[SD] Yleinen Keskustelu

Keskustelut roolipeleistä ja pelatuista peleistä

Re: [SD] Yleinen Keskustelu

ViestiKirjoittaja Jalakanen » 18 Tammi 2012, 10:34

Lauantai ja sunnuntai käyvät kumpikin.
Toki niinku toki lähtökohtaisesti toki haasteellista toki niinku toki sitä kautta toki niinku toki enään toki hässäkkä toki.
And something smart here in english. It's in english - not in finnish - so of course it's smart.
Avatar
Jalakanen
Bishop
 
Viestit: 407
Liittynyt: 04 Syys 2011, 11:17
Paikkakunta: Nahkalippis-City

Re: [SD] Yleinen Keskustelu

ViestiKirjoittaja Viiksu » 18 Tammi 2012, 20:28

Itse vähän välittelin omille pelaajille tietoa, että lauantaina pelattaisiin aamusta, mutta katsotaan nyt ihan, että mitenkä ne aikataulut menee yhteen. Huomenna tiedetää taas enemmän (toivottavasti).
Avatar
Viiksu
Knight
 
Viestit: 323
Liittynyt: 27 Elo 2011, 16:45
Paikkakunta: Herwood

Re: [SD] Yleinen Keskustelu

ViestiKirjoittaja Blue_Hill » 19 Tammi 2012, 14:15

Jos Visalle parempi ajankohta olisi lauantai aamu niin koitettaisko saada se peli sit siihen, ellei raatokruunulaisilla ole jotain täysin ylivoimaista estettä lauantai-illalle/sunnuntaille? Ismo infoaa meitä heti kun saa tietää miten homma etenee heidän osaltaan.

Jotain ootte looteista sanonutkin mutta otin ne vielä tähän:
Blue_Hill kirjoitti:Viime pelikerran lootteja (en merkkaa esimerkiksi myrkkyvasamia/tms jotka jo napsittiin mukaan):
-+1 whip
-wand of magic missiles (3rd CL, 10 charges)
-scroll of web
-3*scroll of cure moderate wounds

-4*mwk studded leather armor
-2*mithral shirt (ts. mithral chain shirt)
-2*mwk rapier
-mwk flail

Potions:
-4*cure light wounds Otettu mukaan
-2*cure moderate wounds Otettu mukaan


Uusi lootti mikä unohtui tuosta: globe of histories - kristallipallo, johon on tallennettu Celwynvianin historia Taivaanputoamista edeltävältä ajalta, arvo n. 5000 gp (+15 circumstance bonus to Knowledge (History) relating to Celwynvian's ancient past). Tämä on se isoin kristallipallo (painaa 10 naulaa) mikä kirjastosta löytyi, pienempien taika on jo himmennyt ja dretchit niitä hajottikin muutaman. Tästä pallosta on sanottava, että esine on arvokas niin rahallisesti mutta erityisesti kulttuurillisesti. Esine on myös erittäin hauras, sen kanssa ei kaatuilla ilman seurauksia.
In War, Victory.
In Peace, Vigilance.
In Death, Sacrifice.

If the only thing that is good about the game is its license, it's a bad game.
Avatar
Blue_Hill
Hand of the King
 
Viestit: 1031
Liittynyt: 26 Elo 2011, 23:52
Paikkakunta: Kangasala

Re: [SD] Yleinen Keskustelu

ViestiKirjoittaja Visa » 19 Tammi 2012, 14:32

Voin sosialisoida tuon sauvan. Devian ottanee kääröt?

Jos jäämme vartioimaan tornia, voisin tutkia sitä jonkin aikaa.
Myöhemmin voisi toimittaa sen pääleiriin turvaan mundaanin
Kaman kanssa.
If its not broken, youre not innovating.
-Old asuran saying
Visa
Bishop
 
Viestit: 701
Liittynyt: 27 Elo 2011, 16:52
Paikkakunta: Tanpesteri

Re: [SD] Yleinen Keskustelu

ViestiKirjoittaja Blue_Hill » 20 Tammi 2012, 14:48

Parempi myöhään kuin ei milloinkaan, viime pelikerta Mekanismissa. Huomenna jatkuu koitokset Mieranin metsän lehtien alla, mie nyt sanon mahtikäskyllä että aloitamme aamusta vaikka/koska varmistusta ei ole Raatokruunun pelaamisesta tullut. Eli Visa ja Mikko tulvat aamubussilla (10.40?) tänne, lopetamme iltapäivästä niin raatislaiset voivat vielä pelata lauantaina jos sunnuntai ei heille sovi. Näemme silloin!
In War, Victory.
In Peace, Vigilance.
In Death, Sacrifice.

If the only thing that is good about the game is its license, it's a bad game.
Avatar
Blue_Hill
Hand of the King
 
Viestit: 1031
Liittynyt: 26 Elo 2011, 23:52
Paikkakunta: Kangasala

Re: [SD] Yleinen Keskustelu

ViestiKirjoittaja Viiksu » 20 Tammi 2012, 21:32

Oletin, että Atte olisi tästä maininnut? Noh siis ratto on lauantai illalla tai sunnuntai aamuna. Mikosta emme ole viellä varmoja.
Avatar
Viiksu
Knight
 
Viestit: 323
Liittynyt: 27 Elo 2011, 16:45
Paikkakunta: Herwood

Re: [SD] Yleinen Keskustelu

ViestiKirjoittaja Jalakanen » 20 Tammi 2012, 21:34

Jep, huomenna nähdään.
Toki niinku toki lähtökohtaisesti toki haasteellista toki niinku toki sitä kautta toki niinku toki enään toki hässäkkä toki.
And something smart here in english. It's in english - not in finnish - so of course it's smart.
Avatar
Jalakanen
Bishop
 
Viestit: 407
Liittynyt: 04 Syys 2011, 11:17
Paikkakunta: Nahkalippis-City

Re: [SD] Yleinen Keskustelu

ViestiKirjoittaja Blue_Hill » 23 Tammi 2012, 13:28

Seuraava pelikerta aikaisintaan vkonloppuna 3.2-5.2.2012. Silloin mielelläni pelaisin, tulisi jäätävän hyvä viikonloppu: pj:llä synttärit, SD:n pelikerta ja SuperBowl. Jos tiedätte helmikuunne ohjelman niin käykääpä täällä merkkaamassa teille sopivat päivät jollekkin aktiviteetille. Siinä on kaikki helmikuun viikonloput ja myös mun etäviikko, jonka olen vietän luultavasti Hämeenkyrön maisemissa, miun "hiihtoloma" kun on.

Kommenttiketjussa oli puhetta sotasaaliin keräilystä, mie listaan tähän loottiläjää kuhan kerrotte miten paljon meinaatte siihen käyttää aikaa seuraavana päivänä.
In War, Victory.
In Peace, Vigilance.
In Death, Sacrifice.

If the only thing that is good about the game is its license, it's a bad game.
Avatar
Blue_Hill
Hand of the King
 
Viestit: 1031
Liittynyt: 26 Elo 2011, 23:52
Paikkakunta: Kangasala

Re: [SD] Yleinen Keskustelu

ViestiKirjoittaja Visa » 25 Tammi 2012, 21:52

Itse en ainakaan 5. päivä mielelläni pelaisi, maanantaina 6. päivä tentti. Muiden päivien välillä ens vkl ei kai niin väliä minun puolesta,
pääsen koulusta klo. 15 eli tuskin Pyrykään ehtisi ennen minua pelipaikoille. Joten olisiko se lauantai kuitenkin se paras?

Mitenkäs kiinnostuneita muu ryhmä on sotasaaliin keruusta? Ei toki ole mitenkään ensisijainen aktiviteetti mutta Gah´nen heittää
tällaisen ajatuksen ilmoille. Ehkäpä tämän voisi 'naamioida' partioreissuksi samalla. Voisi ehkä saada surmata muutaman tielle osuvan
vihollisen samalla.

Tosin, Gah´nen saa kehitettyä kyllä muutakin tekemistä seuraavaksi päiväksi joten ei yritä painostaa ketään.
If its not broken, youre not innovating.
-Old asuran saying
Visa
Bishop
 
Viestit: 701
Liittynyt: 27 Elo 2011, 16:52
Paikkakunta: Tanpesteri

Re: [SD] Yleinen Keskustelu

ViestiKirjoittaja Blue_Hill » 25 Tammi 2012, 22:00

Visa kirjoitti:Itse en ainakaan 5. päivä mielelläni pelaisi, maanantaina 6. päivä tentti. Muiden päivien välillä ens vkl ei kai niin väliä minun puolesta, pääsen koulusta klo. 15 eli tuskin Pyrykään ehtisi ennen minua pelipaikoille. Joten olisiko se lauantai kuitenkin se paras?

Minulle käy kyllä. Myös mulle se paras pelipäivä vaikka jo torstaina (näillä näkymin) kotiudun Granista.

Ismo toivottavasti ottaa myös SD:n huomioon miettiessään RK:n supermättöjään tuolle viikonlopulle.
In War, Victory.
In Peace, Vigilance.
In Death, Sacrifice.

If the only thing that is good about the game is its license, it's a bad game.
Avatar
Blue_Hill
Hand of the King
 
Viestit: 1031
Liittynyt: 26 Elo 2011, 23:52
Paikkakunta: Kangasala

Re: [SD] Yleinen Keskustelu

ViestiKirjoittaja Viiksu » 25 Tammi 2012, 23:50

Ja näin teen. Tuossa raatislaisten kanssa ollaan nyt pidemmän aikaa toivottu pidempää mättö episodia tälläisten pikku nyhväysten sijasta ja inasen katseltii juurikin tuota 4.2 lauantaita sellaiseksi klo 10-21 pahimmillaan,
että mieluusti ottaisin lauantain raatikselle. Jos nyt kuitenkaan tuo vaan yksinkertaisesti ei käy, niin katsotaan nyt sitten tarkemmin. Nyt ollaan enimmäkseen mätätty SD'tä lauantaina ja raatista joko lauantai iltana tai sunnuntaina,
joilloin inttipojilta loppuu vaan yksinkertasesti aika niin joillekin lauantaille täytyy kyllä saada täys raatismättö päälle jossakin vaihteessa.
Avatar
Viiksu
Knight
 
Viestit: 323
Liittynyt: 27 Elo 2011, 16:45
Paikkakunta: Herwood

Re: [SD] Yleinen Keskustelu

ViestiKirjoittaja Blue_Hill » 26 Tammi 2012, 00:08

Ismo kirjoitti:Ja näin teen. Tuossa raatislaisten kanssa ollaan nyt pidemmän aikaa toivottu pidempää mättö episodia tälläisten pikku nyhväysten sijasta ja inasen katseltii juurikin tuota 4.2 lauantaita sellaiseksi klo 10-21 pahimmillaan,
että mieluusti ottaisin lauantain raatikselle. Jos nyt kuitenkaan tuo vaan yksinkertaisesti ei käy, niin katsotaan nyt sitten tarkemmin. Nyt ollaan enimmäkseen mätätty SD'tä lauantaina ja raatista joko lauantai iltana tai sunnuntaina,
joilloin inttipojilta loppuu vaan yksinkertasesti aika niin joillekin lauantaille täytyy kyllä saada täys raatismättö päälle jossakin vaihteessa.

Vastasin Ismolle yv:llä, emme aloita päivämääristä vääntämistä tässä. Uskoisin, että saamme pelin lauantaille 4.2 toimimaan kun kiltisti yritämme.
In War, Victory.
In Peace, Vigilance.
In Death, Sacrifice.

If the only thing that is good about the game is its license, it's a bad game.
Avatar
Blue_Hill
Hand of the King
 
Viestit: 1031
Liittynyt: 26 Elo 2011, 23:52
Paikkakunta: Kangasala

Re: [SD] Yleinen Keskustelu

ViestiKirjoittaja Blue_Hill » 27 Tammi 2012, 13:45

Lauantaina 4.2 SD:n yhdeksäs pelikerta Heiskan Pakarikahvilassa. Tamperelaiset tulee 10.40 bussilla ja siitä sitten aloitellaan ja pelataan aikarajaan X (sovimme Ismon kanssa tästä jos RK:ta pelaavat lauantaina). Muistakaa tehdä tasot. Tosta loottiretkestä, haluutteko pelata sen pöydän ääressä vai pelataanko se täällä forella? Nopeuttaa seuraavaa pelikertaa ja saatte aikaa miettiä jos haluatte sitä saatua aarreläjää johokin käyttää (toisaalta Itkevässä Lehdossa oli tosi vähän ostettavaa, saati nyt sotaleirissä). Oikeastaan vain Gah'nen hyötyy tuosta heti suoralta kädeltä koska vääntää taikakääröjä. Kommenttia?
In War, Victory.
In Peace, Vigilance.
In Death, Sacrifice.

If the only thing that is good about the game is its license, it's a bad game.
Avatar
Blue_Hill
Hand of the King
 
Viestit: 1031
Liittynyt: 26 Elo 2011, 23:52
Paikkakunta: Kangasala

Re: [SD] Yleinen Keskustelu

ViestiKirjoittaja Visa » 27 Tammi 2012, 15:25

Niinno kääröissäkin se raha menee erikoismusteiden ja sellasten ostoon,
Tosin sellasia voi joötain kollegalta löytyä.

Mutta voi sitä aarteenmetsästystä täällä forella pelata jos muita kiinnostaa.
If its not broken, youre not innovating.
-Old asuran saying
Visa
Bishop
 
Viestit: 701
Liittynyt: 27 Elo 2011, 16:52
Paikkakunta: Tanpesteri

Re: [SD] Yleinen Keskustelu

ViestiKirjoittaja Viiksu » 28 Tammi 2012, 11:38

Voidaan kyllä forella hoitaa tämä loottaus retki. Valier ainakin komppaa tätä ideaa ja lähtee mukaan stealhaileen
Avatar
Viiksu
Knight
 
Viestit: 323
Liittynyt: 27 Elo 2011, 16:45
Paikkakunta: Herwood

Re: [SD] Yleinen Keskustelu

ViestiKirjoittaja Jalakanen » 29 Tammi 2012, 21:52

Lauantaina sitten. Bussi Hkyrössä 10.40 ja perinteisen S-market kierroksen jälkeen pääsemme aloittelemaan..............
Toki niinku toki lähtökohtaisesti toki haasteellista toki niinku toki sitä kautta toki niinku toki enään toki hässäkkä toki.
And something smart here in english. It's in english - not in finnish - so of course it's smart.
Avatar
Jalakanen
Bishop
 
Viestit: 407
Liittynyt: 04 Syys 2011, 11:17
Paikkakunta: Nahkalippis-City

Re: [SD] Yleinen Keskustelu

ViestiKirjoittaja Blue_Hill » 29 Tammi 2012, 23:07

Dafuq, komento takaisin. Pyryltä tuli tekstari, jonka mukaan hän on kiinni ens viikonlopun, näin ollen pelikerta siirtynee seuraavalle mahdolliselle viikonlopulle. Toivoisin itse, että se olisi 11.-12. helmikuuta mutta ilmoitelkaa jos teillä on jotain mikä estää pelaamisen tuolloin.

Käykää DOODLESSA merkkaamassa teille sopivat pelipäivät (ei tartte välttis olla just SD:n pelipäiviä) helmikuun osalta. Itsehän olen siis helmikuussa koko vkon kahdeksan etäilemässä Hämeenkyrössä ja sitten vkon yhdeksän (26.2-3.3) olen hiihtolomariparilla ohjaajana. Jos siis saatais helmikuulle kaksi pelikertaa niin olisin erittäin iloinen. Esimerkiksi 11. ja 25. päivä olis aika tiukka combo. Kommentoikaa heti kun tiedätte ohjelmastanne.
In War, Victory.
In Peace, Vigilance.
In Death, Sacrifice.

If the only thing that is good about the game is its license, it's a bad game.
Avatar
Blue_Hill
Hand of the King
 
Viestit: 1031
Liittynyt: 26 Elo 2011, 23:52
Paikkakunta: Kangasala

Re: [SD] Yleinen Keskustelu

ViestiKirjoittaja Blue_Hill » 09 Helmi 2012, 01:26

Viime pelikerta Mekanismissa! Mehän näemme lauantaina pelin tiimoilla, eikös? 10.40 saapuvat tamperelaiset ja sen jälkeen aletaan pelailla taas sotapeliä Celwynvianissa. Eikös?
In War, Victory.
In Peace, Vigilance.
In Death, Sacrifice.

If the only thing that is good about the game is its license, it's a bad game.
Avatar
Blue_Hill
Hand of the King
 
Viestit: 1031
Liittynyt: 26 Elo 2011, 23:52
Paikkakunta: Kangasala

Re: [SD] Yleinen Keskustelu

ViestiKirjoittaja Blue_Hill » 09 Helmi 2012, 20:24

Pyry on kiinni tämän viikonlopun eli ei peliä lauantaina. Oli näemmä jo viime sunnuntaina päivittänyt hän Facebookkiin, että on kiinni tulevan viikonlopun. Tulevaisuudessa kaipaisin kyllä ilmoitusta tänne foorumille, että millon on vapaalla ja millon ei. Mie menin iha siltä olettamukselta, että kun 4. päivä peruuntui niin peli siirtyi seuraavalle viikonlopulle, jotta saadaan peliä pelattua.

Uusi yritys 18. tai 19. päivä kuluvaa kuuta? Pyry on vapaalla jalalla, Visalla ja mulla ei paina koulu. Sopis erinomaisesti. Edelleen muistutan siitä, että oon 26.2-3.3 kiinni riparilla joten ennen tuota olis tosi jees pelata ees kerran. Ilmoitelkaa aikataulujanne. (Doodlessa on kaksi Mikko J:tä päivittänyt aikataulunsa, onko kyseessä sama Mikko kahesti vai molemmat ja kumpi lienee kumpi?)
In War, Victory.
In Peace, Vigilance.
In Death, Sacrifice.

If the only thing that is good about the game is its license, it's a bad game.
Avatar
Blue_Hill
Hand of the King
 
Viestit: 1031
Liittynyt: 26 Elo 2011, 23:52
Paikkakunta: Kangasala

Re: [SD] Yleinen Keskustelu

ViestiKirjoittaja Jalakanen » 09 Helmi 2012, 22:28

Mulle sopii 18. ja 19. Ehkä paremmin 19., koska takana on viimeinen viikko IKATAa ennen parin viikon lomaa, sais niinku pään nollattua 8-) Mutta 18. on jees jos muille käy se paremmin. Juu, minä olen ne molemmat Mikko Jiit - ei oikein hallinnut käyttöä.
Toki niinku toki lähtökohtaisesti toki haasteellista toki niinku toki sitä kautta toki niinku toki enään toki hässäkkä toki.
And something smart here in english. It's in english - not in finnish - so of course it's smart.
Avatar
Jalakanen
Bishop
 
Viestit: 407
Liittynyt: 04 Syys 2011, 11:17
Paikkakunta: Nahkalippis-City

EdellinenSeuraava

Paluu Roolipelit

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa

cron