Saamattomien Tuparit vol 2

Säännöt, foorumin tiedotteet ja Mökkicon suunnittelua.

Re: Saamattomien Tuparit vol 2

ViestiKirjoittaja Miksalvarez » 10 Syys 2016, 14:35

Elikkäs elikkäs! Ari on mukana ja mennöö mennöö! Olen tosiaan Hämppäkyrössä, ja tällä hetkellä autoton mutta matkakulut toki jakoon kenen kyydillä sitten Porin suuntaan pääseekään!
Mitäs pelejä otetaan mukaan :)?
"Et sinä tule, viimein sen hyväksyn
mut kuinka yksin yöstäni selviydyn?
Et sinä tule, olkoon se päätös sun
on silti rikki, maailma tänään mun,,,"
san. Upi L.
säv. Pablo de R.
Avatar
Miksalvarez
Setlementti I
 
Viestit: 455
Liittynyt: 27 Elo 2011, 15:55
Paikkakunta: Tanpere

Re: Saamattomien Tuparit vol 2

ViestiKirjoittaja Waldo » 10 Syys 2016, 15:13

Jostain päin Hämeenkyröö voisin tulla kyytihin (:
"Couldn't swing a dead cat round here without hitting a giant spider... Maker!" - Old Barlin
Avatar
Waldo
Setlementti II
 
Viestit: 171
Liittynyt: 27 Elo 2011, 23:01
Paikkakunta: Raumandello

Re: Saamattomien Tuparit vol 2

ViestiKirjoittaja Blue_Hill » 10 Syys 2016, 16:10

Aa, te ootte kaikki muut Hämeenkyrössä paitsi minä ja Ari. Mahdutaanko me yhteen autoon? Lähinnä siis mennessä, takaisin tullessa mahdutaan varmasti, minkä vuoksi tätä kysyn. Tyhmää ajella tyhjällä autolla. Tietty jos todetaan että ei mahduta koska tavaraakin on pelien ja muun muodossa niin sit mennään kahdella.

EDIT: Mulle ei siis ole ongelma ajaa vaikka täyden lautapeliauton kanssa Poriin, ensireaktioni oli ehkä hieman huono tietoon että kolmikko on Hämeenkyrössä. Jos tehdään niin, että mä pakkaan auton täyteen lautapelejä ja ajelen Poriin suoraa Kangasalta ja Ari kiertää Hämeenkyröstä? Saatte tasattua bensakulut kivasti ja ei tartte säätää miten sovitaan autoihin kun mulla on lupa täyttää omani peleillä. Näillä?
In War, Victory.
In Peace, Vigilance.
In Death, Sacrifice.

If the only thing that is good about the game is its license, it's a bad game.
Avatar
Blue_Hill
Hand of the King
 
Viestit: 1031
Liittynyt: 26 Elo 2011, 23:52
Paikkakunta: Kangasala

Re: Saamattomien Tuparit vol 2

ViestiKirjoittaja Andom » 10 Syys 2016, 18:01

Mulle sopii tämä. Musiikista päättää auton omistaja tällä mukavalla 100km ajomatkalla (Antti tietää mitenkä laadukasta kyytiä luvassa)
Kuva
Andom
Rook
 
Viestit: 72
Liittynyt: 20 Heinä 2015, 00:37

Re: Saamattomien Tuparit vol 2

ViestiKirjoittaja Rosgakori » 10 Syys 2016, 19:16

Tämä käy. Lähdetään hyvissä ajoiin ettei koko päivää kulu matkanteossa. Ehdotan että kymmenen aikaan Ari olisi täällä ja päästäis ajaan mahd nop Poriin.
Kuva
Avatar
Rosgakori
Atte the Gathering
 
Viestit: 557
Liittynyt: 27 Elo 2011, 01:32
Paikkakunta: Suomen Turku

Re: Saamattomien Tuparit vol 2

ViestiKirjoittaja Miksalvarez » 10 Syys 2016, 19:54

Kymmenen sopii! Jaksaako Ari ajaa Kyröskoskelle vai kokoonnutaanko jonnekin?
Esim Härskikuja/Smarket
"Et sinä tule, viimein sen hyväksyn
mut kuinka yksin yöstäni selviydyn?
Et sinä tule, olkoon se päätös sun
on silti rikki, maailma tänään mun,,,"
san. Upi L.
säv. Pablo de R.
Avatar
Miksalvarez
Setlementti I
 
Viestit: 455
Liittynyt: 27 Elo 2011, 15:55
Paikkakunta: Tanpere

Re: Saamattomien Tuparit vol 2

ViestiKirjoittaja Andom » 10 Syys 2016, 20:01

Kokoontuminen olisi toki kerrassaan mahtava juttu niin ei tarttis kruisailla ympyrää. Esim Hämeenkyrön S-market tai sit ihan Timosten etupihalla kovan musiikin soidessa taustalla?
Kuva
Andom
Rook
 
Viestit: 72
Liittynyt: 20 Heinä 2015, 00:37

Re: Saamattomien Tuparit vol 2

ViestiKirjoittaja Blue_Hill » 12 Syys 2016, 00:04

Aten Porin asunto nähty! Mukavat tuparit takana, aamusta lähdettiin aikaisin matkaan ja puolen päivän jälkeen oltiin perillä, kaupan kautta käytynä. Ensin ihmeteltiin paikkoja (kuten kirjastoa ja puhelinhuonetta) mutta päästiin pian asiaankin, eli pelailemaan. Ekana pelinä Smash Up, jossa nörttininjat, Innsmouth locals&Miscatonic Uni., Cthulhu-kultistidinosaurukset, merirosvoalienit ja robottivelhot ottivat yhteen eeppisessä mätössä. Voitto käänteiden jälkeen Juhanin kultistidinoille. Toinen peli oli Nottinghamin Sheriffi, joka meni vaiheikkaiden vaiheiden jälkeen allekirjoittaneelle aika hurjalla pistemäärällä 251. Sanottakoon, että nappasin salakuljettavat kauppiaita omalla sherffivuorollani kaksi kappaletta 24 pisteen arvoisesti. Kolmas peli oli Syväveden Valtiaan (Lords of Waredeep), jota taidettiin nyt päästä ensimmäistä kertaa pelaamaan viidellä pelaajalla. Peli meni lopulta Miksalle tiukan taistelun jälkeen, viimeisen vuoron hailmary toi voiton, itse sijoitun toiseksi, vain pisteen erolla tuparien isäntään.

Aten kämppä todettiin oivalliseksi pelipaikaksi vaikka koko viikonlopun kestävään pelailuun. Hyvät tilat pelailuun ja oleiluun, piha myös plussaa. Ehkä tulevaisuudessa muutama tuoli lisää ei olisi huono asia, nyt riitti mutta jos oltais kaikki paikalla niin ei riittäisi.

5/5. Would go to Pori again.
In War, Victory.
In Peace, Vigilance.
In Death, Sacrifice.

If the only thing that is good about the game is its license, it's a bad game.
Avatar
Blue_Hill
Hand of the King
 
Viestit: 1031
Liittynyt: 26 Elo 2011, 23:52
Paikkakunta: Kangasala

Re: Saamattomien Tuparit vol 2

ViestiKirjoittaja Rosgakori » 12 Syys 2016, 12:25

Kiitoksia vieraille hyvistä peleistä ja hyväst päivästä! Pelit toimivat ja oli ilo päästä taas Syväveden Herrojen pariin, se vaan on niin muikea peli. Juu, pari jakkaraa lisää voisi olla hyvä. Voisin kysyä Juholta saako heidän autotallinsa tuoleja lainata, niitä kun sielä näytti olevan lisää. Ja ehdottomasti saa tulla uudestaan. Koko viikonlopun kestävä pelailu onnistuu mainiosti, patjaa alle vaan ja lattialla mahtuu nukkumaan vaikka koko komppanja! Saunakin löytyy ja kaikki.

Täytyy tässä syksyn mittaan kehitellä jotain peliviikonloppua johonka loputkin kölvit pääsisivät mukaan!
Kuva
Avatar
Rosgakori
Atte the Gathering
 
Viestit: 557
Liittynyt: 27 Elo 2011, 01:32
Paikkakunta: Suomen Turku

Edellinen

Paluu Ilmoitukset

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa

cron