ole onnistunut. Lisäksi kesäkuun tapahtumat heitti meikäläisen arjen aika paskaselle kierteelle, joten ajatukset on ollut nyt viimeaikoina muualla.

28.8 käy kyllä, mutta en pääse kangasalta pois. Sekin kuulostaa mun korvaan melko hullulta, että mut kuskattais illalla viellä takaisin hkyröön ja joku ajaa takasin treelle
Avatar
Viiksu
Knight
 
Viestit: 323
Liittynyt: 27 Elo 2011, 16:45
Paikkakunta: Herwood

Re: Land of My Fathers (Twilight: 2000)

ViestiKirjoittaja Visa » 12 Elo 2016, 19:54

Ismo kirjoitti:Musta tuntuu nyt vähän siltä että paras ratkaisu olis jos itse jäisin kamppiksesta pois. Oon logistisesti ongelmallisessa tilanteessa ja kun kamppista mietittiin niin omat suunnitelmat matkustamisen suhteen ei ole onnistunut. Lisäksi kesäkuun tapahtumat heitti meikäläisen arjen aika paskaselle kierteelle, joten ajatukset on ollut nyt viimeaikoina muualla.

28.8 käy kyllä, mutta en pääse kangasalta pois. Sekin kuulostaa mun korvaan melko hullulta, että mut kuskattais illalla viellä takaisin hkyröön ja joku ajaa takasin treelle


Kurjaa tällainen :? Itselle käy sunnuntaina hyvin, 28. päiväkin lienee tehtävissä. Jos Ismo haluaa vielä pysyä mukana niin 28. päivä voin tuoda köörin Treeltä HKyröön.

Peli per kuukausi tahti sinänsä ei ole paha, eikös sellaisella tätä ollut tarkoitus pelatakkin.
If its not broken, youre not innovating.
-Old asuran saying
Visa
Bishop
 
Viestit: 701
Liittynyt: 27 Elo 2011, 16:52
Paikkakunta: Tanpesteri

Re: Land of My Fathers (Twilight: 2000)

ViestiKirjoittaja Jalakanen » 12 Elo 2016, 21:27

Jep, peli kuukaudessa oli se mikä sovittiin, mutta sovitussa ei ole pysytty. Kuten Hill sanoi, 4 kertaa 5 kuukaudessa, joista kaksi koko porukalla. Tuokin tietysti kertoo jotain kampiksen etenemisestä, mutta ei ole se asia joka minua risoo, vaan se (väännetään nyt vielä kerran ratakiskosta), että jokaisesta pelikerrasta sopiminen on kuin iso kivenlohkare joka täytyy vierittää mäen päälle. Pelin jälkeen se vierii takaisin ja sama homma on edessä taas uudelleen ja uudelleen. Vuodesta toiseen sopiminen on tuskaa yksien ja samojen tyyppien takia riippumatta siitä onko heillä muuten kiireistä vai ei. Asiasta on puhuttu aiemminkin, mutta henkilöt kuittaavat sen vitsailemalla tai vaikenemalla. Jos henkilö itse ei esim ke - to tiedä mitä sunnuntaina tekee, niin kuka sen tietää. Jos on jotain epävarmuutta, niin sanoo niin, syitä ei tarvitse tarkemmin ruotia. Tämä sama ongelma tuntuu vaivaavan jokaista peliporukkaa jälkiteollisessa informaatioyhteiskunnassamme, mutta minä en aio sitä enää sietää.
Toki niinku toki lähtökohtaisesti toki haasteellista toki niinku toki sitä kautta toki niinku toki enään toki hässäkkä toki.
And something smart here in english. It's in english - not in finnish - so of course it's smart.
Avatar
Jalakanen
Bishop
 
Viestit: 407
Liittynyt: 04 Syys 2011, 11:17
Paikkakunta: Nahkalippis-City

Re: Land of My Fathers (Twilight: 2000)

ViestiKirjoittaja Visa » 23 Elo 2016, 18:44

Mites noi sunnuntain pelit? Ite oon Hämeenkyrössä käymässä mutta päivällä kekreen jo kangasalan suuntaankin.
If its not broken, youre not innovating.
-Old asuran saying
Visa
Bishop
 
Viestit: 701
Liittynyt: 27 Elo 2011, 16:52
Paikkakunta: Tanpesteri

Re: Land of My Fathers (Twilight: 2000)

ViestiKirjoittaja Jalakanen » 23 Elo 2016, 19:59

Käy edelleen.
Toki niinku toki lähtökohtaisesti toki haasteellista toki niinku toki sitä kautta toki niinku toki enään toki hässäkkä toki.
And something smart here in english. It's in english - not in finnish - so of course it's smart.
Avatar
Jalakanen
Bishop
 
Viestit: 407
Liittynyt: 04 Syys 2011, 11:17
Paikkakunta: Nahkalippis-City

Re: Land of My Fathers (Twilight: 2000)

ViestiKirjoittaja Blue_Hill » 23 Elo 2016, 20:25

Pelikertaa en lupaa sunnuntaille vaan jos pelaajia on tulossa paikalle niin katsotaan mitä kampanjan kanssa tehdään, niin kuin aiemmin kirjoitin. Jokaisen kannattaa pohtia miksi ylipäätään pelaa roolipelejä, mihin ja miten pystyy sitoutumaan ja kenen kanssa pelaaminen sujuu. Odotan asiallista keskustelua pelistä ja pelaamisesta, jonka jälkeen on jokin suunnitelma ja ajatus mitä lähdetään seuraamaan. Olette tervetulleita Kangasalle iltapäivästä, sitten kun Visa sanoo ehtivänsä tänne.
In War, Victory.
In Peace, Vigilance.
In Death, Sacrifice.

If the only thing that is good about the game is its license, it's a bad game.
Avatar
Blue_Hill
Hand of the King
 
Viestit: 1031
Liittynyt: 26 Elo 2011, 23:52
Paikkakunta: Kangasala

Re: Land of My Fathers (Twilight: 2000)

ViestiKirjoittaja Andom » 23 Elo 2016, 22:52

Kuittaus sunnuntaille 28.8, että olen tulossa.
Kuva
Andom
Rook
 
Viestit: 72
Liittynyt: 20 Heinä 2015, 00:37

Re: Land of My Fathers (Twilight: 2000)

ViestiKirjoittaja Visa » 24 Elo 2016, 21:02

Olisko klo 14 sopiva? Jos Ismo haluaa tulla kyydillä niin mukaan mahtuu varmaan tänne päin.
If its not broken, youre not innovating.
-Old asuran saying
Visa
Bishop
 
Viestit: 701
Liittynyt: 27 Elo 2011, 16:52
Paikkakunta: Tanpesteri

Re: Land of My Fathers (Twilight: 2000)

ViestiKirjoittaja Jalakanen » 24 Elo 2016, 21:37

Sopii. Neljästään meidän on turha tavata, joten mieluiten koko porukka paikalle. Mikäli Ismo ja Pyry eivät huomisen aikana saa sunnuntaitaan kommentoitua, katson etten ole enää kampanjassa mukana.
Toki niinku toki lähtökohtaisesti toki haasteellista toki niinku toki sitä kautta toki niinku toki enään toki hässäkkä toki.
And something smart here in english. It's in english - not in finnish - so of course it's smart.
Avatar
Jalakanen
Bishop
 
Viestit: 407
Liittynyt: 04 Syys 2011, 11:17
Paikkakunta: Nahkalippis-City

EdellinenSeuraava

Paluu Roolipelit

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa

cron