[SD] Kommentit pelikerroista

Keskustelut roolipeleistä ja pelatuista peleistä

Re: [SD] Kommentit pelikerroista

ViestiKirjoittaja Jalakanen » 30 Joulu 2011, 23:48

Tykkäsin jälleen. Sopivasti pähkäilyä ja taistelemista. Majakassa majaansa pitänyt wighti olisi vissiin tehtävän kannalta voitu jättää tappamattakin, mutta kun kerran sinne eksyttiin niin... Ehkä saari on vapautunut kirouksesta? Se hieman liian kova vastus tuntui ikävältä, mutta sellaista sattuu silloin tällöin. Luolasto laivanrakennustarvikkeineen ja mättöineen oli sopivan kinkkinen pala purtavaa - varsinkin Orvalille eräässä vaiheessa. Voitaiskohan me hyödyntää laivanrakennuskamat jotenkin, myydä esim? Hyvä, ettei Zincherin leiriä tarvinnut teurastaa. Vai olisiko Zincher kuitenkin tehtävämme mukaan pitänyt tappaa? Onko mahdollista että mustat haltijat ottavat hänet uudelleen valtaansa? Kuinkahan retkikuntien kokemat tappiot vaikuttavat elämään kaupungissa?
Toki niinku toki lähtökohtaisesti toki haasteellista toki niinku toki sitä kautta toki niinku toki enään toki hässäkkä toki.
And something smart here in english. It's in english - not in finnish - so of course it's smart.
Avatar
Jalakanen
Bishop
 
Viestit: 407
Liittynyt: 04 Syys 2011, 11:17
Paikkakunta: Nahkalippis-City

Re: [SD] Kommentit pelikerroista

ViestiKirjoittaja Visa » 31 Joulu 2011, 14:35

Luulenpa että Zinzerin haltuunotto oli lähinnä tilaisuuden luomaa; nyt ne mustiot eivät edes voi raportoida siitä, mitä tekivät hänelle.

Gah´nenilla oli mielessä muttä unohtui niistä mundaaneista roippeista sanoa, että voisi lähettää jonkin veneen/laivan Mieranista
noutamaan ne. Shin´rakorath ei niillä kamalasti tee mitään (vai?) mutta haltiavaltio keksii varmasti käyttöä.
If its not broken, youre not innovating.
-Old asuran saying
Visa
Bishop
 
Viestit: 701
Liittynyt: 27 Elo 2011, 16:52
Paikkakunta: Tanpesteri

Re: [SD] Kommentit pelikerroista

ViestiKirjoittaja Visa » 06 Tammi 2012, 12:48

Noniin, nyt päästiin siihen varsinaiseen asiaan.

Oli melekosen yllättävää saada selville, että haltiat ovat koko Golarionissa olonsa ajan (siis comebackin jälkeen) tapelleet
kieroutuneita serkkujaan vastaan. Melko freaky.

Sotaan valmistautuminen tiedonkeruineen ja varustautumisineen oli jännää, löysinpä pari loitsuakin ohessa.

Kirjaton valtaaminen meni smoothisti kiitos yllätettyjen vihollisten. Jäi vähän ihmetyttämään, etteivät kirjaston mustat
haltiat havahtuneet taisteluun demonien kanssa mutta muuten hyvä kohtaaminen. Yllätysetu ei antanut mustioille juurikaan
mahdollisuuksia.

Kaikkiaan tykkäsin pelikerrasta, taas kerran sopivasti pari taistelua (joista eka oli se vaarallinen) ja tuollaista yleistä juttelua
ja vieläpä vähän sotaanlähtöä. Bueno!
If its not broken, youre not innovating.
-Old asuran saying
Visa
Bishop
 
Viestit: 701
Liittynyt: 27 Elo 2011, 16:52
Paikkakunta: Tanpesteri

Re: [SD] Kommentit pelikerroista

ViestiKirjoittaja Blue_Hill » 08 Tammi 2012, 16:41

Yeah, tiukkaa settiä saatiin mahtuu nelituntiseen pelikertaan. Sillai mukava pelikerta, että kaikki sai olla omalla panoksellaan äänessä ja osallistui peliin. Alku meni vähän säätämiseksi esineiden ja palkkioiden kanssa mutta ei se minua suuremmin haitannut kun pelikerta sitten muuten eteni hyvin. Hieman ehkä enemmän haluaisin justiinsa noitten tavaroiden jakamisen ja muun vähemmän tärkeän hoitaa jo täällä foorumilla. Matka Mieraniin ei kestänyt kauaa, vähän ihmeteltiin maisemia ja metsässä taisteltiinkin jo traakkeja vastaan. Roolipelauskohtaukset oli kivoja, hauskaa katsella teidän ilmeitä kun tuttuja eph:ita hyppii koko ajan silmille. Erityisesti Shalelun ilmestyminen herätti jänniä ilmeitä. ;)

Ensi kerralla soditaan vähän enemmän mutta kirjaston valtaus eteni tehokkaasti, suorastaan ammattimaisesti. Katsotaan miten homma etenee, koitan saada sellaisen sissisodan tuntua aikaiseksi. Ylipäätään pelikertaan mahtui paljon kaikenlaista ja mie tykkäsin kovasti. Seuraavaa pelikertaa odottelen innolla. ^^
In War, Victory.
In Peace, Vigilance.
In Death, Sacrifice.

If the only thing that is good about the game is its license, it's a bad game.
Avatar
Blue_Hill
Hand of the King
 
Viestit: 1031
Liittynyt: 26 Elo 2011, 23:52
Paikkakunta: Kangasala

Re: [SD] Kommentit pelikerroista

ViestiKirjoittaja Visa » 08 Tammi 2012, 21:05

Niin juu tosiaan, vanhat tutut unohdin. Caerishielin ja Shalelun ilmestymiset aiheuttivat jänniä väristyksiä :D
If its not broken, youre not innovating.
-Old asuran saying
Visa
Bishop
 
Viestit: 701
Liittynyt: 27 Elo 2011, 16:52
Paikkakunta: Tanpesteri

Re: [SD] Kommentit pelikerroista

ViestiKirjoittaja Viiksu » 10 Tammi 2012, 19:16

Caerishiel oli kyllä ihan mukava tavata tämmöisessä paikassa. Tosin odotan henkilökohtaisesti erään taistelu oraakkeliin törmäämistä, mutta noh....sitä odotellessa.

Shalelu kuka.........fuuuuuuu!!! Damnation!

Kuiteski, itsellä on ollut erittäin mukavaa huomata miten nuo rope kohtaukset on alkanut menemään "ammattimaisesti". Thumbs up. Pelikerta itsessään oli kyllä mukava,
haltioiden salainen tukikohta ja koko drowit valtaa maailman konsepti iski ainakin meikäläiseen. Kirjaston valtaus meni kyllä aika mallikkaasti. Ehkä jopa liiankin helposti......
Mut joo, seuraavaan kertaa odotellessa.
Avatar
Viiksu
Knight
 
Viestit: 323
Liittynyt: 27 Elo 2011, 16:45
Paikkakunta: Herwood

Re: [SD] Kommentit pelikerroista

ViestiKirjoittaja Visa » 10 Tammi 2012, 23:11

liiankin helposti...


Antti taas kerran vaan luo meille taas turvallisuuden tunnetta ennen ku nitistää meidät
suurella PJ:n peukalollaan maan rakoon.
If its not broken, youre not innovating.
-Old asuran saying
Visa
Bishop
 
Viestit: 701
Liittynyt: 27 Elo 2011, 16:52
Paikkakunta: Tanpesteri

Re: [SD] Kommentit pelikerroista

ViestiKirjoittaja Viiksu » 11 Tammi 2012, 15:50

Visa kirjoitti:
liiankin helposti...


Antti taas kerran vaan luo meille taas turvallisuuden tunnetta ennen ku nitistää meidät
suurella PJ:n peukalollaan maan rakoon.


My point exatly
Avatar
Viiksu
Knight
 
Viestit: 323
Liittynyt: 27 Elo 2011, 16:45
Paikkakunta: Herwood

Re: [SD] Kommentit pelikerroista

ViestiKirjoittaja Blue_Hill » 22 Tammi 2012, 18:11

Hieman väsyttää eilisen jälkeen (sellane 12h roolipelaamista lyhyillä tauoilla) mutta koitetaan saada vähä ajatuksia taas kasaan pelin suhteen.

Oli hieman taistelupainotteinen kerta mutta se ei toivottavasti tullut kenellekkään yllätyksenä. Koitin pitää toiminnan nopea tempoisena ja vauhdikkaana jotta tulee sellainen sotafiilis. Tämä kirja on miun suosikkejani (ellei suosikkini) tän seikkailupolun osista juuri siksi, että tää hoitaa tällaisen sotaskenaarion aika hyvin jos pj pystyy pitään tempoa yllä ja pelaajat lähtee rohkeasti kokeileen mitä mistäkin löytyy ja ite päättää miten voivat sodassa avustaa. Te veditte hienosti pelikerran, erityisesti diggasin osasta joka päättyi alkemistinpajan edustalle: tehokasta, ammattimaista ja nopeaa etenemistä kaupungissa ja nopeita päätöksiä siitä mitä tehään. Saitte paljon aikaiseksi ja olitte tehokkaita, vain alkemisti tarjosi kunnon vastuksen teille. Taisi olla ainoa jota ette päässeet yllättämään. :P

Loppu ehkä vähän lässähti ko väsähdin ihan täysin. Tuosta "sotajoukko lähestyy sotaleiriä"-jutusta olis saanu vielä enemmän irti mutta jotenkin vaan väsähdin ja aikakin alkoi loppua. Sen sijaan tykkäsin Devianin sissiretkestä ennen tuota taistelua, saatiin sotapojukin vähän pelokkaan oloiseksi. ;) Autossa totesinkin teille, että tää osa on vähän taistelupitoinen mutta tää tasoittuu tulevaisuudessa. Kaikin puolin mielekäs pelikerta, helmikuussa lissää.
In War, Victory.
In Peace, Vigilance.
In Death, Sacrifice.

If the only thing that is good about the game is its license, it's a bad game.
Avatar
Blue_Hill
Hand of the King
 
Viestit: 1031
Liittynyt: 26 Elo 2011, 23:52
Paikkakunta: Kangasala

Re: [SD] Kommentit pelikerroista

ViestiKirjoittaja Pyry » 22 Tammi 2012, 22:12

Hiiohoi. Ehdin sittenkin kirjoittamaan tänne, ennen palvelukseen siirtymistä:

Olihan siinä, itse pidin kovasti! Taistelupainotteinen pelikerta, mikä ei mitenkään haittaa hommaa. Nopeaa ja ammattimaista toimintaa ja paljon kuolonuhreja, niinhän sen oli tarkoitus mennä, eikö niin?
Eri rakennusten koluaminen ja etninen puhdistus kävi nopeasti, eikä vastustajat oikein ehtineet kissaakaan sanoa, kun iskettiin yhteisvoimin kaikki kerralla. Tietty tää alkemisti oli tapaus erikseen, kun oli stradegisestikin paljon paremmassa paikassa meihin nähden. Eipä niistä Troglodudeista paljoa vastusta ollut, mikä ei kyllä ollut tarkoituskaan, kun olivat vain "minioneita". Alkemistiskin päätyi loppujen lopuksi leikkimään neulatyynyä...

Tieto pääleiriin marssivasta joukosta huolestutti Deviania ja varmaan muitakin hahmoja aika lailla. Omasta mielestäni hyökkäys oli ihan hyvin toteutettu. Olisihan sen voinut tehdä eri lailla... Huomasin siinä kyllä itse (ja ymmärrän kyllä miksi) tietynlaisen kiiruhtamisen, kun aika oli loppumassa. Eipä sille mitään voinut, mutta niin kuin sanoinkin, niin hyvin se meni pelattavuudelta ja lopputulokselta.

Devianin sooloiluretkestä sen verran, että itselläni (yllätys) ainakin oli mukavaa pelata tiedusteluretkeä. Devian kyllä itse säikähti enemmän sitä mysteeristä verivanaa ja kuollutta puuta ja sen juuren kuollutta ympyrää, kuin lähestyvää Drow-iskujoukkoa... Yksin metsässä tuollainen tapahtuma nostatti kyllä niskavillat pystyyn...

Tästä on kyllä hyvä jatkaa jotten sanoisi!
"The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts."
Pyry
Knight
 
Viestit: 184
Liittynyt: 27 Elo 2011, 19:20

Re: [SD] Kommentit pelikerroista

ViestiKirjoittaja Visa » 23 Tammi 2012, 11:37

Noniin, kirjoitetaanpa tännekkin jotain.

Antin kanssa komppaan sitä ainakin, että sinne labralle asti homma oli tyylikästä ja sujuvaa.
Sen jälkeen meinasi tulla rumaa jälkeä mutta selvittiin kuitenkin. Pahuksen hämiksen takia
menetettiin yllätysetu eikä tilanne ainakaan parantunut sen pikku jahkailuhetken aikana.

Kaikkiaan kuitenkin ihan (ja toiminnallinen) pelikerta. Siinä leirinpuolustuksessa oli mielestäni
juuri mukava tunnelma. Istutaan pimeässä asemissa ja tiedetään, että vihollinen tulee, mutta
koskaan ei voi tietää koska se tulee. Kieltämättä tuosta puolustuksesta olisi saanut vaikka mitä
irti mutta kolmen vartin pelautukseksi se oli mielestäni kyllä oikein sopiva päätös pelikerralle.

Devianin metsäretki oli aika jännää seurattavaa, Gah´nenia ehkä hieman hirvitti kun poika
lähti yksin metsään hortoilemaan (vaikkei Devian ihan kyvytön olekkaan). Mutta hyvä lisä oli
kyllä.

Gah´nen ehdottaa myös ryhmälle (ja varsinkin Orvalille) pientä spoils-of-war-retkeä raidatulle alueelle
jos seuraava päivä mahdollistaa sen. Hän perustelee tarvetta sillä, että tarvitsee jotain maagisia juttuja
reissun jälkeen ja rahat on tiukassa (34gp) :D
If its not broken, youre not innovating.
-Old asuran saying
Visa
Bishop
 
Viestit: 701
Liittynyt: 27 Elo 2011, 16:52
Paikkakunta: Tanpesteri

Re: [SD] Kommentit pelikerroista

ViestiKirjoittaja Viiksu » 25 Tammi 2012, 23:57

Hyvää settiä sanon minä.

Tällä hetkellä ehkä yksi paras settingeistä joita on tullut Pf'ssä vastaan. "Salattu sota joka jää maailmalta huomaamatta" vetoaa ainakin meikäläiseen, mutta pelikerrasta:

Hyviä jousikeskityksiä ja varrastettuja droweja. Kemikaalio oli loppupeleissä melko vaarallinen paikka ja kemisti todisti taas, että kemistit ovat törkeän vaarallisia. Lähellä käytiin tajuttomuutta,
mutta ei mitään, varsin ammattimaista toimintaa kuiteski. Hämähäkkimölli oli melko häiritsevä.....salvatore ftw!!!

Yö mättö oli ihan kiva, ei liian hankala tai helppo, kunnon sissisotaa ;)
Avatar
Viiksu
Knight
 
Viestit: 323
Liittynyt: 27 Elo 2011, 16:45
Paikkakunta: Herwood

Re: [SD] Kommentit pelikerroista

ViestiKirjoittaja Jalakanen » 29 Tammi 2012, 21:49

Ugh! Ensimmäisistä bänditreeneistä järkyttyneenä liityn kommenttiketjuun. :mrgreen: Pidin meiningistä kuten edelliselläkin kerralla, jonka taisin unohtaa kommentoida. Ka upungissa taistelu toi tosiaan mieleen modernin pienten ryhmien käymän kaupunkisodan. Jokainen ryhmä etenee itsenäisesti mutta kuitenkin suunnitelman mukaan, niin että jokaisen ryhmän panoksesta kasvaa kokonaisuus. Onneksemme mustat haltijat eivät ole mieltyneet pitkän kantaman jousiaseisiin, joten voimme hieman huolettomammin sännätä yli avoimen maaston kohti uutta kohdetta. Metsätaistelut taas ovat kuin Vietnamia, varsinkin kun sammaleetkin tuntuvat lähteneen sotapolulle. Kaiken kaikkiaan homma ei ole karannut turhan eeppiseksi, mutta vastus on silti ollut kova. Ehkä ärsyttävin vastapuolen tempuista on se jatkuva pimeyden loitsiminen :twisted: , mutta sodassa ja urheilukalastuksessahan kaikki on sallittua. Kokonaisstrategiasta on todettava, että valitettavasti mahdollisuutemme lopulliseen voittoon ovat pienet. Rauniokaupungin valtaaminen onnistuu, mutta sen hallussa pitäminen jakaa voimamme kahtia mustien haltioiden siirtyessä sissisotaan. Mikäli saamme suuret johtajat listittyä, ovat mahdollisuutemme paremmat, ja taisteluissa seurannee pidempi tauko. No, tämä nyt on pitkän aikavälin spekulaatiota, mikä ei kosketa hahmojamme ainakaan tämän seikkailun aikana. Ehkä hahmomme kuitenkin tajuavat tämän ja ymmärtävät, että jokainen tilaisuus tappamiseen on käytettävä mutta viisaasti. Pieni kala voidaan säästää vähäksi aikaa, että saataisiin myöhemmin tapettua sekä iso että pieni.
Toki niinku toki lähtökohtaisesti toki haasteellista toki niinku toki sitä kautta toki niinku toki enään toki hässäkkä toki.
And something smart here in english. It's in english - not in finnish - so of course it's smart.
Avatar
Jalakanen
Bishop
 
Viestit: 407
Liittynyt: 04 Syys 2011, 11:17
Paikkakunta: Nahkalippis-City

Re: [SD] Kommentit pelikerroista

ViestiKirjoittaja Blue_Hill » 05 Helmi 2012, 23:02

Haluan kiittää kaikkia kommenteista, näitä on aina kiva lukea. Auttaa mua myös ottamaan peliin sellasia elementtejä joista työ pidätte kun kommentoitte näin näppärästi, että mikä oli kivaa.

Ismo kirjoitti: "Salattu sota joka jää maailmalta huomaamatta" vetoaa ainakin meikäläiseen..

Sama homma, upposi myös muhun ko pelasin tätä muinaisuudessa. Uppoaa edelleen, kun itse vedän. Jollekkin totesin, että tää on miun suosikkikirjani tästä seikkailupolusta juuri tämän hyvin toteutetun sotateemansa vuoksi. Vaan elkee huoliko, hyviä juttuja on vielä tulossa paljon, niin tässä kuin muissa osissa.

Jalakanen kirjoitti:Kokonaisstrategiasta on todettava, että valitettavasti mahdollisuutemme lopulliseen voittoon ovat pienet. Rauniokaupungin valtaaminen onnistuu, mutta sen hallussa pitäminen jakaa voimamme kahtia mustien haltioiden siirtyessä sissisotaan. Mikäli saamme suuret johtajat listittyä, ovat mahdollisuutemme paremmat, ja taisteluissa seurannee pidempi tauko.

Mikäli ymmärrän sissisodan kuten sie, te ootte koko ajan käyneet sissisotaa. Katsotaan miten sota tästä etenee mutta olet oikeassa tuossa viimeisessä lauseessa, jos saatte johtajan hengiltä on teillä oikeat mahdollisuudet saada Celwynvian takaisin. OIkeastaan se on kiinni siitä. Tämän tosiasian voi todeta Eviana, Kaerishiel ja Shalelu teille taktiikkapalaverissa. Drowien johtaja, Nolveniss Azrinae, on saatava hengiltä.

Koitan kirjoitella pelikertaraportin Mekanismiin ens viikon aikana, ennen lauantain peliä!
In War, Victory.
In Peace, Vigilance.
In Death, Sacrifice.

If the only thing that is good about the game is its license, it's a bad game.
Avatar
Blue_Hill
Hand of the King
 
Viestit: 1031
Liittynyt: 26 Elo 2011, 23:52
Paikkakunta: Kangasala

Re: [SD] Kommentit pelikerroista

ViestiKirjoittaja Visa » 05 Helmi 2012, 23:43

Drowien johtaja, Nolveniss Azrinae, on saatava hengiltä.


Kuullostaa pahasti siltä, että sissisota vaihtuu pian salamurhakeikaksi sankareittemme osalta.

Onneksi tuo pimeys saadaan kivasti hoideltua valokivellä, muuten olisi ikävää elämä.
If its not broken, youre not innovating.
-Old asuran saying
Visa
Bishop
 
Viestit: 701
Liittynyt: 27 Elo 2011, 16:52
Paikkakunta: Tanpesteri

Re: [SD] Kommentit pelikerroista

ViestiKirjoittaja Jalakanen » 06 Helmi 2012, 21:01

Mikäli sissisodalla halutaan päästä joskus loppulliseen voittoon, on jossakin vaiheessa alettava käydä suoraa rintamasotaa, vallattava alueita ja pidettävä ne hallussa. Se taas vaatii riittäviä voimia - kuten meidän tapauksessamme tukikohdan ja rauniokaupungin hallussapito. Tälloin taas vihollinen voi turvautua tuohon meidän aikaisemmin menestyksellä käyttämäämme taktiikkaan. Toivokaamme siis että johtoportaan eliminointi ja mittava taisteluvoiman harvennus lamauttavat vihollisen taistelutahdon...
Toki niinku toki lähtökohtaisesti toki haasteellista toki niinku toki sitä kautta toki niinku toki enään toki hässäkkä toki.
And something smart here in english. It's in english - not in finnish - so of course it's smart.
Avatar
Jalakanen
Bishop
 
Viestit: 407
Liittynyt: 04 Syys 2011, 11:17
Paikkakunta: Nahkalippis-City

Re: [SD] Kommentit pelikerroista

ViestiKirjoittaja Visa » 06 Helmi 2012, 22:11

mittava taisteluvoiman harvennus


Mitää harvennuksia ku kunnon avohakkuuta kehiin.
If its not broken, youre not innovating.
-Old asuran saying
Visa
Bishop
 
Viestit: 701
Liittynyt: 27 Elo 2011, 16:52
Paikkakunta: Tanpesteri

Re: [SD] Kommentit pelikerroista

ViestiKirjoittaja Jalakanen » 07 Helmi 2012, 22:02

Totta. Kerrankin kannatan tehometsänhoitoa.
Toki niinku toki lähtökohtaisesti toki haasteellista toki niinku toki sitä kautta toki niinku toki enään toki hässäkkä toki.
And something smart here in english. It's in english - not in finnish - so of course it's smart.
Avatar
Jalakanen
Bishop
 
Viestit: 407
Liittynyt: 04 Syys 2011, 11:17
Paikkakunta: Nahkalippis-City

Re: [SD] Kommentit pelikerroista

ViestiKirjoittaja Visa » 20 Helmi 2012, 10:00

Taas kerran hyvät pelit, enpä pääse nytkään mussuttamaan kauheasti mistään.

Alku loottailuineen, haltioiden pelastamisineen ja pikku tehtävineen oli hauska,
toivottavasti se haltia ei tee mitään typerää lonkerojuttua itse. Paitsi ehkä keksii
lonkeron (se juoma).

Hyökkäys tornia vastaan oli hieno ja tunnelmallinen, siinä oli itsellä (ja hahmolla)
pihaa pitkin juostessa jo hieman pelko, että tässähän voi mennä henki kun meitä niin
kiihkeästi ammuttiin. Ovi saatiin kuitenkin tyylikkäästi murrettua ja torni oli joitakin
minuutteja myöhemmin meidän ja päästiin tarjoamaan droweille niiden omaa lääkettä.
Tykkäsin kovasti, onneksi Devian oli sitä mieltä, että suunnitelmani savustaa se yläkerta
oli huono koska se velho olis voinu koitua kohtaloksi sillä reissulla :D

Hyökkäys taiteiden akatemiaa vastaan ei ollut sitten ihan niin puistokävely. Takaportin
vartijat kaatuivat (pelaajan mielestä) vähän turhankin kepeästi enkä epäillyt turhaan,
kun se petolinnun irvikuva lennähti katosta. Ne taistelun jälkeen löytyneet dokumentit oli aika
mielenkiintoisia, tästähän rupeaa kasaantumaan aika moinen soppa.

Tulipalloansa oli koitua kohtaloksi, toivottavasti ei tule liian usein. Ansat jotka lähes one-hit-tappaa
ryhmäläisiä ilman mitään mahdollisuuksia välttää niitä on vähän ikäviä, ainakin jos paikka
on tiukka eikä parantajia ole. Tietysti tällee harvoin ripoteltuna ne tuo aika kovan vaaran
tunnun ja konkretisoi sitä, että tässä voi mennä henki oikeasti.

Se haltianeito oli aika erikoinen ja osa tuntui suhtautuvan siihen aika epäillen, Gah´nen
ei niinkään. Mutta pitihän meidän kiirehtiä pelastamaan kenraaliamme joten aikaa ei
ollut. Se barbaari oli aikamoinen one-hit-wonder, mutta se yksikin osuma voi riittää kun
jätkä on noin raaka. Ja kaiken lisäksi se jätti jälkeensä kivan miekan. Voin sanoa,
että Gah´nen tekee lähitaistelussa tästä lähtien vähän erilaista leikkelettä vihollisista
kuin tähän asti...
If its not broken, youre not innovating.
-Old asuran saying
Visa
Bishop
 
Viestit: 701
Liittynyt: 27 Elo 2011, 16:52
Paikkakunta: Tanpesteri

Re: [SD] Kommentit pelikerroista

ViestiKirjoittaja Pyry » 20 Helmi 2012, 16:35

Hiiohoi.
Vihdosta viimein taas peliä ja hemmetin kovaa settiä! Oli kyllä kaikin puolin hemmetin hyvä pelikerta!
Aloitetaan:

Alun ropetus oli hyvä kohta. Pieniä tehtäviä hahmoille. Itselläni oli ainakin oikein hauskaa, kun kirjoitin Pj:lle listaa käyttämistä medoteista, miten kerään tietoja Drow-vangista. Vaikka Devian ei paljastanut puheillaan tai muutenkaan, mitä tässä henkevässä keskustelussa tapahtui, niin sanotaan nyt niin, ettei Devian ainakaan tarjonnut pullakahveja kuulusteltavalle...

Tornin valloitus... hemmetin komeeta toimintaa! Ehkä olisin henk. koht. toivonut, että tornin luo pääseminen olisi ollut haastavampaa, mutta en todellakaan sano, että valitettavaa olisi! Toiminta oli kuitenkin tyylikästä ja Gah'nenin loitsut olivat kultaakin arvokkaampia ja blur-pottu maksoi itsensä moninkertaisesti takaisin(vaikka en siitä mitään maksanut). Muurinmurtajalla lukitsematon ovi sisään ja sisällä ollaan! Hyökkäys jatkuu nopeaan tahtiin joukon jousiampuja kärjessä, eikä vastarinnasta ollut vastusta verenhimoisille pitkäkorva-agenteille. Ainoa, mikä tuotti ongelmia oli tämä näkymätön maagi, jonka kohtaloksi kävi kuitenkin verenhimoinen kotka, jota tyyppi ei kuunaan päivänä olisi osannut odottaa D:
We are Victorious! Vähän vihollisille omaa suolaa haavoihin ja voitto kotiin!

Kuitenkin hymy hyytyi pian, kun tietoon tuli Kaer'ishielin katoaminen, ja hyytyi vähän lisää, kun tämän kohtalo tuli tietoon.
Pelastusoperaatio lähtee käyntiin. takakautta hiipinen kuulostaa hyvältä ja näin siis teemme, eikä ensimmäisistä vartijoista ole paljoakaan vastusta, mutta perhanat ehtivät hälytyksen tehdä. Aikamoisena yllätyksenä tuli hahmoille tämä kotkapaholainen tms, jonka vahingoittaminen ei ollutkaan niin helppoa kuin yleensä.
Onneksi mukana oli öljyjä ja vesiä, joihin dippailemalla aseet tekivätkin sitten mötistä selvää jälkeä. Orvalin hieman kummalliset kokeilut osoittautuivat jälleen jostain syystä toimiviksi ja loppuporukka, joilla ei ollut hyvis-aseita, vesittivät vihollisen maanpäällistä elämäädrnnnrnnn.
Mutta siis hyvin suoritettiin jos minulta kysytään!

Täytyy kyllä myöntää että jälkipolttopalloansa ei todellakaan tuntunut hyvältä... Etenkin itse olin ihan tyytyväinen, että kotka onnistui savessa, tai se olisi käristynyt noin kolmeen kertaan D:

Devian ei todellakaan luottanut tuohon haltijaneitoon, joka oli vangittuna seuraavassa huoneessa. Jokin hänessä oli vain kovin epäilyttävää, mutta seuraavan huoneen raivopää oli paljon huonompi tuttavuus. Tuollaiset, jotka tappaa melkein yhdellä iskulla hahmoja kodissa ja puutarhassa on aina melko kammottavia...
Onneksi niihin on lääke: Paljon vahinkoa ja nopeasti.
Äkkiä pian sulkeutuvasta portista toiselle maailmantasolle Kaer'ishielin vangitsijoiden perään!
Täytyy kyllä myöntää, että nyt jäi jännään paikkaan! Porukka on yksin vihollisen pesässä, kaukana kotoa(Valierilla tosin oli onnea ja sai turvakseen Castron) vieraalla maailmantasolla. Huomatuksi tuleminen ei nyt tunnu hyvältä asialta...

Hiiohoi, pidin kyllä todella kovasti, minkä ehkä näkee vähän rönsyilevästä tekstistäkin, mutta ei se väärin ole!
Odottaen kovasti seuraavaa pelikertaa!
"The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts."
Pyry
Knight
 
Viestit: 184
Liittynyt: 27 Elo 2011, 19:20

EdellinenSeuraava

Paluu Roolipelit

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa

cron